ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    12 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    12 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    333
تعداد کل بازدید ها :
    24901209
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
گزارش کار آموزی عمران
screenshot
دسته بندي : گزارش کارآموزی,عمران
حجم فایل : 767.99 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 35 صفحه
تعداد بازدید : 593 مرتبه


قیمت: 3,800 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -4

فروشنده ی فایل

honarmand
سایر فایل ها
توضیحات :
گزارش کار آموزی عمران
 
فهرست مطالب
مقدمه
تخریب ساختمان
خاکبرداری 
ریختن بتن مگر 
آرماتوربندی
بتن ریزی فنداسیون 
ویبره کردن بتن
آرماتوربندی ستون ها 
بتن ریزی ستون ها 
نکاتی درمورد بتن ریزی ستونها
نحوه ریختن بتن در داخل قالب 
اجرای تیر بتنی 
تیرچه و طریقه ساخت آن 
ساخت بتن برای تیرچه ها 
ساخت تیر بتنی واجرای سقف 
بلوکها 
اجرای سقف تیرچه بلوک 
نصب تیرچه ها بر روی سقف تیرچه بلوک
میلگردهای ممان منفی 
میلگرد حرارتی 
میلگردهای ممان منفی برای کنسول
خیز منفی در سقف 
بتن ریزی سقف تیرچه بلوک
تصاویری از پروژه
 
مقدمه
انجام دادن كار اجرايي به عنوان كارآموزي كاري بسيار مفيد وپسنديده است،چون اين كار دانشجو را با اجراي كارهاي عمراني آشنا مي كند.اجراي كارهاي عمراني با دستگاه تئوري تفاوت دارد واختلاف اجرا ودرس دانشگاهي فقط در كارگاه ساختماني قابل احساس است وكارآموزي وكاركردن دركارگاه ساختماني قبل از رفتن دانشجو به محل كار خود بسيار مفيد است.
كاركردن در كارگاه ساختماني به عنوان كارآموزي براي بنده بسيار مفيد بود و تجربه هاي خوبي را كسب كردم قبلا از آقاي مهندس بیانی استادكارآموزي و مدير کارگاه ساختمانی آقاي صفائی وتمام كساني كه بنده را در این زمینه ياري نمودند، تشكر مي نمايم.
 
گزارش كارآموزي
محل كارآموزي اينجانب در یک کارگاه ساختمانی بوده است. بنده از ابتداي كار يك ساختمان 4 طبقه، وارد كارگاه ساختماني شدم.در ابتدا كار تخريب ساختمان قديمي موجود مورد توجه قرار گرفت كه مدیر،قبل از تخريب، نقشه هاي اجرايي را گرفته و كارهاي شهرداري را انجام داده تا بعد از گرفتن جواز،اقدام به احداث وساخت ساختمان مورد نظر کند.
بعد از انجام دادن كارهاي اداري در شهرداري مورد نظر و گرفتن جواز ساخت از شهرداري،سازنده اقدام به قطع گاز ساختمان توسط اداره گاز شهرستان كرج كرد و بعد از انجام اين كار اقدام به برچيدن شوفاژ خانه ساختمان كرد و وسايلي كه مي توانست از آن استفاده كند از ساختمان خارج كرد وسپس ساختمان مورد نظر را تخريب كردند.
 
تخریب ساختمان
تخريب ساختمان ابتدا از ديوارهاي داخلي، درها وبيرون آوردن چارچوب درهاي داخلي شروع شد وسپس آسفالت پشت بام ساختمان مانند ورقه هاي كاغذ لوله شده از پشت بام توسط عوامل تخريب كنده شد.
نكته مهم اين است كه قبل از تخريب پشت بام حتما آسفالت بايد به صورت جداگانه برداشته شود چون در صورت انجام نشدن اين كار تخريب پشت بام باآسفالت كاري، بسياري دشوار ميشود. بعداز جمع شدن آسفالت پشت بام وتخليه آن از پشت بام به داخل كاميون وحمل وخارج كردن آن از پروژه،سقف ساختمان كه طاق ضربي بود،تخريب شد. عوامل تخريب موظف به تخريب وجمع آوري آجرهاي موجود وچيدن آجرها در يك گوشه حياط شدند.بعد تير آهن و ستون ها از ساختمان قديمي به جاي مانده بود و تيرآهن در يك روز توسط عوامل تخريب بوسيله هوا برش بريده و به همراه تمام چهارچوب ها و درها وپنجره ها كه قبلا از ديوارها خارج شده بود بار كاميون شده واز پروژه خارج شدند. تمام عمليات تخريب ساختمان بين 15 تا 20 روز انجام شد.
بتن ریزی فنداسیون
صبح زود کار بتن ریزی فنداسیون شروع شد. بتن ریزی از انتهای فنداسیون آغاز و با تایید دستگاه نظارت کار ادامه پیدا کرد. همراه با بتن ریزی ویبره کردن بوسیله دستگاه ویبراتور انجام می شد.
ارتفاع بتن ریزی فنداسیون 70 سانتی متر بود ولایه بتن حدودا به ضخامت 40 تا 30 سانتیمتر ریخته می شد و آن را ویبره می کردند.البته فراموش نشود که کاور بتن بدلیل تماس نداشتن با خاک 7 تا 5 سانتی متر بود.
ویبره کردن بتن
همانطور که می دانیم ویبره کردن بتن کار بسیار مهم وحساسی است که به آن توجهی نمی شود.
عوامل اجرایی که د ر کارهای ساختمانی کارمی کنند متاسفانه فقط بصورت تجربی کارها را انجام میدهند وکمتر اکیپ یا پیمانکار است که اصول اولیه کار درست را بداند وآن را اجرا کند در بسیاری از کارهای ساختمانی دیده شده که کار ویبره را یک کارگر ساده وبدون تجربه انجام می دهد که این کار بسیار اشتباه است وکسی که کار ویبره را انجام می دهد باید کارکردن با دستگاهواصول درست استفاده ویبراتور را بداند چون در صورت نداشتن اطلاعات اگر ویبره زیاد انجام شود تمام آب بتن خارج شده وبتن ها پوک می شود واگر ویبره کردن کم انجام شود حفره های در داخل بتن باقی می ماند که باعث ضعیف شدن بتن ما می گردد.
نباید لوله لرزاننده باشیب داخل بتن فرو رود و زمان زیادی در بتن باقی بماند.
نکته بسیار مهم که عوامل اجرا کننده ویا پیمان کاران این کار را انجام می دهند این است که ویبراتور را به جای فروبردن در بتن ساخته شده، به میلگردهای اصلی یا فرعی می چسبانند وخیال می کنند که تمام بتن ویبره شده ویک بتن خوب وبدون داشتن حباب هوا ومقاوم بدست می آید که این کار بسیار اشتباه استزیرا سیمان از میلگرد فاصله پیدا کرده و در اطراف میلگرد فقط شن وماسه جمع می شود که همین کار باعث ضعیف شدن بتن می گردد وهمچنین این مسئله باعث میشود که اتصال خوب بین میلگرد وبتن برقرار نگردد.
 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.