ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    17 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    17 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    168
تعداد کل بازدید ها :
    24910180
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
گزارش کارآموزی سیستم های جانبی توربین گاز
screenshot
دسته بندي : گزارش کارآموزی,متفرقه
حجم فایل : 37.79 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 38 صفحه
تعداد بازدید : 342 مرتبه


قیمت: 7,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -2

فروشنده ی فایل

JANIDEP
سایر فایل ها
توضیحات :

این گزارش word و آماده پرینت میباشد

 

موضوع گزارش کارآموزی سیستم های جانبی توربین گاز

 

محتويات

 

-        سيستم هاي روغن روانكاري

-        سيستم خنك كن توربين

-        سيستم روغن هيدروليك HP

-        سيستم گاز جرقه زن و نظارت شعله

 

 

ضمائم

 

شكل 1- تانك روغن روانكاري

شكل 2- سيستم روغن روانكاري و بالابرنده

شكل 3- پمپ هاي روغن اصلي وكمكي

شكل 4- پمپ روغن اضطراري

شكل 5- پمپ روغن بالابر

شكل 6- فيلتر دوپلكس

 

روغن روانكاري و بالابرنده

 

تانك روغن

شرح : تانك روغن، مخزن روغن مورد نياز براي روغن كاري و كنترل توربين ژنراتور است.علاوه بروظيفه ذخيره سازي روغن، اين تانك با تجهيزات خاصي عهده دار خارج نمودن گازهاي موجود در روغن نيز مي باشد. ظرفيت تانك به نحوي است كه كل حجم روغن معادل هشت بار چرخش روغن در ساعت است.زمان لازم از هنگام ورود روغن به تانك تا خروج آن از پمپ ها تقريباً 7 الي 8 دقيقه مي باشد. اين زمان براي جداسازي هواي جمع شده و ذرات معلق جامد روغن،حاصل از پيري روغن كافي است.

 

ساختار تانك(شكل 1)

تانك روغن داراي يك بدنه جوشكاري شده است.پمپ هاي 1 و 2 و 4 و 6، فيلتر روغن روانكاري (3) و (فن) خارج كننده گازهاي روغن روي تانك نصب مي باشد.

صافي روغن زير در پوش روغن (7) در تانك قرار دارد. روغن از طريق ورودي هاي مربوطه كه در بالاي سطح روغن (در تانك) قرار دارند به داخل تانك برگشت مي شود. بسته به مقدارروغن برگشتي (مثلاً در هنگام كار ترنيگ گير)، روغن از صافي عبور كرده يا مستقيماً به محل ورودي روغن سرازير مي شود. روغن قبل از آنكه به داخل پمپ هاي (1 و 2) وارد شود، دوبار طول تانك را طي مي كند تا گاززدائي لازم در آن صورت گيرد.

 

صافي روغن

اين صافي يك نوع فيلتر سبدي است كه در تانك نصب مي شود و داراي يك مش به هم تابيده از برنز است.جهت تميز كاري فيلتر بايد در پوش آن را باز نموده و آن را خارج نمود.

براي جلوگيري از ورود ذرات معلق درشت به داخل سيستم روغن، بخش اول تانك از روغن پرشده و ما بقي از طريق صافي عبور مي كند.

سيستم روغن بالابرنده و روانكاري

شكل 2(P&ID)

شرح وظايف: سيستم روانكاري روغن لازم جهت روانكاري ياتاقانهاي توربين گاز و ژنراتور، روغن ترنينگير و سيستم روغن بالابر را تأمين مي نمايد. پمپ هاي روغن روانكاري روغن تانك را از طريق كولر، والو كنترل دما، فيلتر مخصوص به هدر اصلي روغن ياتاقانها هدايت ميكند. از اين محل روغن از طريق اوريفيس ها به سمت ياتاقانها جاري مي شود و از ياتاقانها به تانك روغن برمي گردد. علاوه بر اين ياتاقانها با روغن بالابرنده (LIFTING)نيز تغذيه مي شوند. پمپ هاي روغن بالابرنده شافت MBV31 AP011براي توربين وMBV 30 A 011براي ژنراتور هستند كه در زمان راه اندازي و توقف مورد استفاده قرار مي گيرند.

تانك روغن روانكاري

MBV10BB001يا تانك روغن، ميان داكت هواي ورودي كمپرسور و ژنراتور قرار دارد و داراي ظرفيت تقريبي 5/11 متر مكعب است. زماني كه مسير شامل لوله ها،كولر و فيلترها از روغن پر هستند، مقدار كل روغن حدود 5/13 متر مكعب است. همچنين تانك به عنوان محلي براي نصب پمپ هاي روغن، فيلترها و ديگر تجهيزات و مشاهده است.

زماني كه روغن به حداقل مقدار خود برسد، توربين گاز تريب نموده و درصورتي كه توربين در حال كار در ترينگر باشد از مد ترنيگير خارج مي شود.سطح حداقل روغن در ترانسميتر MBV10CL101و سوئيچ هاي سطح CLOO2/3كه با فانكشن 2V3كار مي كند تنظيم مي گردد. با كمك دمنده MBV50ANO11، تانكاز گازهاي تجمع يافته تخليه شدهو يك فشار كم منفي (حدود يك تا 2 ميلي بار) در تانك و محفظه ياتاقانها توليد مي شودكه در نتيجه مانع از نشت روغن از سيل كننده هاي ياتاقان مي گردد.

مقدار روغني كه از مسير دمنده به صورت مخلوط با هوا خارج مي شود توسط يك TRAP (MBV50A1001)جدا شده و سپس به تانك روغن بر مي گردد.

 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.