ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    10 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    10 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    591
تعداد کل بازدید ها :
    24889444
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,243 كاربر
گزارش کارآموزی شرکت سویا سان
screenshot
دسته بندي : گزارش کارآموزی,متفرقه
حجم فایل : 235.2 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 44 صفحه
تعداد بازدید : 320 مرتبه


قیمت: 4,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -11

فروشنده ی فایل

kordestani
سایر فایل ها
توضیحات :

این گزارش با فرمت WORD و آماده پرینت میباشد

 

موضوع گزارش کارآموزی شرکت سویا سان

 

مقدمه :

در تمامی کارخانه های تولیدی مسئول فنی کارخانه، مسئولیت های زیادی دارد تا محصول مورد نظر تمامی مراحل تولید خود را طی کند تا به دست مصرف کننده برسد همچنین اختیارات مسئول فنی نیز محدود است که این مسئله مانع از انجام درست مسئولیت ها می شود .

پس نقص عمده ای که منجر به بروز مشکلات فراوانی برای انجام مسئولیت های فنی می باشد ، گستردگی مسئولیت ها و محدودیت اختیارات است و در بسیاری از شرکت های تولیدی مسئولین فنی با تلاش و پیگیری خود موجب برقراری ارتباط مناسب با بخش های مختلف کارخانه که در کیفیت محصول دخالت دارند می گردد که به سادگی قابل انجام نیست .

طبق راهنمایی ها و دستورالعمل های اداره کل نظارت بر امور تولید محصول ، سیستم تضمین کیفیت Assurance Qualityاین مسئولیت ها را به عهده دارد و مسئول فنی یکی از اعضای این سیستم است .

تضمین کیفیت Assurance Qualityخود یکی از عناصر اصلی مدیریت کیفیت Management Quality   است . به عبارتی شورای تضمین کیفیت اطمینان می دهد که محصولات تولید شده از سلامت ، کیفیت و کارآیی مطلوب برخوردار بوده و رضایت مشتری را به همراه دارد .

از آنجایی که تضمین کیفیت بخشی از سیستم مدیریت کیفیت است ما این پروژه را به بررسی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2000وچگونگی پیاده سازی این استاندارد در کارخانه تولیدی مواد غذایی سویا سان (Maxsoy) اختصاص دادیم که چگونه توانسته است محصولاتی با کیفیت بالا همراه با رضایت مشتری تولید کند .

 

 

 

فصل اول

معرفی محل کار آموزی

 ( شرکت تولید کننده مواد غذایی سویا سان Maxsoy)

 

 

تاریخچه شرکت سویا سان (Maxsoy)

سویا سان اولین تولید کننده شیر سویا با نام تجاری مکسوی (Maxsoy) در خاورمیانه می باشد که از لحاظ ظرفیت سومین تولید کننده جهان محسوب می شود و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را در انواع شیر سویا ، روغن سویا ، آرد سویا ، اسنک سویا، پروتئین های بافت دار سویا ( TSP) و .... به بازار عرضه نموده است .

شرکت فرآورده های پروتئینی سویا سان در سال 1381 با هدف تولید انواع فرآورده های پروتئینی سویا در اداره ثبت شرکت ها به شماره 185580 به ثبت رسید. این واحد در سال 1383 موفق به اخذ پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و در سال 1384پروانه ساخت از اداره بهداشت گردید .

این شرکت موفق به اخذ گواهینامه های سیستم تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی (HACCP)و سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2000از شرکت RWTUV) TUV NORD)گردیده است .

سویا سان شامل دو کارخانه شماره 1 و شماره 2 می باشد که کارخانه شماره 1 تشکیل شده ازسالن تولید شیر سویا که انواع شیرهای طعم دار از قبیل شیر ساده ، شیر توت فرنگی ، شیر طالبی ، شیر قهوه ، شیر کاکائو، شیر وانیلی و شیر رژیمی در این سالن تولید می شود و سالن تولید TSPکه در این سالن آرد پروتیئنه و انواع TSPریز، درشت و متوسط تولید می شود و قسمت اداری و آزمایشگاه که شامل واحد مدیریت ، کنترل کیفی ، واحد خرید ، واحد برنامه ریزی ، واحد تضمین کیفیت و واحد تاسیسات می باشد .

کارخانه شماره 2 تشکیل شده از سالن تولید اسنک سویا که محصولات این سالن انواع چیپس کچاب ، لچو و پنیر و طعمهای جوجه ، کبابی و دودی TSPمی باشد و انبار مواد اولیه و محصول نهایی .

انواع فرآورده های سویا در شرکت سویا سان :

·              شیر و فرآورده های طبیعی

·              آرد و فرآورده های نانوایی

·              پروتئین بافت دار سویا ( گوشت گیاهی )

·              روغن سویا

·              اسنک و آجیل سویا

           

 

معرفی خط های تولید :

« فرایند تولید شیر سویای طعم دار »

مواد اولیه تولید شیر همان دانه های سویا است پس از پاک سازی و جدا کردن اشیاء خارجی از دانه ها ، دانه ها به خط تولید وارد می شوند . دانه ها توسط فشار آب به دستگاه هاپر که ظرفیت هر هاپر 1 تن است وارد می شوند . در هاپر دانه سویا چند ساعت خیس می خورد و بعد از آبگیری دانه ها به دستگاه هاپر 2 انتقال می یابد و 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.