ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    14 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    14 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    1170
تعداد کل بازدید ها :
    24908645
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
گزارش کارآموزی در کارخانه واگن پارس
screenshot
دسته بندي : گزارش کارآموزی
حجم فایل : 24.87 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 46 صفحه
تعداد بازدید : 161 مرتبه


قیمت: 3,800 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 0

فروشنده ی فایل

20002014
سایر فایل ها
توضیحات :

موضوع : گزارش کارآموزی کارخانه واگن پارس

این گزارش با فرمت WORD میباشد و شما میتوانید آنرا ویرایش بکنید.

فهرست مطالب

عنوان صفحه
آشنايي بامكان كارآموزي
مقدمه 1
فصل اول 3
تعريف عبارت سنسور 4
تكنيك هاي تولد سنسور 6
سنسورها در تكنولوژي لايه نازك 8
سنسورهاي سيليكاني 9
خواص سيليكان واثرات آنهابرسنسورها 10
فصل دوم 12
سنسورها اكوستيكي ، سنسورها ي صوتي وكاربردهاي 14
سنسورهاي موج صوتي سطحي 16
فصل سوم 19
سنسورهاي گازيSAW 20
كاربردهايي ازسنسورهاي سرعت وشتاب 21
توضيحات مكمل 22
فصل چهارم 25
سنسورهاي مكانيكي 26
شتاب سنج ها 27
سنسورهاي FLOW 28
 فصل پنجم 31
سنسورهاي نوري 32
مقاومت هاي نوري 33
 
فهرست مطالب
عنوان صفحه
سنسورهاي نيمه هادي نوري براي آشكارسازي الكترومغناطيس و
امواج هسته اي 35
ديودهاي نوري 37
ترانزيستورهاي نوري 38
مثالي ازكاربرد سنسورهاي نوري 41
ساير مواد نيمه هادي براي سنسورهاي نوري 46
 
 
آشنايی با کارخانه واگن پارس
 
کارخانه واگن پارس تنها واحد توليدي سازنده خودروهاي ريلي مي باشد که با سرمايه اي بالغ بر يکصد و چهار صد ريال و با سرمايه گذاري باسازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و راه آهن جمهوري اسلامي ايران احداث 
شده استوار مهر ماه 1363 توليدات خود را آغاز نموده است.
محل احداث اين کارخانه در کيلومتر 4 جاده اراک-قم مي باشد و در زميني به مساحت 37 هکتار احداث گرديده است که مطابق اساسنامه 60 درصد سهام آن متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
هدف از احداث کارخانه جوابگويي به نياز داخلي در مرحله اول و سپس صادرات بوده است. با توجه به حجم زياد واردات و صادرات و بارگيري در بنادر نياز به تاسيس اين کارخانه احساس مي شده است.اين شرکت ابتدا پروژه توليد هزار دستگاه واگن باري ومسافري و تعميرات2500 ديتگاه واگن باري را با همکاري شرکت اتريشيS.G.p 
شروع نمود که پس از پيروزي انقلاب قرار داد همکاري با شرکت اتريشي لغو و قرار داد جديدي با شرکت واگن يونيون آلمان منعقد گرديد.
با توجه به نياز عاجل کشور به تجهيزات ريلي توليدات شرکت واگن پارس رسما از ابتداي نيمه دوم 1363 شروع 
گرديد.
توليدات اصلي کارخانه :
1. واگن مسافري درجه يک
2. واگن مخزن دار مخصوص حمل مايعات نفتي(در دو مدل)
3. واگن حمل گاز  مايع 
4. واگن حمل گندم واگن
5. واگن حمل سنگ آهن(شش محوره و چهار محوره)
6. واگن مسقف
7. واگن کفي
8. واگن شن کش
9. واگن حمل پودرو سيمان
10. واگن لبه کوتاه
11. لوکوموتيو ديزل الکتريک ME10
12. لوکوموتيو ديزل الکتريک آلسترم
لكو موتيو ديزل الكتريك ME10 :
 لكو موتيو ديزل الكتريكME10 ساخت واگن پارس لكو موتيوي است. براي ماموريت هاي مختلف كه نيروي محركه آن به وسيله برق از طريق ژنراتور تامين میگردد. و بعنوان لكو موتيو مانوري يا كششي در خطوط اصلي با سرعت 100 كيلومتر در ساعت بطور دائم مورد بهربرداري قرار ميگيرد.
اين لكو موتيو براي موقعيت جغرافيايي با درجه حرارت بين 45 + و 15 – درجه سانتيگراد تا ارتفاع 1800 متر از سطح دريا طراحي شده است. كابين راننده كه تقريبا در وسط قرار دارد راننده را از حداكثر ديد وسيع و همه جانبه برخوردار مينمايد.
تجهيزات مورد نياز جهت حركت كنترل و ترمز بطور جداگانه براي هر دو جهت حركت در كابين راننده بطور ضربدري نصب شده است كه از نظر صرفه جويي زماني در هنگام دور زدن لكو موتيو در ايستگاهها قابل ملاحظه ميباشد. در كابين راننده تجهيزات كنترل برق والكترونيك و سيستم علائم اخباري و تجهيزات ضروري مربوط به لكو موتيو تعبيه شده است.
واگن مسافربري درجه يك :
واگن مسافربري درجه(1) با ده كوپه به گنجايش 60 نفر مسافر منطبق با استانداردهاي بين المللي راه آهن هاي اروپا (UIC) مجهز به امكانات رفاهي مانند تهويه مطبوع تخت خواب ميزهاي تا شو سيستم پيام رساني نور پردازي و فضاي كافي جهت تردد وبار مسافرين طراحي وسخته شده است.
كوپه مهماندار نيز جهت اريه خدمات هر چه بهتر مجهز به كليه امكانات لازم مانند يخچال، آب  سرد كن ،گرم كن و ... بوده كه اين مجموعه بهمراه سرويسهاي زيبا و مدرن بهداشتي و نيز قابليتهاي فني بالا مي تواند رفاه و آسايش مسافرين را به بهترين نحو ممكن در طول سفر تامين نمايد.
آرايش و تزئينات داخلي واگن بر اساس هر نوع سليقه و نياز قابل طراحي و اجرا مي باشد.
 
 

سنسورها رابط بين سيستم كنترل الكترونيكي از يك طرف و محيط، رشته كارها يا ماشين از طرف ديگر هستند. در اواخر دهه 1970 و اوايل دهه 1980 تكامل سنسور در سطح بين المللي بين سه و پنچ سال عقب تر از تكامل علم ميكروالكترونيك در نظر گرفته مي شد. اين حقيقت كه ساخت عناصر ميكروالكترونيك غالباً بسيار ارزانتر از عناصر اندازه گيري كننده اي
( سنسور هايي ) بود كه آنها احتياج داشتند ، يك مانع جدي در ازدياد و متنوع نمودن كاربرد ميكرو الكترونيك پردازشگر اطلاعات در گستره وسيعي از عمليات و رشته كارها بود. چنين اختلافي بين علم ميكروالكترو نيك مدرن و تكنولوژي اندازه گيري كننده كلاسيكي تنها توانست به واسطه ظهور تكنولوژي سنسورهاي مدرن بر طرف شود.

اگر چه سنسورها به همراه علم ميكروالكترونيك پردازشگر اطلاعات ، يك گام مهم را به جلو عرضه دارد ليكن اين ، تنها اولين قدم است . در اين مرحله سنسورها از تعدادي از عناصر ميكروالكترونيك موجود ، براي مثال به شكل پردازشگرها ، حافظه ها ، مبدل هاي آنالوگ به ديجيتال يا تقويت كننده ها ، براي آماده نمودن سيگنال خروجي استفاده مي كنند.در عين حال سنسوربايد يك خروجي الكترونيكي توليدكند كه به آساني پردازش شود . دومين گام عبارت از اتصال سنسور سيستم ميكروالكترونيك بخش مكانيكي مي باشد . اين زنجيره تنها در صورتي كار مي كند كه همه خطوط رابط باشند اين امر منجر به توصيف يك معيار مهم تر به ويژه تا جائيكه سنسور مر بوط است مي شود.

 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.