ورود کاربران
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین
وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
15 نفر
اعضا :
0 نفر
مجموع :
15 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
100
تعداد کل بازدید ها :
24910112
گزارشات سایت
فايل هاي رايگان:
105 فايل
فایل های غیر رایگان :
4,490 فايل
فایل های ويژه:
220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
2,244 كاربر
گزارش کارآموزی تکنولوژی شرکت صنعتی ایران خودرو
دسته بندي : گزارش کارآموزی,متفرقه
حجم فایل : 251.3 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 100 صفحه
تعداد بازدید : 288 مرتبه
حجم فایل : 251.3 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 100 صفحه
تعداد بازدید : 288 مرتبه
قیمت:
7,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
فروشنده ی فایل
توضیحات :
این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.
موضوع : گزارش کارآموزی تکنولوژی شرکت صنعتی ایران خودرو
فهرست مطالب
عنوان
فصل اول
تاريخچهي تاسيس ايران خودرو 1
دستگاه تايمر – كابين TC 5
كنترل ترموستات ماشين جوش 9
تصديق تعويضي الكترود 9
قسمت منبع تغذيه دستگاه تست TC 18
مشخصات ربات 18
مشخصات واحد كامپيوتر 19
فصل دوم
تاريخچه شركت صنعتي محورسازان ايران خودرو 26
واحدهاي موجود در شركت صنعتي محور سازان ايران خودرو 27
مواد اوليه مورد استفاده در پروسه توليد 29
پروسه توليد 29
واحد جوشكاري توليد اكسل 30
واحد ماشين كاري پوسته اكسل 31
واحد مونتاژ 36
واحد رنگ كاري 37
عوامل زيان آور موجود در واحدهاي مختلف شركت محور سازان ايران خودرو 38
فصل سوم
تاثير عوامل محيط كاربر بر روي انسان 39
تفسير نتايج 48
بحث 52
نتيجه 53
فصل چهارم
وضعيت محل كار 54
مقدمه 54
اثرات نامطلوب توزيع غلط روشنايي 55
هدف اندازهگيري روشنايي 59
اندازهگيري روشنايي در واحد عمليات حرارتي 60
تفسير نتايج 61
فصل پنجم
مكانيك خودرو 62
تداركات – روش قديمي 62
شركت كريسلر 67
معيارهاي انتخاب در تامين منابع 68
تداركات جهاني 68
تداركات الكترونيك 70
خلاصه 71
انواع گامهاي دندانهها 73
روشهاي توليد 73
توليد يا ژنراسيون دنده شانهاي 74
هابينگ 75
روش كله زني 75
روشهاي پرداخت چرخدنده 76
پرداخت چرخدنده بروش شيونيگ 76
روش هنن كاري 76
لپن كاري 77
برنشينيگ 77
ظرفيت فني دندانههاي چرخدنده ساهد 77
ضرايب فرم يا لويس براي دندانههاي چرخدنده ساده 78
بارحد براي استهلاك 79
بارديناميكي 79
اشتباهات موجود در چرخدندهها 80
مواد چرخدندهها 81
سخت كاري عميق 82
كربوريزه كردن (كرن دادن ) و سخت كردن سطح ماده 82
نيتره كردن (نتيروژن دادن ) 82
سختكاري بروش القايي و شعله 83
گسيختگيهاي معمول در چرخدنده 83
شكستن دندانه 84
حفره زدن 84
خط خوردن دندانهها 85
روانكاري و سوار كاري چرخدندهها 85
پس زني 87
اندازهگيري چرخدندهها 88
آندركارتينگ در دندانههاي چرخدنده 88
چرخندههاي با ارتفاع سردندانه طويل و كوتاه 90
چرخدندههاي داخلي يا حلقوي 90
چرخدندهاي مخروطي 91
چرخدندههاي حلزوني 92
ظرفيت حرارتي چرخدندههاي حلزوني 93
پيشنهادات 94
فهرست جداول
عنوان صفحه
فصل دوم :
متراژ واحدهاي مختلف كارخانه شماره 1 27
فصل سوم :
جدول استاندارد ISO 42
جدول استاندارد OSHA 42
جدول استاندارد ACGIH 43
جدول استاندارد NiosH 43
نتايج اندازهگيري صورت در كارگاه جوشكاري 46
جدول نتايج اندازهگيري تراز فشار صوت در كارگاه ابزار سازي 46
جدول نتايج اندازهگيري تراز فشار صوت در كارگاه ميل پيوس 47
جدول نتايج اندازهگيري در تراز فشار صوت در كارگاه 48
فصل چهارم :
جدول نتايج حاصل از اندازهگيري روشنايي و مقايسه با استاندارد 60
فصل اول
تاريخچه تأسيس ايران خودرو
شركت سهامي عام كارخانجات صنعتي ايران خودرو با هدف انجام امور توليدي و صنعتي براي تأسيس كارخانجات اتوبوس سازي و ساخت قطعات و لوازم اتومبيل و توليد محصولاتي از اين قبيل در تاريخ 27 مرداد 1321 ، با سرمايه اوليه صد ميليون ريال و تعداد هزار سهم ، هزار ريالي به ثبت رسيد و از مهر ماه 1342 فعاليت خود را با توليد اتوبوس آغاز كرد . ايران خودرو از اولين شركتهايي بود كه قانون گسترش مالكيت واحدهاي توليدي يرا به نحو كمل احرا كرد و 49% سهام آن به كاركنان و مردم واگذارگرديد . اين شركت به موجب بند الف ، قانون حفاظت و توسعه صنايع ايران مصوب سهام 14/6/1358 شوراي انقلاب اسلامي به اعتبار نوع صنعت ، ملي اعلام شد . شركت سهامي عام كارخانجات صنعتي ايران ناسيونال با مجوز صادره از سوي هيأت عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در تاريخ 27/2/1367 به نام شركت ايران خودرو سهامي عام تغيير يافت . ساخت سواري در تاريخ 25 اسفند 1344 وزارت اقتصاد به كارخانجات صنعتي ايران ناسيونال اجازه داده شد در مورد ساخت اتومبيل پيكان اقدام كند . اجازه تأسيس كارخانه ساخت انواع اتومبيل سازي از نوع چهارسيلندر در تاريخ 20/4/1365 به اين شركت داده شد . شركت فوق بر اساس قراردادي با كارخانه روتس انگلستان وابسته به گروه كرايسلر موفق به دريافت مجوز مونتاژ نوعي اتومبيل هيلمن هانتر و ساخت آن در ايران به نام پيكان شد . در سال 1346 تأسيسات اتومبيل سازي پيكان با ظرفيت اوليه سالانه توليد 6000 دستگاه در سالن توليد پيكان استقرار يافت و بعد از افتتاح اين سالن در سال 23/2/1346 ، اولين اتوموبيلهاي سواري توليد شد . بعد از تعطيلي خطوط توليدي شركت تالبوت و لغو قرارداد بين آنان براي تأمين قطعات قواي محركه در سال 1346 ، استمرار توليد پيكان در داخل كشور در دستور كار قرار گرفت . پس از تحقيقات گسترده ، استفاده از نيروي محركه جديد به جاي نيرو محركه اصلي پيكان مورد تاييد واقع شد بر اساس قراردادي با شركت فرانسه ، اين شركت موافقت
نظرات کاربران :
نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.