ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    8 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    8 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    550
تعداد کل بازدید ها :
    24913085
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغاتی
screenshot
دسته بندي : کارآفرینی,طرح توجیهی
حجم فایل : 22 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 16 صفحه
تعداد بازدید : 334 مرتبه


قیمت: 4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 4

فروشنده ی فایل

honarmand
سایر فایل ها
توضیحات :

این فایل دارای فرمت word می باشد.

 

موضوع: طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغاتی

 

خلاصه طرح ، عناوین و سرفصل ها :

شرکت تبلیغات

برآورد تجهیزات

بازاریابی

برآورد نیروی انسانی

اخذ مجوز

توصیف پروژه

امکان سنجی

میزان اشتغال زایی طرح در جامعه

میزان مفید بودن طرح در جامعه

گزارش بازدید

جذب سرمایه...

 

بازاریابی

پس ازراه اندازی کسب و کار باید به دنبال پیدا کردن مشتریان خوب برای توسعه کار بودو مابرای این منظور تلاش می کنیم تا خدماتی در خصوص درخواست مشتریان در رابطه با تبلیغات بدهیم .و سعی داریم قیمتی در ازای کارمان بگیریم که مشتریان راضی باشند و رفته رفته کیفیت محصولاتمان را ارتقا دهیم محصولات ما به شیوه ای است که سلیقه  تمام مردم جامعه را در خود جای میدهد و به سن ، طبقه اجتماعی و محل و فرهنگ مردمتوجه والایی داریم.

وبرای شناخت مردم (مشتریان ) و دانستن آنچه میخواهند تحقیق می کنیم به این صورت که از تمام افرادی که به شرکت ما می آیند نظر خواهی می کنیم و همچنین به دلیل آنکه اكثر مشتریان ما کاسب کارها و شاغلان هستند از آنها هم در این مورد سئوال می کنیم ونظر خواهی كرده و از آن درکارمان استفاده می کنیم .و همچنین پرسشنامه های تدوین می کنیم که مشتریان و مردم به آن پاسخ دهند .

ودر کارمان ابتدا بازار را شناسایی کرده و بعد محصول را تولید می کنیم و سعی داریم محصولمان به روز و جدید ومطابق میل مشتریان باشد تا عمر بیشتری داشته باشد.

ومحصولی را تولید می کنیم كه متفاوت با دیگر محصولات شرکتهای رقیب باشد.

در تعیین قیمت محصول قیمتی را که انتخاب می کنیم که مشتریان از آن استقبال کنند و خرید بعدی را هم از شررکت ما بکنند و قیمت محصولمان باید طوری باشد که باعث کاهش عرضه نشود بنابراین قیمتی متعادل که هم به صرف مشتریان باشد وهم ما که ترجیح می دهیم از قیمت گذاری نفوذی استفاده کنیم تا مشتریان بیشتری پیدا کنیم.

ما از موسسه خودمان تبلیغاتی را ارائه میدهیم که این در خور فعالیت های موسسه مان است وهزینه کمتری مصرف می کند . و جدا از تهیه پوستر وبروشور ما تبلیغاتی را هم درسایت های اینترنتی ارائه می دهیم تا تاثیر آن بالا رود وبرای بالا بردن فروش به مشتریان جایزه می دهیم به این صورت که (به طور مثال )هر 100 کارت ویزیت 10 کارت به طور رایگان به مشتریان عرضه کنیم.

توصیف پروژه

گروه موسسه تبلیغاتی رومینا قصد دارد شرکتی را راه اندازی می کند که مشتریان زیادی داشته باشد وهمچنین سود مناسب وبرای گروه ما رضایت مشتریان ازمحصولات و خدمات ما بسیارمهم و ارزشمند است .نوع کار این موسسه خدماتی و بازار محوراست زیرا ما دراین موسسه به نیازهای جامعه توجه می کنیم و درمورد آن بررسی کرده و ارائه خدمت می دهیم . در این راه ما باید از تبلیغات موجود در رسانه و اینترنت و بروشورهای داخل شهر نمونه وایده  بیابیم ما از علایق سایر افراد (مشتریان ) بهره برده ومورد استفاده قرار می دهیم و همچنین به کسب و کارهایی مانند این که هم اکنون وجود دارد توجه لازم را داریم. موسسه رومینا  از 4 شریک تشکیل شده که هریک مسئولیت و وظیفه خاصی دارند.

همانطور که می دانید نام موسسه ما رومینا است ودلایل  ما برای انتخاب این اسم از این قرار است: اولاً که این نام جدید و تازه است ،ثانیا ً باعث جلب توجه مشتری می شود.

ما با مشورت باهم تصمیم به باز کردن حساب پس انداز دربانک ملی گرفتیم واین کار را عملی کردیم تا سود وبهره موسسه را در آن جمع آوری کنیم ، سرمایه ما برای تاسیس این موسسه 000/000/90ریال است که پنج میلیون  آن وامی است که به افراد فنی از طریق بانک ها داده می شود وچهار میلیون دیگر آن هریک از افراد گروه نفری یک میلیون از پس انداز شخصی و قرض از فایل وخانواده بدست آورده اند.

همچنین محل کار خود را هم تعیین کردیم و چهار راه عبدالمطلب را برای تاسیس موسسه خود برگزیدیم که برای انتخاب محل دلایلی داریم:

1-   ما می توانیم دراین محل ازمغازه ها و فروشگاههای متعدد سفارش بگیریم.

2-   مواد اولیه مورد نیاز را از همین محل می توانیم تهیه کنیم.

3-   وسیله رفت و آمد برای مشتریان فراهم است.

4-   محل موسسه به محل سکونت اعضای گروه نزدیک است.

و بعد از انتخاب محل تاسیس موسسه نوبت به فراهم آوردن تجهیزات می شود. 

 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.