ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    19 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    19 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    278
تعداد کل بازدید ها :
    24908988
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
طرح توجیهی گاوداری تولیدی
screenshot
دسته بندي : کارآفرینی,طرح توجیهی
حجم فایل : 52.84 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 36 صفحه
تعداد بازدید : 500 مرتبه


قیمت: 4,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 12

فروشنده ی فایل

kordestani
سایر فایل ها
توضیحات :

به نام خدا

طرح توجیهی گاوداری تولیدی

 

این گزارش WORD و آماده پرینت میباشد

 

فهرست مطالب

مقدمه صفحه 4

نام و نشاني شركت صفحه 6

خلاصه مديريتي صفحه 7

نوع صنعت ، سازمان و... صفحه 8

برنامه بازاريابي صفحه 9

مشتريان صفحه 10

توزيع صفحه 10

برنامه هاي طرح و توسعهصفحه 11

تبليغات صفحه 12

برآورد نيروي انساني صفحه 13

چارچوب قانوني و عوامل محيطي صفحه 14

مراحل و روش توليد صفحه 15

برآورد فضاي مورد نياز صفحه 15

جدول (زمين)صفحه 17

تسطيح و محوطه سازي صفحه 17

ساختمانها صفحه 19

تاسيسات صفحه 20

ابزارآلات و وسايل فني صفحه 22

ماشين آلات و تجهيزات صفحه22

وسايل نقليهصفحه 23

اداري و كارگاهيصفحه 23

هزينه پيش بيني نشده و متفرقهصفحه 24

هزينه قبل از بهره برداري و هزينه تاسيس صفحه 25

حقوق و دستمزد مستقيم و غير مستقيم صفحه 26

آب و برق و سوخت صفحه 27

تعميرات و نگهداري صفحه 27

هزينه هاي استهلاك صفحه 28

هزينه هاي پيش بيني نشده و متفرقه صفحه 29

جمع كل هزينه ها صفحه 29

برنامه زمانبنديصفحه 30

برنامه مالي صفحه 31

مكانيابي صفحه 32

نمودارهاي فرآيند عمليات و فرآيند جريانصفحه 33

مقدمه

كار آفريني موضوعي است كه در اواخر قرن بيستم مورد توجه محافل آموزشي كشور هاي جهان قرار گرفته است و در ايران براي اولين بار از طريق درس كار آفريني در نظام جديد آموزش متوسطه كشور مطرح گرديده است.

يكي از اهداف مهم كارآفريني،‌ايجاد انگيزه اعتقادي كافي در دانشجويان براي كار و تلاش مشاركت جدي در فعاليت هاي سالم اقتصادي است كه لازمه آن چگونگي بكار بستن تخصص از يك طرف و از طرف ديگر به كارگيري مهارتها لازم براي راه اندازي يك واحد كاري و يا انجام كار مفيد در محيط ها ي كاري مي باشد از اين نظر بعضي از صاحب نظران، توسعه كار آفريني را انرژي محركه كه موتور توسعه اقتصاد هر كشوور دانسته اند.

براي ايجاد زمينه مناسب براي تربيت و پرورش تفكر كار آفرين كه فرد بتواند به صورت يك عنصر با نشاط ، سالم ، خلاق ،‌نو آور ، تلاشگر ،‌مقاوم ، شجاع و متعهد به اصول تعليم و تربيت در حيطه هاي شناختي ، عاطفي و روان حركتي با توجه به اثرات تعاملي آنها در يكديگر از طريق درس كارآفريني امكان پذير مي باشد به عبارت ديگر در صورت همكاري جدي دست اندر كاران امور تعليم و تربيت كشور تجلي بخش اعظم هر آنچه كه در نظام تعليم و تربيت به دانشجو داده شده باشد از طريق اجراي خوب اين درس براي شروع يك زندگي مطلوب در دانشجو قابل مشاهده خواهد بود. از اين نظر مي توان گفت كار آفريني يك مقوله عرفاني و فرا شناختي مي باشد. و بنا به گفته جان فلاول فرا شناخت دانش فرد درباره جريانها يا فرآيندهاي شناختي خود است و در بر گيرنده به عمل آوردن، منظم كردن و هماهنگ كردن مجموعه اين فرايند هاست. به اين سبب مي توان فراشناخت را به معناي شناسايي خود به عنوان يك موجود متفكر دانست. آگاهي فراشناختي نقش بارزي در بر قراري يك توجه گزينشي ،‌حل مساله ، كنترل خود ، خود آموزي و تغيير رفتار دارد.

كار آفريني زمينه هاي لازم را براي يافتن فرصتها در بازار كار و توليد براي توانايي فردي مورد بررسي قرار مي دهد و مجموعه دانش و مهارتها را براي ورود به بازار كار مورد نياز است و همچنين راهبردهاي لازم را براي موفقيت در كسب و كار ارائه مي نمايد تا پس از فراغت از تحصيل چنانچه تمايل داشته باشي به جاي استخدام و كار براي ديگران در حد توان مالي و تخصصي به تنهايي يا به كمك دوستان و نزديكان نسبت به راه اندازي و اداره يك واحد كوچك صنعتي،‌كشاورزي و خدماتي براي كسب و كار مولد اقدام نمايي.

از طرفي سرعت روند تحولات فن آوري و اقتصاد در جهان به گونه اي است كه حتي راه اندازي و اداره واحد هاي توليدي و خدماتي كوچك نيز نيازمند اطلاعات و دانش است كه حتي راه اندازي و اداره واحد هاي توليدي و خدماتي كوچك نيز نيازمند اطلاعات و دانش است كه در اين مجموعه سعي شده است اين گونه اطلاعات در حد امكان و ضرورت ارائه شود.

از طرفي روحيه و تفكر كار آفريني هم در واحد هاي بزرگ توليدي و خدماتي و هم در واحد هاي كوچك كاربرد فراوان دارد و مي توان خلاقيتها، نو آوريها و موفقيتهاي زيادي را به دنبال داشته باشد. ليكن جايگاه اصلي توسعه تفكر كار آفريني در واحد هاي كوچك توليدي يا خدماتي است و امروزه در اغلب كشورها براي دست يافتن به پويايي اقتصادي به اين امر بسيار مهم توجه خاصي مبذول شده است و براي تحقق آن به نحو شايان توجهي از اهرمهاي قانوني و امكانات مراكز آموزشي و پژوهشي كشور بهره برداري گرديده و در برنامه ريزيها و سياستگذاريها عنايات خاصي به اين مهم شده است.

1.نام و نشاني شركت:

گاوداري حاج عباس ايزدي

هشتگرد ،كرج ، بختيار ،كوچه شقايق10

انتهاي كوچه گاوداري حاج عباس

نام خودتان ،مالكين،مديران و پرسنل كليدي:

مجيد ايزدي ، عباس ايزدي

نشاني،شماره تلفن،دورنگار و پست الكترونيكي:

2.خلاصه مديريت:

در خلاصه مديريتي مواردي از قبيل توصيف زمينه ي كسب وكار و اصل موضوع، و فرصت و استراتژي،بازار هدف،مزيت رقابتي، سوددهي بايد به صورت خلاصه بيان شود.

 

_گاوداري حاج عباس داراي تخصص در توليد و عرضه شير

(7.7درصد چربي خالص) و عرضه گوشت گاو گوساله در سنين مختلف ميباشد.

 

زيربناي گاوداري5هزار متر كه داراي دو سوله كه هر كدام 2000مترمربع متصل بهم است.

داراي 500متر انبار و 20هكتار براي توليد محصولات(غذا و علوفه براي گاوها)

و همچنين داراي 5كارگر،2 نگهبان و 3 سرپرست ميباشد

درآمداين گاو داري كه در شروع كار داراي 100راس گاو بوده ،برابر10ميليون در ماه بوده كه بعد از گذشت چند سال و افزايش تعداد گاو ها بر 15 تا 20 ميليون افزوده شد .

كه اين افزايش بازدهي باعث شد كه تعاوني گاوداري اين واحد گاودلري را به عنوان گاوداري نمونه در چند سال اخير اعلام كند، و جايزه تعاوني گاوداران يك سال استفاده از محصول بين المللي گاوداري (محصول جو)شد.

اين گاوداري به علت اينكه از محصول بين المللي استفاده ميكرد توانست واحد 2 خود را از سود حاصله جو خارجي راه اندازي و بهره برداري كند.

3.نوع صنعت،سازمان،محصولات و خدمات

نقاط قوت و ضعف،فرصتها و تهديدات صنعت مورد نظر شما كدامند؟

موانع ورود به اين صنعت كدامند؟خصوصيات و كاربردهاي محصول-خدمت شما چيست؟

وجه متمايز محصول –خدمت شما با ساير محصولات بازارچيست؟

نحوه توليد محصول _خدمت شما به چه صورتي است؟

موانع اين صنعت بالا بودن هزينه راه اندازي ،كم بودن محصولات مورد نياز ماست

كه در ايران وجود ندارد و از خارج كشور با سوپسيت وهزينه بالاتر وارد ميشود

وجه تمايز:

خصوصيات: بالا بودن چربي براي ماست هاي پر چرب ،كه سومين مقام از نظر پر چربترين شير را داراست.

توليد لبنيات وگوشت به بازار

4.برنامه بازاريابي

مشتريان:

مشتريان شما چه كساني هستند؟

چرا بازار به محصولات-خدمات شما نياز دارد؟

اين بازار تا چه مدت به اين محصولات-خدمات نياز دارد؟رابطه بين مصرف كننده و خريدار اصلي به چه صورتي است؟

 

دانلود طرح توجیهی گاوداری تولیدی


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.