حجم فایل : 86.7 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 24 صفحه
تعداد بازدید : 347 مرتبه
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
فروشنده ی فایل
این فایل دارای فرمت word و قابل ویرایش می باشد.
موضوع: تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک
فهرست مطالب
عنوان صفحه
خلاصه اجرایی (مدیریتی)
بخش اولیه (نمای ذهنی)
بیان آرمان های کسب و کار
بیان ماموریت کسب و کار
برنامه های مدیریتی و سازماندهی
معرفی شرکاء و سهامداران
معرفی تیم مشاوره
مزیت های رقابتی مدیریتی
نمودار سازمانی
توصیف کسب و کار
معرفی کسب و کار
معرفی محصول یا خدمت
تحلیل صنعت
نقاط ضعف اساسی
مدل کسب و کار
نقاط قوت اساسی
تهدیدات قابل ملاحظه
فرصت های قابل ملاحظه
برنامه بازار و بازاریابی
استراتژی بازاریابی موقعیت
برنامه عملیاتی (خدماتی)
هزینه زمین مورد نیاز
هزینه ساختمان مورد نیاز
تسطیح و محوطه سازی
تاسیسات
وسایط نقلیه
وسایل اداری و کارگاهی
هزینه های پیش بینی نشده و متفرقه بخش «۱»
هزینه های قبل از بهره برداری
استهلاک هزینه های سرمایه ای ثابت
نیروی انسانی مورد نیاز
تعمیرات و نگهداری
جدول هزینه های متغیر تولید
برنامه مالی
جمع کل سرمایه گذاری
منابع تامین سرمایه
سایر هزینه ها
محاسبه بهای تمام شده در ظرفیت کامل
برآورد قیمت فروش
برآورد قیمت فروش
برآورد درآمد فروش
برآورد هزینه های فروش
صورت حساب سود و زیان سال اول
جریان نقدینگی
پیش بینی ترازنامه در پایان سال اول
پیش بینی ترازنامه در پایان سال اول
برنامه زمانبندی اجرای طرح کسب و کار
خلاصه اجرايي (مديريتي):
تأسيس آژانس مسافرتي مخصوص كودكان بين 4 الي 7 سال در جهت رسيدن به آرمان هاي آژانس كه با تأسيس آن به طور مستقيم 15 شغل مستقيم و 50 شغل غيرمستقيم بوجود مي آيد.
بخش اوليه (نماي ذهني):
بيان آرمان هاي كسب و كار:
براي بيشتر مردم، بيكاري اوقات فراغت محسوب مي شود ولي بررسي هاي آماري نشان داد كه آنچنان كه معلوم است كودكان بين 4 الي 7 سال تا زماني كه به سن آموزش رسمي برسد اوقات فراغت بسياري وجود دارد ولي به دليل كارآمد نبودن روش هاي گذراندن ساعت بيكاري متداول اغلب كودكاني كه در مهد كودكها و... پرورش مي يابند بعد از گذراندن اين مدت نه چندان اطلاعات كافي پيدا مي كنند و شايد كودكان عبوس در آينده باشند و اين مهم نيازمند آن است كه اوقات كودكان به شكل تخصصي برنامه ريزي شود تا بتوان كودكاني فعال، شاداب و موفق و خودكفا در آينده داشته باشيم.
بيان ماموريت كسب و كار:
اين آژانس با استفاده از مديران متخصص و عوامل مدرن با توجه به نيازهاي كودكان و آرمان هاي آن ها جامعه عمل پوشاند و نوعي اوقات فراغت جديد و مدرن و قابل پيگيري را به كودكان مي آموزد كه اين خود آن ها هستند كه مي توانند اوقات را برنامه ريزي كرده و اجرا كنند و در اين مدل كسب و كار براي كودك و افكار او ارزش قائل شده ايم.
تحليل صنعت
صنعت گردشگري با توجه به صنعتي شدن جوامع و دوري از شاديهاي سنتي قبل از نياز به گردش و تمدد اعصاب جزء ضروري ترين وسايل زندگي همپايه با مسكن و پوشاك است و اين عصر، عصر گردشگري نيز محسوب مي شود.
نقاط ضعف اساسي
1- آشنا نبودن خانواده ها با اين نوع شركت هاي آژانس
2- كم اعتمادي تفكر عمومي به اين صنعت در ايران و...
مدل کسب و کار
نقاط قوت اساسي
1- چون اين آژانس گروهي اداره مي شود تصميمات گروهي، ميزان شكست و سليقه اي بودن نظرات را كاهش مي دهد.
2- تأكيد بر نيازهاي مشتريان و حمايت از آن.
3- حمايت دولت از اين طرح با مشاركت 50% يكي از سازمان هاي دولتي (ميراث فرهنگي)
4- تسهيل برنامه ريزي براي بهره مندي بيشتر از اوقات ترد شده ي آن ها
تهديدات قابل ملاحظه
1- وجود مسائل و مشكلات اين شاخه از صنعت
2- بدي آب وهوا در روز گردش كه باعث تعطيلي آن و ضرر آژانس مي شود.
3- افزايش بهاي مواد غذايي، وسايل حمل و نقل
4- وجود رقبا و كم اعتمادي خانواده ها به اين نوع برنامه ريزي
برآورد ميزان تقاضاي بازار (براي يك و دو سال آينده)
نام محصولات مقدار |
ميزان بازار بالقوه |
ميزان بازار بالفعل سال قبل |
ميزان بازار بالفعل جاري |
ميزان بازار بالفعل يكسال آينده |
تعديل بر مبناي تحقيق و مشاهده |
1- خدمات آژانس |
450 نفر |
400 نفر |
450 نفر |
500 نفر |
250 نفر |
|
|
|
|
|
|