ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    23 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    23 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    1091
تعداد کل بازدید ها :
    24902983
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
گزارش کارآموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول
screenshot
دسته بندي : گزارش کارآموزی,کامپیوتر
حجم فایل : 788.36 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 46 صفحه
تعداد بازدید : 858 مرتبه


قیمت: 1,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -23

فروشنده ی فایل

kordestani
سایر فایل ها
توضیحات :

این گزارش WORD و آماده پرینت میباشد

گزارش کارآموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول


فهرست مطالب

عنوان صفحه

تاريخچه طراحي وب 1

طراحي صفحات وب 2

مقدمه2

عناصر3

فرمهاforms 6

پس زمينه 7

اسكريپت 12

VB SCRIP13

JAVA SCRIPT13

FLASH14

VECTORتصاوير 14

تصاوير برداري 19

كد نويسي آسان 20

شبيه سازي موبايل20

AJAXطراحي برنامه هاي كاربردي تحت وب21

ASP 24

اسجاد كردن اولين صفحه ASP 29

آموزش ASP 35

منابع 41

تاريخچه طراحي وب

تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب‌سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.

در آغاز، سایتهای وب با کُدهای ساده «اچ‌تی‌ام‌ال» نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان کُدنویسی که ساختار ساده‌ای به وب‌گاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به صفحه‌های وب دیگر، با اَبَرمتن. در مقایسه با روش های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را باز کنند.

با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُد نویسی اش، اَبَرمتن یا اچ‌تی‌ام‌ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف‌تر شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS»، روش نادرست طراحی با جدول های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و بجای آن استفاده مناسب از «CSS» جایگزین شد.


طراحی صفحات وب

اچ تی ام ال و طراحی صفحات وب :

يادگيری زبان HTMLبسيار ساده است.در اين درسها ياد خواهيد گرفت که چگونه با کمک HTMLصفحاتتان را ساخته و وب سايت شخصی فارسی و يا وبلاگتان را راه اندازی کنيد. مبنای اين دروس نسخه 4 استاندارد اچتمل بوده و نکته بسيار مهم اين نسخه جداسازی فرمت بندی و انتقال آن به style sheetها ميباشد. لازم به توضيح است که که تاکيد دروس و مقالات اين راهنما بر فارسی نويسی مطابق استاندارد يونيکد بوده و اولين مجموعه دروس آموزشی ما شامل آموزش مقدماتی HTMLبهمراه مثالهای متعدد فارسی نويسی خواهد بود. ادامه اين بخش به شرح سرفصل مطالب ارائه شده خواهد پرداخت:

سرفصل مطالب کلاس اچتمل مقدماتی :

مقدمه

در اين درس با ويژگيهای فايلهای اچتمل، اجزا تشکيل دهنده آن يعنی عناصر و تگ ها ( Elements& Tags) و نحوه ايجاد يک فايل ساده و نمايش آن در صفحه مرورگرتان آشنا خواهيد شد.

HTML& WWWدر اين درس با مفاهيم وب ( تار عنکبوت جهانی يا World Wide Web) ، اينترنت، مرورگرها و استانداردهای وب آشنا خواهيد شد. همچنين با تفاوتهای مرورگرهای وب ( Web Browsers) و سرويس دهنده های وب ( Web Servers) آشنا خواهيد شد.

· عناصر ( Elements) 
يک متن و يا فايل اچتمل از عناصر يا elementها تشکيل ميشود و برای ايجاد عناصر از تگ ها يا tagsاستفاده ميشود. در اين فصل با عناصر و تگ ها آشنا خواهيد شد.

· تگ های اصلی ( Basic Tags) 
تگ ها ( tags) اجزا تشکيل دهنده عناصر يا elementsهای اچتمل هستند و يکی از بهترين روش های يادگيری اچتمل ديدن مثالها و تغيير آنها ميباشد. در اين فصل با تگ های پايه و مهم آشنا شده و با کمک اديتور اختصاصی ما و با امکانات فارسی نويسی آن به صورت آنلاين ميتوانيد به مطالعه و يادگيری مثالها بپردازيد.

· فــارسی نويسی 
در اين درس با فارسی نويسی، فارسی سازی و استاندارد يونيکد و نحوه استفاده از اديتور آنلاين و فارسی اين سايت آشنا خواهيد شد.

· فرمت دهی ( Formatting) 
وظيفه گروهی از تگ های اچتمل فرمت دهی و تعيين شکل نمايش متون ( مثلا توپر و boldبودن و يا ايتاليک بودن ) ميباشد و در اين درس با اين گروه ازتگهایformatingآشنا خواهيد شد. همچنين ياد خواهيد گرفت که چگونه sourceيا اصل کدهای اچتمل يک صفحه يا pageرا ببينيد

· نهادها ( Entities) 
گروهي از نويسه های ( Character) اچتمل مانند (<) و يا (>) دارای معنی خاصی ( مثلا نويسه < شروع يک تگ را نشان ميدهد. ) در استاندارد اچتمل بوده و برای نمايش آنها در صفحاتتان مستقيما قابل مصرف نميباشند. در اين فصل با اين نويسه ها آشنا شده و با کمک Character Entitiesچگونگی استفاده از اين گروه از نويسه ها را فرا خواهيد گرفت.

· پيوندها ( Links)

در اين درس با پيوندها ( Links) ، شناسه های مرتبط مخصوصا hrefو نحوه به کار گيری آنها آشنا خواهيد شد.

· جداول ( Tables)

در اين درس با مفاهيم جدول ( Table) ، رديف يا row، سلولها يا خانه ها، مرز يا borderدر جداول و عناصر مرتبط مخصوصا TABLE ، TD , TRآشنا خواهيد شد.

· فريمها ( Frames)

در اين درس با مفاهيم فريم ( Frame) و عناصر مربوطه مخصوصا Frameو Framesetآشنا خواهيد شد.

· فهرستها ( Lists)

اين درس شما را با نحوه نمايش فهرستها ( List) ، انواع فهرستها و تگ های مربوطه آشنا خواهد ساخت.


· مثالهای اچتمل

با استفاده از دهها مثال موجود در اين سايت و با کمک اديتور HTMLما براحتی قادر به نوشتن کدهای HTMLو ديدن نتايچ در مرورگرتان خواهيد بود، آزمايش کنيد!


· FAQ HTML

اين صفحه به بيشترين سؤالات پرسيده شده در مورد اچتمل ( FrequentlyAskedQuestions) و مخصوصا مشکلات مربوط به فارسی نويسی و پاسخهای آنها اختصاص دارد.

 

دانلود گزارش کارآموزی طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.