ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    15 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    15 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    148
تعداد کل بازدید ها :
    24898231
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
گزارش کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج
screenshot
دسته بندي : گزارش کارآموزی,شیمی
حجم فایل : 76.9 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : Word
تعداد صفحات : 122 صفحه
تعداد بازدید : 420 مرتبه


قیمت: 4,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 0

فروشنده ی فایل

ghamgin
سایر فایل ها
توضیحات :

این فایل با فرمت ورد و آماده پرینت می باشد.

 

موضوع:

گزارش کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج

 

فهرست مطالب :

 

۱-۱ ۱- کلیات ۷
۱-۲ تاریخچه سازمان ۷
۱-۳ مقدمه ۷
۱-۴ دامنه کاربرد ۷
۲- مرجع قانونی ۷
۳- واژگان و تعاریف ۷
۴- سیستم مدیریت کیفیت ۸
۴-۱ الزامات عمومی ۸
۴-۲ الزامات مستند سازی ۸
۴-۲-۱ کلیات ۸
۴-۲-۲ نظامنامه کیفیت ۹
۴-۲-۳ کنترل مستندات ۹
۴-۲-۳-۱ مشخصات مهندسی ۱۰
۴-۲-۳-۲ تغییرات مهندسی ۱۰
۴-۲-۴ کنترل سوابق کیفیت ۱۰
۴-۲-۴-۱ دوره نگهداری سوابق ۱۰
۵- مسئولیت مدیریت ۱۰
۵-۱ تعهد مدیریت ۱۰
۵-۱-۱ کارایی فرآیند ۱۱
۵-۲ تمرکز بر مشتری(مشتریگرایی) ۱۱
۵-۳ خط مشی کیفیت ۱۱
۵-۴ طرح ریزی ۱۱
۵-۴-۱ اهداف کیفیتی ۱۱
۵-۴-۲ طرح ریزی سیستم مدیریت کیفیت ۱۲
۵-۵ مسئولیت ، اختیار و ارتباطات ۱۲
۵-۵-۱ مسئولیت و اختیار ۱۲
۵-۵-۱-۱ مسئولیت کیفیت ۱۴
۵-۵-۱-۲ نمودار سازمانی ۱۴
۵-۵-۱-۳ ماتریس ارتباطات ۱۴
۵-۵-۲ نماینده مدیریت ۱۴
۵-۵-۲-۱نماینده مشتری ۱۴
۵-۵-۳ ارتباطات داخلی ۱۴
۵-۶ بازنگری مدیریت ۱۵
۵-۶-۱ کلیات ۱۵
۵-۶-۱-۱ عملکرد سیستم مدیریت کیفیت ۱۵
۵-۶-۲ ورودی های بازنگری ۱۵
۵-۶-۳خروجی ها ی بازنگری ۱۵
۶- مدیریت منابع ۱۶
۶-۱ فراهم آوری و تامین منابع ۱۶
۶-۲ منابع انسانی ۱۶
۶-۲-۱ کلیات ۱۶
۶-۲-۲ صلاحیت(شایستگی)آگاهی و آموزش ۱۶
۶-۲-۲-۱ مهارت های طراحی محصول ۱۷
۶-۲-۲-۲ آموزش ۱۷
۶-۲-۲-۳ آموزش حین کار ۱۷
۶-۲-۲-۴ انگیزش و ارتقا کارکنان ۱۷
۶-۳ زیر ساخت ۱۸
۶-۳-۱ طرح ریزی کارخانه،تسهیلات و تجهیزات ۱۸
۶-۳-۲ طرحهای اقتصادی ۱۸
۶-۴ محیط کار ۱۸
۶-۴-۱ ایمنی کارکنان به منظور دستیابی به کیفیت محصول ۱۸
۶-۴-۱-۱ ایمنی کارکنان به منظور دستیابی به کیفیت محصول – تکمیلی ۱۹
۶-۴-۲ پاکیزگی محیط کار ۱۹
۷- تحقق محصول ۱۹
۷-۱ طرح ریزی تحقق محصول ۱۹
۷-۱-۱- طرح ریزی تحقق محصول- تکمیلی ۲۰
۷-۱-۲ معیار پذیرش ۲۰
۷-۱-۳ رازداری ۲۰
۷-۱-۴ کنترل تغییرات ۲۰
۷-۲ فرآیندهای مرتبط با مشتری ۲۰
۷-۲-۱ تعیین نیازمندیها و الزانات مرتبط با محصول ۲۰
۷-۲-۱-۱ مشخصات ویژه تعیین شده توسط مشتری ۲۱
۷-۲-۲ بازنگری الزامات مرتبط با محصول ۲۱
۷-۲-۲-۱ بازنگری الزامات مرتبط با محصول – تکمیلی ۲۲
۷-۲-۲-۲ امکان سنجی ساخت در سازمان ۲۲
۷-۲-۳ ارتباط با مشتری ۲۲
۷-۲-۳-۱ ارتباط با مشتری- تکمیلی ۲۲
۷-۳ طراحی و توسعه ۲۳
۷-۳-۱ طرح ریزی طراحی و توسعه ۲۳
۷-۳-۱-۱ دیدگاه چند تخصصی ۲۳
۷-۳-۲ ورودی های طراحی توسعه ۲۳
۷-۳-۱-۱ دیدگاه چند تخصصی ۲۳
۷-۳-۲ ورودی های طراحی توسعه ۲۳
۷-۳-۲-۱ ورودی طراحی محصول ۲۳
۷-۳-۲-۲ورودی طراحی فرآیند ساخت ۲۳
۷-۳-۲-۳مشخصات ویژه ۲۳
۷-۳-۳ خروجی های طراحی و توسعه ۲۴
۷-۳-۳-۱ خروجی های طراحی و توسعه- تکمیلی ۲۴
۷-۳-۳-۲ خروجی طراحی فرآیند ساخت ۲۴
۷-۳-۳-۲ خروجی طراحی فرآیند ساخت ۲۴
۷-۳-۴بازنگری طراحی و توسعه ۲۴
۷-۳-۴-۱پایش ۲۴
۷-۳-۵ تصدیق طراحی و توسعه ۲۴
۷-۳-۶ صحه گذاری طراحی و توسعه ۲۴
۷-۳-۶-۱ صحه گذاری طراحی و توسعه- تکمیلی ۲۴
۷-۳-۶-۲ برنامه ساخت نمونه اولیه ۲۴
۷-۳-۶-۳ فرآیند تایید محصول ۲۵
۷-۳-۷ کنترل تغییرات طراحی و توسعه ۲۵
۷-۴ خرید ۲۵
۷-۴-۱ فرآیند خرید ۲۵
۷-۴-۱-۱ تطابق با قوانین ۲۵
۷-۴-۱-۲ توسعه سیستم مدیریت کیفیت تامین کننده ۲۶
۷-۴-۱-۳ منابع تایید شده توسط مشتری ۲۶
۷-۴-۲داده های خرید ۲۶
۷-۴-۳ تصدیق محصول خریداری شده ۲۶
۷-۴-۳-۱ کیفیت محصول ورودی ۲۶
۷-۴-۳-۲ پایش تامین کننده ۲۷
۷-۴-۳-۲ پایش تامین کننده- تکمیلی ۲۷
۷-۵ تولید و ارائه خدمات ۲۷
۷-۵-۱ کنترل تولید و ارائه خدمات ۲۷
۷-۵-۱-۱ طرح کنترل ۲۷
۷-۵-۱-۲ دستورالعمل های کاری ۲۷
۷-۵-۱-۳ تصدیق راه اندازی اولیه کار ۲۸
۷-۵-۱-۲ نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و پیشگویانه ۲۸
۷-۵-۱-۵ مدیریت ابزار تولید ۲۸
۷-۵-۱-۶ برنامه ریزی تولید ۲۸
۷-۵-۱-۷ بازخور اطلاعاتی از خدمات ۲۹
۷-۵-۱-۸خدمات توافق شده با مشتری ۲۹
۷-۵-۲ صحه گذاری فرآیندهای تولید و ارائه خدمات ۲۹
۷-۵-۳ شناسایی و رد یابی ۲۹
۷-۵-۴ اموال مشتری ۳۰
۷-۵-۴-۱ ابزار تولید متعلق به مشتری ۳۱
۷-۵-۵ نگهداری محصول ۳۱
۷-۵-۵-۱ انبارش موجودی ۳۱
۷-۶ کنترل ابزار پایش و اندازه گیری ۳۱
۷-۶-۱تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری ۳۲
۷-۶-۲ سوابق تصدیق کالیبراسیون ۳۲
۷-۶-۳ الزامات آزمایشگاه ۳۳
۷-۶-۳-۱آزمایشگاه داخلی ۳۳
۷-۶-۳-۲ آزمایشگاه خارجی ۳۳
۸-اندازه گیری، تجزیه و تحلیل بهبود ۳۳
۸-۱ کلیات ۳۳
۸-۱-۱ شناسایی ابزارهای آماری ۳۳
۸-۱-۲ آگاهی از مفاهیم اساسی آماری ۳۳
۸-۲ پایش و اندازه گیری ۳۳
۸-۲-۱ رضایت مشتری ۳۳
۸-۲-۱ رضایت مشتری- تکمیلی ۳۴
۸-۲-۲ ممیزی داخلی ۳۴
۸-۲-۲-۱ ممیزی سیستم مدیریت کیفیت ۳۵
۸-۲-۲-۲ممیزی فرآیند ساخت ۳۵
۸-۲-۲-۲-۱ ممیزی فرآیند ساخت – تکمیلی ۳۵
۸-۲-۲-۳ ممیزی محصول ۳۵
۸-۲-۲-۴ برنامه های ممیزی داخلی ۳۵
۸-۲-۲-۵ صلاحیت ممیزان داخلی ۳۴
پایش و اندازه گیری فرآیندها ۳۵
۸-۲-۳-۱ پایش و اندازه گیری فرآیندهای ساخت ۳۶
۸-۲-۴ پایش و اندازه گیری محصول ۳۶
۸-۲-۴-۱ بازرسی جامع ابعادی و آزمون عملکرد ۳۶
۸-۲-۴-۲ قطعات ظاهری ۳۷
۸-۳ کنترل محصول نامنطبق ۳۸
۸-۳-۱ کنترل محصول نامنطبق- تکمیلی ۳۸
۸-۳-۱-۱ کنترل کمی . کیفی محصول نامنطبق ۳۸
۸-۳-۲ کنترل محصول بازکاری شده ۳۹
۸-۳-۳ اطلاعات مشتری ۳۹
اجازه ارفاقی مشتری ۳۹
۸-۳-۵ آگاهی از مشکلات در عرصه مصرف ۳۹
۸-۴ تجزیه و تحلیل داده ها ۳۹
۱-۴-۸تجزیه و تحلیل و استفاده از داده ها ۳۹
۸-۵ بهبود ۴۰
۸-۵-۱ بهبود مستمر ۴۰
۸-۵-۱-۱ بهبود مستمر در سازمان ۴۰
۸-۵-۱-۲ بهبود فرآیندهای ساخت ۴۰
۸-۵-۱-۳ طرح بهبود مستمر ۴۰
۸-۵-۲ اقدام اصلاحی ۴۱
۸-۵-۲-۱ حل مسئله ۴۱
۸-۵-۲-۲ خطا ناپذیر سازی ۴۱
۸-۵-۲-۳ اثر اقدام اصلاحی ۴۱
۸-۵-۲-۴ تجزیه و تحلیل/آزمون محصول مرجوعی ۴۱
۸-۵-۳ اقدام پیشگیرانه ۴۱
۸-۵-۳-۱ اقدام پیشگیرانه- تکمیلی ۴۲

 

 

 

 

عنوان سند:

نظامنامه کیفیت

 

           مستندات نظام کیفیت

شماره عنصر:2-4

شماره سند:QM

 

 

 

کلیات :

1-1-                     تاریخچه سازمان:

 

عنوان سند:

نظامنامه کیفیت

 

           مستندات نظام کیفیت

شماره عنصر:2-4

شماره سند:QM

 

1-2-مقدمه :

این نظامنامه کیفیت به منظور مشخص ساختن سیستم مدیریت کیفیت شرکت شده و در قالب آن چگونگی برآورده شدن نیازمندیهای استاندارد بین المللی ISO9001:2000 در ارتباط با تولید انواع محصولات و مجموعه های خودرو تشریح گردیده است. در این سیستم، به همه اجزای سیستم با نگرشی فرآیندگرا توجه شده است و لذا در این نظامنامه، کلیه فرآیندها و فعالیتهایی که به نحوی بر روی سیستم مدیریت کیفیت موثر میباشند معرفی گردیده اند. بدیهی است که بدلیل ویژگیهای خاص و ماهیت این مدرک (نظامنامه) ، تنها به معرفی اجمالی فرآیندها و بررسی و ارتباط و تعامل میان آنها پرداخته شده و توضیحات کاملتر در برگه های تفضیلی هر فرآیند، روشهای اجرایی مربوطه و همچنین سایر مدارکی که در داخل متن نظامنامه، به آنها اشاره شده ارائه گردیده است.

لازم به ذکر است که دلایل توجیهی برای صرفنظر کردن از برخی نیازمندی های استاندارد مرجع نیز در این نظامنامه آمده است.

 

 

عنوان سند:

نظامنامه کیفیت

 

           مستندات نظام کیفیت

شماره عنصر:2-4

شماره سند:QM

 

دامنه کاربرد:

این نظامنامه در برگیرنده استاندارد ISO9001:2000در شرکت میباشد. ما می خواهیم با استفاده از پیاده سازی این سیستم، الزامات مشتری را در خدمات تولیدی خود فراهم آوریم و در نهایت رضایت مشتری را از طریق بهبود مستمر کیفیت افزایش دهیم. دامنه شمول این نظامنامه، انواع محصولات و مجموعه های خودرو در شرکت می باشد. این سیستم بر پایه الزامات استاندارد بین المللی ISO9001:2000  نهادینه شده و الزامات خاص صنایع خودروسازیISO/TS 16949:2002  و الزامات مشتری نیز به این الزامات اضافه شده است. و در سطح سازمان پیاده سازی می گردد.

2-          مرجع قانونی:

مرجع قانونی این استاندارد سازمان ISO  می باشد. این استاندارد در سال 2002 توسط کمیته TC176  مورد تصویب قرار گرفته است. سیستم مدیریت کیفیت شرکت کوبن مبدل فرد بر اساس ISO/TS 16949:2002طراحی شده است.

3-          واژگان و تعاریف:

بعضی از تعاریف استانداردISO9001:2000به صورت زیر تغییر یافته است.

عنوان سند:

نظامنامه کیفیت

 

           مستندات نظام کیفیت

شماره عنصر:2-4

شماره سند:QM

 

        مشتری عرضه کننده           پیمانکار فرعی       ISO9001:1994

             تغییر

         سازمان            تامین کننده         مشتری        ISO9001:2000

4- سیتم مدیریت کیفیت:

4-1- الزامات عمومی:

به منظور پاسخگویی به نیازمندیهای استاندارد ISO/TS 16949:2002سیستم جدیدی مطابق با الزامات این استاندارد طراحی گردیده، مستند شده، مستقر گردیده و بر قرارنگه داشته شده است. همچنین بطور مستمر تلاش میگردد تا اثر بخشی این سیستم افزایش یابد.در این راستا کلیه فرآیندهای موثر بر کیفیت بطور دقیق شناسایی و توالی و تعامل (تاثیر متقابل) میان آنها مشخص گردیده است.

همچنین به منظور حصول اطمینان از اثربخش بودن نحوۀ اجرا و کنترل این فرآیندها، معیارها و روشهایی تعیین گردیده اند. بعلاوه در کلیه مواردی که جهت  پشتیبانی از اجرا و پایش این فرآیندها، منابع و یا اطلاعاتی مورد نیاز بوده اند، اقدامات لازم در جهت تامین نیازمندیها صورت گرفته است.

عنوان سند:

نظامنامه کیفیت

 

           مستندات نظام کیفیت

شماره عنصر:2-4

شماره سند:QM

 

از خصوصیات بارز این سیستم آن است که پس از انجام هر فرآیند، خروجی با نتایج حاصله مورد پایش، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل قرار میگیرد و سپس اقدامات لازم بمنظور دستیابی به نتایج طرح ریزی شده و نیز بهبود مستمر فرآیندها انجام میگیرد. در مجموع میتوان گفت که کلیه

فرآیندهای موثر بر کیفیت به گونه ای مدیریت میشوند که الزامات استاندارد بین المللی مرجع برآورده گردد. البته گفتنی است که هر جا سازمان، انجام یا پایش یک فرآیندموثر بر کیفیت را به تامین کنندگان برون سازمانی واگذار نموده،  از کنترل دقیق اینگونه فرآیندها به نحوی مقتضی الزامات بازرسی و آزمون اطمینان حاصل میکند. در مواقعی که تامین کننده توسط مشتری تایید و معرفی گردد، شرکت  کوبن فرد از این تامین کنندگان مواد/ محصول نیمه ساخته خریداری می نمایند. این موضوع رافع مسئولیت بازرسی و آزمون بر روی محموله های ورودی ارسال شده از این تامین کنندگان نخواهد بود. نحوه کنترل چنین فرآیندهایی بر حسب موضوع، در قالب مدارک مربوطه، مشخص شده است. به منظور شماسایی کامل و دقیق فعالیتهای موثر بر کیفیت و جامعیت بخشیدن به این نظام، هر جا که فعالیتی در جهت اداره سیستم و مدیریت آن، تامین منابع مورد نیاز تحقق محصول یا انجام نوعی اندازه گیری یا پایش تشخیص داده شده است، فرآیند یا فرآیندهای مربوطه نیز بطور دقیق شناسایی و تعریف گردیده اند.

عنوان سند:

نظامنامه کیفیت

 

           مستندات نظام کیفیت

شماره عنصر:2-4

شماره سند:QM

 

4-2 –الزامات مستندسازی:

4-2-1 –کلیات:

مستنداتی که در سیستم وجود دارند عبارتند از:

·   خط مشی کیفیت (Quaity Policy)

·   اهداف کیفیتی تعریف شده برای فرآیندها(Quality Objectives)

·   نظامنامه کیفیت (Quality Manual)

·   روشهای اجرایی (Procedures)

·   مستنداتی نظیر دستورالعملهای کاری،فلوچارتها، فرآیندها و فرمها که جهت حصول اطمینان از موثر بودن طرح ریزی، اجرا و کنترل فرآیندهای موثر بر کیفیت تهیه گردیده و مورد استفاده قرار گرفته اند.

·   سوابق کیفیتی مورد نیاز (مطابق آنچه که الزامات استاندارد مرجع مشخص نموده است)

تذکر1: زمانیکه در این نظامنامه از عبارت رویه مدون استفاده می شود منظور رویه است که ایجاد شده، مدون شده جاری گردیده و تحت کنترل سوابق قرار گرفته است. تذکر 2: به منظور

 

عنوان سند:

نظامنامه کیفیت

 

           مستندات نظام کیفیت

شماره عنصر:2-4

شماره سند:QM

 

تصمیم گیری در خصوص گستره مستند سازی مورد نیاز برای سیستم مدیریت کیفیت شرکت کوین مبدل فرد در بخش های مختلف این سازمان به موارد زیر توجه شده است:

·       اندازه سازمان و نوع فعالیت

·       پیجیدگی فرایندها و تاثیرات متقابل آنها در حوزة مورد نظر

·       صلاحیت و توانایی پرسنل

تذکر 2: به منظور تصمیم گیری در خصوص گستره مستند سازی مورد نیاز برای سیستم مدیریت کیفیت شرکت کوین مبدل فرد در بخش های مختلف این سازمان به موارد زیر توجه شده است:

·       اندازه سازمان و نوع فعالیت

·       پیجیدگی فرایندها و تاثیرات متقابل آنها در حوزة مورد نظر

·       صلاحیت و توانایی پرسنل


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.