حجم فایل : 58.92 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 79 صفحه
تعداد بازدید : 869 مرتبه
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
فروشنده ی فایل
پروژه رابطه بین باورها و رفتار های دینی بینندگان تلویزیون با کیفیت تماشای برنامه ها و نوع برنامه های انتخابی و هدف آنان از تماشای برنامه ها
ارتباط بین نوع برنامه های انتخابی بینندگان تلویزیون و هدف بینندگان از تماشای تلویزیون
رابطه بین باورهای دینی مردم و برنامه های تلویزیون صداو سیما
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه
بيان مسئله
اهميت موضوع
ضرورت تحقيق
اهداف تحقيق
سئوالات تحقيق
فرضيات
تعاريف مفهوم
فهرست منابع و مأخذ
فصل دوم
سوابق نظري موضوع
مقدمه
تاريخچه
مباني نظري
سوابق تجربي
فهرست منابع و مأخذ
فصل سوم
روش شناسي تحقيق :
روش تحقيق
ابزار تحقيق
جامعه آماري
جامعه نمونه
روش نمونه گيري
شاخصها
روشهاي آماري
فصل چهارم
یافته های تحقیق
جداول یک بعدی
جداول دو بعدی
فصل پنجم
نتيجه گيري و پيشنهادات
مقدمـه :
باورها و ارزشها به فرهنگ كلي و جامعه مفهوم و معني مي بخشد. وقتي مسئله قضاوت و ارزشيابي جامعه مطرح مي شود عملاً با مفهوم مقايسه ميان بهتر و بدتر سر و كار خواهيم داشت . در واقع باورها و ارزشها ي هر جامعه معرف شخصيت و هويت اجتماعي ، فرهنگي افراد و حتي جوامع هستند ، چرا كه خصيصه " انسان " داشتن نظامي از باورها ، هنجارها و ارزشهاست. اين نظام باورها است كه مقررات و قوانين جامعه حول آن شكل مي گيرد. به تعبيري نه فقط حيات اجتماعي و سالم انسانها نيازمند داشتن مجموعه اي از باورها و نظام هاي ارزش است ، بلكه تداوم زيست معني دار و با هدف انسانها " تعالي و كمال" جز با برپايي و اقامه نظام ازشي ميسر نيست.