ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    17 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    17 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    1062
تعداد کل بازدید ها :
    24915272
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,245 كاربر
طرح کسب و کار تولید روغن خام
screenshot
دسته بندي : کارآفرینی,طرح توجیهی
حجم فایل : 46.03 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 35 صفحه
تعداد بازدید : 324 مرتبه


قیمت: 1,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 0

فروشنده ی فایل

kashef
سایر فایل ها
توضیحات :

عنوان : گزارش کارآموزی طرح کسب و کار تولید روغن خام

این فایل با فرمت word و آماده پرینت می باشد

معرفي كسب و كار

اين شركت به توزيع روغن در سطح كشور و كشورهاي ديگر اختصاص دارد و ويژگي آن پر بودن قوطي روغن و پايين بودن قيمت روغن نسبت به جاهاي ديگر

خلاصه اجرايي (مديريتي):

تأسيس يك واحد توليد روغن خام از دانه هاي روغني مثال تخم پنبه، سويا، آفتابگردان، كلزا و ذرت

براي احداث و ايجاد يك واحد توليد روغن خام نياز به تأسيسات و ماشين آلات خاص اين ماده غذايي مي باشد و مراحل ايجاد و تأسيس يك واحد توليد روغن خام بشرح زير مي باشد:

1- براي شروع و رسميت واحد بايستي ابتدا يك واحد و يا شركت را به ثبت شركتها معرفي و آن را به ثبت رساند.

2- سرمايه اوليه مورد نياز جهت راه اندازي يك واحد توليدي در حدود پنج ميليارد ريال (000/000/000/5 ريال)

1/2- خريد زمين مورد نياز

2/2- احداث تأسيسات از قبيل سالن توليد، انبارها و تأمين برق مورد نياز

3/2- احداث و ايجاد تأسيسات جانبي از قبيل ساختمان اداري، باسكول، مخازن ذخيره و نگهداري روغن خام

4/2- سرمايه در گردش مورد نياز جهت خريد مواد اوليه

5/2- امكانات و نيروهاي لازم جهت ايجاد فرآيند توليد محصول و بازاريابي فروش و عرضه محصول توليد شده

مزيت هاي رقابتي مديريتي

هركس به كار خود بيشترين توجه كند و در نهايت رضايت به انجام برساند.

1- پاداش به كاركنان براي كار بيشتر

 

2- حق الزحمه به كاركناني كه در زمينه اي تخصص دارند.

نقاط ضعف اساسي

1- آشنا نبودن كارگر به دستگاه هاي مربوطه

2- درست حمل و نقل نكردن قوطي ها

3- پلمپ نكردن استاندارد قوطي ها.

4- وارد شدن محصول از كشور خارج

تحليل SWOT(قوت- ضعف- فرصت- تهديد)

الف: SO(قوت- فرصت)

1- استفاده از روغن به صورت متفاوت

2- متنوع بودن طعم روغن از دانه ها

ب: ST(قوت- تهديد)

1- خوب بودن و زياد بودن روغن در قوطي هاي مورد نظر.

2- به فروش رساندن با قيمت پايين

ج: WO(ضعف- فرصت)

1- آشنا نبودن كارگر با استفاده از دستگاه.

2- آوردن يك متخصص و آموزش به كارگران.

د: WT(ضعف- تهديد)

آشنا نبودن كارگر با دستگاه و علاقه نداشتن به يادگيري


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.