ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    7 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    7 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    592
تعداد کل بازدید ها :
    24905697
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
طراحی وب سایت آموزشی
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,کامپیوتر
حجم فایل : 133.84 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 93 صفحه
تعداد بازدید : 514 مرتبه


قیمت: 6,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -16

فروشنده ی فایل

honarmand
سایر فایل ها
توضیحات :
این پایان نامه دارای فرمت wordمی باشد و آماده ی پرینت می باشد.
 
طراحی وب سایت آموزشی
 
فهرست مطالب
فصل اول
نقشه جاده هاي PHP 
چرا PHP 
تكامل PHP 
گذشته PHP 
PHPدر زمان حال
PHPبر روي صحنه 
آيندهPHP 
PHPدر برابر ASP
PHPدر برابر COLD FUSION 
PHPدر برابر جاوا
گواهي PHP
ليست منابع 
فصل دوم
نصب 
من از پيش PHPدارم 
پيش از نصب
كدام سيستم عامل
كدام رويس دهنده وب
نصب PHP , APADHE , MYSQL
نصب MYSQL
چه اشتباهي مي تواند رخ دهد؟ 
نصب APACHE
نصب PHP 
پيكربندي APACHEجهت استفاده از PHP 
نصب آزمايشي PHP 
اجتماع PHPبا APACHE 
پس از نصب
فصل سوم 
اصول PHP
برنامه هاي PHP
مقدمات فايل
دستورات پردازشي SGML 
عبارات STATEMENTS
توضيحات COMMENTS 
ليترال هاي عددي
فصل چهارم 
ورودي كاربر و عبارات با قاعده
فرم ها
فرم هاي HTML
صفت ACTION
صفت METHOD
فصل پنجم 
كار با فايل ها
فايل ها
باز كردن فايل ها
بستن فايل ها
نمايش فايل ها 
نوشتن در داخل فايلها 
پيمايش در داخل فايلها 
كپي حذف و نامگذاري مجدد فايل ها 
فصل ششم 
بررسي سايت از ديدگاه مدير سايت
وب لاگ 
فيلد متني
لينك عوض كردن پسورد
لينك يادداشت
لينك مطالب
تالار گفتمان 
لينك بخش
يادداشت جديد
مراجعه به وب سايت.....
REGISTER
پيوست 
منابع
 
نقشه جاده های PHP
از خوانندگان خود انتظار داریم که چیزی بیش از یک مطالعه دقیق در رابطه با PHPداشته باشند،اما به خاطر تکمیل تر شدن آن :PHP)یک مخفف بازگشتی ازPHP:hypertext preprocessor)زبانیopen source(منبع باز) و با قابلیت اسکریپت نویسی وب در طرف سرویس دهنده است که برای ایجاد صفحات پویای وب بکار می رود. به غیر از این که مستقل از مرور گراست،روشهای ساده و جهانی مستقل از سکوی نرم افزاری (cross-platform) را برای تجارت الکترونیکی و برنامه های کاربردی پیچیده وب و پایگاه داده ای ارائه می کند.
چرا PHP؟
PHPدارای مشخصات زیراست:
یک منحنی یادگیری یکنواخت و کم ارتفاع
عملکردی وسیع برای پایگاه داده ها،اتصال شبکه،پشتیبانی سیستم فایل ،جاوا،COM،XML،CORBA،WDDXو Macromedia flash.
سازگاری platform با UNIX (تمامی نسخه ها) ، ( (NT/95/98/2000Win 32،QNX،MacOsweb Ten)) ، OSX، OS/2 ، وBeOs .
سازگاری سرویس دهنده برای ماژول Apache (Win 32 ،(UNIX،CGI/FastCGI،thttpd،fhttpd، phttpd،IsapI(Zeus،IIS) ، (Netscape iplanet)NSAPI ، servletenginesjava ، Aolserver،
و ماژول ROxen/caudium.
یک سیکل توسعه سریع:نسخه های جدید به همراه ترمیم اشکالات،عملکردهای جانبی،و ارتقاءهای جدید،هر چند ماه یکبار عرضه می گردند.
یک جامعۀدر حال جنب وجوش و حمایت کننده. نمونه های کٌد و دریافت مجانی کد. گروه PHP،کاری فوق العاده درفراهم آوردن منابع و پشتیبانی برای کاربران جدید انجام داده است.
یسط آسان(extensibility) به راحتی می توانیم extensionهای خودمان را به زبان وارد کنیم.
زبانی ساده که به یاد آورنده ی زبانCاست. پذیرفتن PHPبرای کٌد نویسان پوسته ی C،C++،perlکه دارای تجربه باشند،ساده خواهد بود.
به علاوۀ اینکه open sourceو مجانی است.
تکاملPHP
اگر درPHPتازه کار هستید،در اینجا به گذشته،حال وجایی که در آینده خواهد بود نظری می افکنیم.
گذشتۀ PHP
ر اینجا خلاصه مختصری ازتاریخچه PHPرا بررسی خواهیم کرد،اما به خوانندگانی که به جوانب تاریخی توسعۀ PHPعلاقه مند هستند، مرور مقدمات ارائه PHPدرHTTP: //CONF.PHP.NET/را توصیه می کنیم ویا می توانید بخشBrief Historyدر آئین نامۀ PHP/F12واقع در آدرس
http://php.net/docs.phpرا بخوانید.
ایدۀ PHPدر پاییز 1994توسط راسموس لردرف(Rasmus Lerdorf)ابراز شدو نسخه1این زبان نخستین بار در اوایل سال 1995 توسط کاربران زیادی مقبول واقع شد که پس از آن نسخۀ2 در همان سال ارائه شد.نسخه های 3و4 نیز در سالهای 1997 و2000 میلادی عرضه شدند.
PHPدر زمان حال
در زمان نگارش این کتاب نرخ استفاده ازPHPدر هرماه دارای رشدی معادل 15 درصد است و حداقل توسط هفت میلیونdomain به کار می رود(منبع:netcraft survey)که حدود 20 درصد از کلdomain های ثبت شده تا این زمان را شامل می شود.با این که این آماراستفاده ازPHPرا در اینترانت ها و سرویس دهنده های شخصی به حساب نمی آورند،PHPبخش عمده ای از بازار را در تسلط خود دارد.
PHPبر روی 7 سکوی نرم افزاری (platform)اصلی و برروی10 واسط سرویس دهنده اجرا می گردد واز40extensionثابت(در حدود کل تعداد موارد آموزشی)حمایت می کندو پشتیبانی از بیش از20 پایگاه داداه را فراهم می آورد.
این آمار ادعای رشدPHPبراساس عمومیت فعلی حاصل ازقدرت و آسانی استفاده از آن را ثابت می کند.
 
PHPبر روی صحنه
پیش ازآنکه با عجله به جزئیات مزایای PHP4نسبت به PHP3بپردازیم،لازم می دانیم از هزاران خواننده ای که نسخۀپیشین کتابprofessional pHp programmingاز انتشارات(ISBN 1-861002-96-3)Wroxچاپ زمستان 1999 را مورد عنایت خود قرار داده بودند،تشکرلازم را به عمل آوریم.امیدواریم این کتاب نیز برای مشتاقان حرفه ای و تمامی توسعه دهندگانی که تا کنون در دنیای PHPفعالیت داشته اند،مثمرثمرواقع گردد.
باPHP3،تجزیه و کامپایل کٌدPHPبه طور همزمان صورت می گرفتکه منجر به کاهش زمان start-upبرای آغاز اجرا می شد.این دلیل اصلی کارایی بالا نسبت به اسکریپت های ساده بود.متأسفانه،هنگامی که مسئولیت کار با اسکریپت های پیچیده بر روی آن سنگینی کرد،افزونگی در قالب تجزیه بخشهایی ازکٌد به دفعات ودر هنگام استفاده از حلقه ها و فراخوانی توابع نمایان شد.موتور هسته ای((core engineدر این جا مقصر بود،از این رو آشکار شدکه نخستین هدف در هنگام رقابت بر سر کارایی خواهد بود.از اینجا توسعۀPHP4برای اولین مرتبه معرفی شد.
در اینجا اگر نام شرکت Zendرا به خاطر سهمی که در توسعۀPHP داشت نیاوریم،در حقیقت در انجام وظایف خود قصور کرده ایم.توصیه می کنیم برای کسب جزئیات بیشتر دربارۀ امکانانت جدیدPHP4به آدرس زیز مراجعه نمایید:
http://www.zend.com/zend/whats-new.php
آیندۀPHP
وتوراسکریپت نویسی PHP4،دومین تجدیدنظربر روی موتوراسکریپت نویسیPHP3است،وزیربناوسرویس های واضحتری را برای ماژول های تابع فراهم می کندودستورزبان را پیاده سازی می کند.این نسخۀتجدیدنظرشده به طور گسترده بر پایۀ همان قواعد تجزیۀموتورPHP3استوار است که منجر به فراهم کردن سازگاری رو به عقب و مسیر مهاجرت ازPHP3به PHP4می شود.
با پشتیبانی توسعه دهندگانPHP،شرکتZend Technologies LTDاز نسخۀتجدید نظرشده ای ازZend Engineاستفاده می نمایدکه امکانات جدیدی را وارد عمل می کند،امکانات موجودراارتقاء می دهدوراه حلهایی برای دشوارترین مسائلی که روبروی توسعه دهندگانPHPقرا دارند،فراهم می آورد.توصیه می کنیم آدرسhttp://zend.com/zend/future.phpرا به لیستfavoriteخود اضافه کنیدوهمچنین عضو خدمات هفته نامۀاعلاناتzend2.0در آدرس زیر شوید:
http://www.zend.com/zend/zengin/
تا به نقشه جاده هایPHPتسلط بیشتری داشته باشید.
PHPدر برابر زبان های اسکریپت نویسی دیگر
بخشی رابه تفصیل برای کسانی اختصاص داده ایم که اززبان اسکریپت نویسی دیگر بهPHPنقل مکان کرده اند،تا ثابت کنیم که انتخاب درستی را انجام داده اند.
 
PHPدر برابرASP
ASP(Active server pages)زبان اسکریپت نویسی اختصاصی Microsoftاست.راستش رابخواهید،ASPیک زبان نیست،بلکه یک شاخه اسکریپت نویسی ازVisual Basicاست.به همین دلیل،ASPبرای کسی که که با Visual Basicآشنایی دارد،انتخاب ساده ای است.
از مزیتهایPHPنسبت به ASPمی توان سرعت پایینASPرامثال زد.ASPازمعماری مبتنی برCOMبهره می گیرد.از این،هنگامی که یک برنامه نویسASPبه پایگاه داده دسترسی پیدا می کندوروی سرویس گیرنده چیزی را می نویسد،از طریق فراخوانی محدودیتهایCOMدر سرویسNTیا یک لایۀOSدیگر کمک می گیرد.این سربارCOMمی تواند اضافه شده ودر عملکرد متوسط برای چیزی بیش از-pagedeliveryساده با ترافیک متعادل نتیجه بدهد.همچنین،ASPدقیقاًآماده انتقال و اجتماع بوسیله ابزارGNUومحیطها یا سرویس دهنده های open sourceنیست.
از آنجایی کهASPیک سیستم اختصاصی مایکروسافت است،اغلب بر روی سرویس دهنده اطلاعات اینترنی آنها بکار می رود،که تقبل رایجASPرا برای سیستم های 32 بیتی windowsمحدود می کند-که همان جایی است که به عنوان یک تکه کُدمجانی برای اکثر مشتری های سرویس دهنده ارائه می شود.نسخه هایی برایUNIXوجود دارند(chillisoft ASPرا ببینید)وهمچنین مفسرهای ASPمتعددی برای سیستم های دیگر وسرویس دهنده وجود دارند،اما برایند مسئلۀ هزینه و کارایی در تعیین نظر اثر می گذارد.راه حل این مسئله می تواند استفاده از برنامه asp2phpباشد(http://asp2php.naken.cc/)کهASPرابه PHPتبدیل خواهد کرد.
با این وجود ASP.NETپدیدۀ بسیار متفاوتی است.آینده ممکن است کارایی مطلوب و ارتقاءدرscalingرا به ارمغان آورد. بااستفاده ازمعماری NE/COMو محیط مدیریت بدست آمده است.اگرچه فوائد ممکن است تنها نصیب کسانی شوند که باسرورهای مرتبط متعددی به سختی کا رمی کنند.
PHPدر برابرcold fusion
PHPبه صورت مجازی روی هر بستری اجرا می گردد،cold fusionتنها رویwin32،solaris،LinuxوHP/UXدر دسترس است.اصولاًPHPنیازمند دانش برنامه نویسی بیشتری درتقابل با cold fusionاست،که دارای یک IDLپالایش شده می باشدوساختارهای زبانی آن ساده تراست.PHPدارای قدرت کمتری از نظرمنابع است.
PHPدر برابرجاوا
PHPبرای استفاده از جاوا ساده تر استو طراحی معماری برنامه های کاربردیِ ِوب را هنگام دستیابی به مزایای مشابه انعطاف پذیری وscalabilityآسانتر می کند.استفاده از PHPنیازمند 5 سال تجربۀ مهندسی نرم افزاری برای ایجاد صفحات پویا و ساده است ومی تواند بوسیله برنامه نویسان زیرک ،ولی بی تجربه مورد استفاده قرار گیرد.
جاوا اغلب گرانقیمت نیز هست و این در حالی است که اکثر شرکتها از بکارگیری یک دستگاهstand alone(مستقل)براتی اجرای Java Enterpriseو استفاده از oracleو نرم افزارهای گرانقیمت دیگر سرباز می زنند.با همۀ این حرفها یی که گفته شد،PHPهنوز هم جای رشد دارد و به آن اندازه قابل حمل((Portableنیستواز امکانات زیبایی نظیرobject poolingیاdatabase mappingهمانند آنچه درجاوا وجود دارند،برخوردارنیست.این مطالب در مطالعات طراحی zend2.0ذکر می گردند.
گواهیPHP
PHPپیشتر در تحت لیسانس((General public LicenseGPLو لیسانس خودش عرضه می گردید،که به هرکاربراختیارانتخاب گواهی مورد نظرخود را می داد.حال کل برنامه تحت سیاست بی اندازه آزاد گواهی PHP4عرضه می گردد.(
(http://download.php.net/license/2_02.txt.
درزمان نگارش این کتاب گواهیZendتحت گواهی QPLعرضه می شود(Q publicLicense).لطفاً برای جزئیات بیشتر به آدرس
http://www.zend.com/license/zendlicenseرجوع کنید.درنسخه
مطبوعاتی آنها ،گواهی تغییربه روشBSDبرای فراهم نمودن سازگاری با گواهیPHPذکرشده وازادی بیشتری در توسعه نوید داده شده است.
 
لیست منابع
تعداد زیاد منابع PHP،تاثیر گذاراست. در اینجا برخی از مهمترین قسمتهای در اینجا برخی از مهمترین قسمتهای PHPکه اغلب مورد توجه قرار می گیرند را
معرفی می نماییم:
سایت ِوب رسمی PHP(http://php.net/): همه سایت ِوب PHPرا می شناسند وبه ان مراجعه می نمایند. اگر چه اطلاعات زیادی روی سایت وجود دارد. اغلب ارزش صرف وقت حول php.netپیش ازرجوع به جای دیگر وجود دارد. برخی اطلاعات روی این سایت به سختی پیدا می شوند،اما ارزش تلاش را دارد.
آرشیو نمایش کنفرانسPHP(http://conf.php.net/): تعداد زیادی از نمایشهای ارائه شده بوسیله اعضاء پیشتاز جامعۀPHPدر این سایت بایگانی شده است.
PHP4WIN(http://www.php4win.com):PHP4WINیک مرکز منبع عالی برای توسعه دهندگانی است کهPHP رادر windowsاجرا می کنند.
آرشیوهای لیست پستی PHP((http://php.net/support.php/:آرشیولیست پستی PHPحاوی اطلاعات انبوهی است.بسیاری از لیستهای پستی برای سالهای طولانی ومتمادی به بایگانی اطلاعات پرداخته اند.دراین آرشیوها،پاسخ هر سوالی ذخیره شده است.
آخرین ساختهای توسعۀPHP(http://snaps.php.net):PHPدارای سیکل توسعه بسیار سریعی است. در طول روز ممکن است امکاناتی اضافه شده واشکالات برطرف شوند. اگرمی خواهید آخرین نسخۀ PHPرا برای بهره برداری از یک مکان جدید با یک اشکال برطرف شده بدست آورید،می توانید به این سایت مراجعه کنید ونسخه ای ازPHPکه بیش ازچند ساعت یاچند روز از طول آن نمی گذردرادریافت نمایید.
مرورگرهای Web-Basedبرای منابع PHP:سه نوع ابزارمتفاوت onlineوجوددارندکه به شماامکان مروردرمخازن cvsیک ابزار نرم افزاری کنترل نسخه است که توسعه دهندگانPHPبرای مدیریت صدها فایل تشکیل دهندۀ پروژهPHPازآن بهره می گیرند.جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمایید:
.http://www.cvshome.org/
این مرورگرها رامی توانبددرآدرس های زیر پیدا کنید:
http://cvs.php.net/یکواسط ساده به مخزنs cvsٌPHPفراهم می کند.
http://bonsai.php.net/
http://Ixr.php.net/امکانات قوی جستجو وشاخص بندی دررووپشت آن چه توسط http://cvs.php.netفراهممی شود،ارائه می کند.
PHPBuilder(http://www.phpbuilder.com/)
PHPBuilderیک سایت ِوب فراگیر است که مردم اطلاعات خود را دربارۀ ترکیب PHPبا هر چیز دیگر را به آنجا پست می کنند.موارد زیادی از پشتیبانی و اسناد دراین سایت ِوب دیده می شود.
Apache progect(http://www.apache.org/)
سایت ِوب رسمی محبوبترین سرویس دهندۀِوب بر روی کرۀ زمین می باشد.
این سایت حاوی اسنادی دربارۀ نصب،پیکربندی و رفع اشکال سرویس دهندۀ یئب Apacheاست.همچنین اطلاعات مفیدی دربارۀ ماژولهای مختص به خودتان برای سرویس دهنده وجود دارد.
سایت رسمی MYSQL(http://www.mysql.com/)
MYSQLپایگاه داده منتخب اکثر برنامه نویسان PHPاست و تحت MYSQL free public licenseعرضه می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی MYSQLمراجعه کنید.
سایت رسمی postgreSQL(http://www.postgreSQL.org/)
این سایت جایی است که شما می توانید مطالبی درباره پیشینۀpostgreSQLبیابید و کپی هایی ازpostgreSQLرا دریافت کرده واسناد رسمی را مرور نمایید وعلاوه بر آن روش تلفظpostgreSQLرا پیدا کنید.
 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.