ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    17 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    17 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    1470
تعداد کل بازدید ها :
    24903362
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
طراحی وب سایت هتل برزگ نارنج
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,کامپیوتر,گزارش کارآموزی,کامپیوتر
حجم فایل : 11.49 مگابايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 200 صفحه
تعداد بازدید : 401 مرتبه


قیمت: 13,400 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -18

فروشنده ی فایل

kordestani
سایر فایل ها
توضیحات :

به نام خدا

این پایان نامه ورد و آماده پرینت میباشد

پایان نامه طراحی وب سایت پویا هتل برزگ نارنج

 

چکیده

این پایان نامه گزارشی است از طراحی و پیاده سازی وب سایت پویا هتل بزرگ نارنج که عملیات رزرو را نیز در بردارد.

بخش های گنجانده شده در این پروژه عبارتند از:

صفحه اصلی که موقعیت جغرافیایی هتل و مشخصات آن را معرفی می کند. صفحه درباره ما، یک سری اطلاعات کلی از بخش های مختلف هتل را به مسافرین محترم و بازدید کنندگان سایت می دهد.

بخش امکان رزرو اطلاعاتی جهت رزرو تلفنی و حضوری را به مسافرین می دهد و در قسمت شبکه رزرواسیون مسافرین می توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی، اتاق مورد نظر و سرویس دلخواه خود را انتخاب کنند و رزرو نمایند.

در قسمت معرفی رستورانهای هتل می توان فضای رستوران را دید از سرویس آن اطلاعاتی بدست آورد. در بخش امکانات داخلی هتل می توان از این امکانات اطلاعات خوبی به دست آورد در بخش تماس با ما مسافرین محترم می توانند هرگونه نظر و پیشنهاد و یا انتقاد خود را به مدیر هتل اعلام نمایند در بخش جذاب گالری عکس می توان تصاویر زیبایی را از قسمت های مختلف هتل دید و در نهایت در قسمت امکانات ورزشی و تفریحی می توان از این امکانات اطلاعات کسب کرد.

در این پروژه بخشی برای مدیریت سایت در نظر گرفته شده است که مدیر سایت پیش از وارد کردن شماره کاربری و رمز عبور امکان هرگونه گزارشگیری و تغییر و بروز رسانی و ویرایش و حذف و اضافه کردن هرگونه اطلاعاتی را در تمام قسمتها خواهد داشت.

این پروژه توسط کدهای PHPنوشته شده است وب رای پیاده سازی جداول از بانک اطلاعاتی MY SQLو برای طراحی صفحات از.... استفاده شده است.

تحلیل و طراحی سیستم

هدف از تحلیل سیستم ها

هدف از متدولوژِهای تحلی و طراحی، ارائه روش مدرن برای تولید و مستند سازی نرم افزاری مطابق با نیازهای متقاضیان است. مراحل تحلیل و طراحی و پیاده سازی و نصب نرم افزار را در اصطلاح چرخه حیات تولید نرم افزار می گویند و چرخه حیات را در حالت کلی می توان در چهار مرحله به صورت زیر خلاصه نمود:

چارت 1

روند عملیات نرم افزار

بازدید کنندگان با اتصال به سایت می توانند از امکانات زیر استفاده کنند:

-گرفتن اطلاعات مربوط به هتل از سایت همانگونه که قبلاً اشاره شد این اطلاعات شامل اطلاعاتی کلی در مورد هتل و امکانات داخلی و امکانات پذیرایی و رستورانها و همچنین امکانات ورزشی تفریحی نیز امکانات رزرو در اختیار بازدید کنندگان سایت قرار می دهد.

-امکان رزرواسیون اتاق های هتل که کاربر با پر کردن و فرستادن فرم رزرواسیون برای مدیریت سایت می تواند بدون مراجعه حضوری از این امکان بهره مند شود. و مدیر سیستم امکان گزارش گیری، بروز رسانی و حذف از لینکهای مرتبط را دارد.

تحلیل هزینه و منافع

منافعی که سیستم جدید در بر خواهد داشت:

- کاهش هزینه های مستقیم و غیر مستقیم سیستم

- آسانتر شدن بروز رسانی اطلاعات سیستم

- پایین آمدن امکان بروز خطا در سیستم

هزینه هایی که سیستم جدید در برخواهد داشت:

- هزینه خطوط ارتباطی

- هزینه نگهداری فایل ها و پایگاه داده ها

امکان سنجی

هدف از امکان سنجی، ارزیابی اولیه جهت مقبول یا رد شدن پیشنهاد و انجام پروژه نرم افزاری است. بنابرای این تحلیل گر باید قادر به شناخت نیازها و ارائه راه حل های ممکن برای انجام پروژه بوده و زمینه های سخت افزار یا نرم افزار بری اجرای پروژه را مشخص نماید.

در بحث امکان سنجی، امکان پذیری یا احتمال هر نوع بهبود یا تصحیح در سیستم بررسی می شود.

امکان سنجی از سه جنبه برای سیستم مورد بررسی قرار می گیرد:

امکان سنجی اقتصادی

- هزینه اولیه پروژه از لحاظ سخت افزاری

- هزینه اولیه پروژه از لحاظ نرم افزاری

این پروژه هزینه چندانی از لحاظ نرم افزاری ندارد.

- هزینه پروزه از لحاظ نگهداری

این پروژه هزینه چندانی برای نگهداری ندارد و توسط مهندسین نمر افزار و امکانات کمی قابل نگهداری و بروز رسانی است.

- سودهای مستقیم

بهبود خدمات اطلاع رسانی و تسریع و انجام امور

- سودهای غیر مستقیم

بالا رفتن وجهه کاری هتل بزرگ نارنج

امکان سنجی عملیاتی

ارزیابی کیفیت یک سیستم مستلزم شناسایی صفات عمومی است که بایستی در یک محصول نرم افزاری وجود داشته باشد.

این صفات به شرح زیر است:

1- سیستم نرم افزاری باید قابل اعتماد باشد یعنی باید بنحو مطلوبی انتظارات کاربر را تحقق بخشد و در انجام وظایف محوله با شکست مواجه نشود.

2- سیستم نمر افزاری باید ارتباط ساده و به دور از پیچیدگی و در عین حال ارتباط کاملی را با کربران خود داشته باشد زیرا واسطه کاربری، از بخشهای سیستمهای خدمت رسان بوده و رعایت اصول طراحی در آن تاثیر چشمگیری در نتیجه کلی سیستم خواهد داشت.

برای جلوگیری از انجام عملیات مربوط به امور کاربران به صورت دستی با ارائه اطلاعات این هتل در غالب وب سایت می توان این امکان را به کاربران داخلی و خارجی داد که بهش کل بهینه تری امور رزرواسیون خود را انجام دهند. در حالیکه اگر این سیستم بصورت دستی پیاده سازی می شد علاوه بر بالا رفتن هزینه به افراد برای ثبت نام متقاضیان نیازمند هستیم که در کنار ثبت مشخصات متقاضی باید مشخصات اتقا را نیز وارد نمایند همچنین کارمندی لازم است که در صورت نیاز متقاضی اطلاعات سایر اتاق های هتل را نیز ارائه کند.

تحلیل و ترسیم دیاگرام جریان داده

توضیح منابع خارجی

مدیریت وب سایت:

با امکاناتی که در سیستم به آن اختصاص داده شده می تواند در هر لحظه بر وضعیت سیستم وب سایت هتل نظارت داشته باشد. وظیفه مدیر تعیین و ارائه امکانات هتل و رزرو هتل و با توجه به شرایط متقاضی می باشد. همچنین مدیر به دلیل دستری به اطلاعات کل سیستم می تواند در صورت بروز مشکل برای هر کدام از کاربران آن را بر طرف نماید. به علاوه مدیر سایت می تواند نظرات و تقاضاهای کاربران را از طریق Emailدریافت کند.


متقاضی:

متقاضیان می توانند در این وب سایت اتقا مورد نظر خود را انتخاب کند و پس از تکمیل فرم مخصوص آن را برای مدیر سایت بفرستد. و همچنین می تواند پس از مشاهده امکانات هتل نظرات و تقاضای خود را از قسمت تماس با ما برای مدیر سایت ارسال کند.

چارت 2

چارت 3

DFD:

DFDسطح صفر:

در این سیستم 2 موجودیت بازدیدکنندگان و مدیریت سایت قرار دارد. بازدید کنندگان می توانند در قسمت های درباره ما و صفحه اصلی و امکانات رزرو حضوری و امکانات داخلی هتل و اطلاعاتی درباره رستورانهای هتل و کافی شاپ و امکانات ورزشی و تفریحی مراجعه کنند و در صورت تمایل از امکانات رزرواسیون استفاده نمایند.

و در صفحه تماس با ما، کاربر یم تواند پیشنهادات و تقاضاها وی ا انتقادات خود را به مدیر سایت بفرستد و پس از انجام بررسی های لازم توسط مدیریت سایت جواب صحیح برای او فرستاده خواهد شد مدیریت سایت پس از درخواست ورود loginو بررسی صحت که کاربری و رمز عبور می تواند کلیه اطلاعات مربوط به صفحات مختلف سایت را حذف، اضافه و یا تغییر دهد همچنین پرسشهای بازدید کنندگان را می تواند نگهداری نماید تا در اولین فرصت و با تحقیقات لازم به پرسشها پاسخ مناسب بدهد و نیز می تواند با بررسی بخش رزرواسیون از وضعیت اتاقهای خالی و نیز اتاق های رزرو شده هتل آگاهی پیدا کند.

چارت 4

DFDسطح یک:

در این سیستم دو موجودیت بازدید کنندگان سایت، مدیریت سایت وجود دارد. بازدید کنندگان می توانند به قسمت های درباره ما و صفحه اصلی و امکانات رزر حضوری و امکانات داخلی هتل و اطلاعاتی راجع به رستورانهای هتل و کافی شاپ و امکانات تفریحی و ورزشی مراجعه کنند و در صورت تمایل از امکانات رزرواسیون استفاده نمایند.

فرم های رزرواسین به منظور بررسی صحت اطلاعات وارد شده اعتبار سنجی می شوند و در صورت وجود اشتباه به کاربر اعلام می شود که آن را تصحیح کند.

در صفحه درباره ما بازدید کنندگان سایت اطلاعات لازم را در مورد خدمات کلی هتل کسب می کنند.

و در صفحه درباره ما بازدید کنندگان سایت اطلاعات لازم را در مورد خدمات کلی هتل کسب می کنند.

و در صفحه تماس با ما، کاربر می تواند پیشنهادات و تقاضاهای خود را به آدرس ایمیل سایت بفرستد، پس از انجام بررسی های لازم توسط مدیریت سایت، جواب صحیح برای او فرستاده خواهد شد.

مدیریت سایت پس از درخواست ورود بررسی صحت کلمه کاربری و رمز عبور می تواند کلیه اطلاعات مربوط به صفحات مختلف سایت را حذف، اضافه و یا تغییر دهد همچنین پرسشهای بازدید کنندگان را می تواند نگهداری نماید تا در اولین فرصت و با تحقیقات لازم به پرسشها پاسخ مناسب بدهد و نیز می تواند با بررسی بخش رزرواسیون از وضعیت اتاقهای خالی و نیز اتاقهای رزرو شده هتل آگاهی پیدا کند.

چارت 5

تاریخچه وب و HTML:

ظهور وب را می توان منشا یکی از مهمترین تحولات عصر حاضر درعرصه ارتباطات دانست سابقه اندیشه ایجاد صفحه هایی که به صورت ابر متنی ایجاد و خوانده شود منتسب به وانوار بوش Vannevar Boshاست که در سال 1945 طی مقاله ای در ماهنامه آتلانتیک تحت عنوان As we may thinkنگارش در آورد.

پس از 45 سال تیم برترز (Tim Berners Lee) و روبرت گالیات

(Rovert Galliau) در آزمایشگاه اروپایی فیزیک ذره ای

(CERN) در ژنو سوئیس، پروژه HIMIرا تهیه و اندیشه خود را در نوشتاری تحت عنوان

Word wide web: proposal for a Hypertext Project

به نگارش در آورده و بر اجرای آن تاکیده کردند در سال 1992 فعالیتهای آنان به ثمر نشست و پدیده جهانی وب متولد شد. بلافاصله مرورگرهای (Browser) مناسب وس ازگار نیز تهیه شد که با اقبال جهانی مواجه شد.

اینکه چرا وب از آزمایشگاه اروپایی فیزیک ذره ای

(CTRN) آغاز شد چنین پاسخ داده شده است به دلیل ماهیت سوالهایی که در علم فیزیک مطرح می شود و ضرورت همفکری جهانی در زمینه موضوعات این حوزه وجود محمل ارتباطی برای مرتبط ساختن متخصصین، غیر قابل اجتناب بود سیستم ارتباطی مورد نیاز می بایست بدون توجه به اختلاف موجود بین سیستمهای رایانه ای، از نظر نرم افزار سیستم عامل و سخت افزار، کارایی داشته باشد.

این نیاز با تلاش پژوهشگران این موسسه برآورده شد از آن زمان تحولات شگرفی در عرصه نمایش سریع اطلاعات جستجو و امکانات جنبی برای وب روی داده است اما به نظر نمی رسد (CTRN) از موقعیت پیشتاز بودن خود تنزل کرده باشد در زمینه تهیه مرورگرهای وب نیز پیشرفتهایی صورت گرفت.

دو مرور گر مهم وب یعنی Microsoft Explover , Netscape Navigatorپا به عرصه نهادند. نگارشهای متعدد از آنها ارائه شده است، اگرچه هنوز در زمینه نمایش یک سند HITMLپویا و همراه جلوه های ویژه، مشکلاتی وجود دارد رقابت نزدیک بین دو شرکت Microsoft , Netscapeهمچنان در جریان است.

وب چیست؟

وب WEBیک سیستم مبتنی بر سرویس دهنده سرویسگیر Client/Serverبر روی اینترنت است که با استفاده از ابزار فرامین Hypertextو پیوند Linkدادن اجزای اطلاعات به یکدیگر دسترسی به منابع اطلاعاتی را تسهیل می کند سرویس گیر از روی رایانه خود درخواست صفحه ای را می کند. این درخواست از طریق اینترنت به رایانه ای که صفحه مورد نظر روی آن ذخیره شده است Serverمنتقل شده و صفحه از مسیر اینترنت در نمایشگر رایانه متقاضای نشان داده می شود.


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.