ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    9 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    9 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    614
تعداد کل بازدید ها :
    24898697
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
کارآموزی شرکت افزار کیمیای فارس
screenshot
دسته بندي : گزارش کارآموزی
حجم فایل : 1.13 مگابايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 36 صفحه
تعداد بازدید : 130 مرتبه


قیمت: 3,700 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 2

فروشنده ی فایل

KAVOOSH
سایر فایل ها
توضیحات :

گزارش کارآموزی شرکت افزار کیمیای فارس

این گزارش کارآموزی با فرمت WORD بوده و آماده پرینت میباشد.

همچنین این گزارش دارای عکس و تصویر است.

 
 
فهرست مطالب
مقدمه 1
فصل اول
بخش طراحي 2
1-1- طراحی 3
فصل دوم
سالن دستگاههاي نيمه اتوماتيك 7
2-1- كارگاه سنگ زني 8
2-1-1- سنگ تخت يا سنگ مغناطيس 8
2-1-2- سنگ مغناطيس گرد 9
2-2- كارگاه فرز NC 10
2-3- كارگاه تراش 11
فصل سوم
سالن دستگاههاي فرز CNC 15
3-1- سالن دستگاههاي فرز CNC 16
فصل چهارم
سالن دستگاههاي EDM 23
4-1- سالن EDM 24
4-1-1- اسپارك 24
4-1-2- وايركات 26
 
فصل پنجم
سالن كنترل كيفيت (QC ) 29
5-1- كنترل كيفيت 30
فصل ششم
كارگاه عمليات حرارتي 35
6-1- عمليات حرارتي 36
 
فهرست شكلها
شكل 1-1    3
شكل1-2     4
شكل1-3     5
شكل 2-1    8
شكل 2-2   11
شكل 2-3  13
شكل3-1   16
شكل3-2    17
شكل3-3   18
شكل3-4 18
شكل3-5 21
شكل4-1 24
شكل4-2 26
شكل4-3 27
شكل5-1 30
شكل5-2 31
شكل5-3 32
 
فهرست جداول
جدول1-1 6
جدول2-1 14
جدول3-1 22
جدول5-1 34
 
 
مقدمه
شرکت صنعتی و تولیدی افزارکیمیای فارس FAKC (FARS AFZAR KIMIYA CO.) درسال ١٣٧۵ در شیراز تاسیس و به بهره برداری رسید ودر زنجیره صنعت وظیفه ساخت انواع قالبها وقطعات صنعتی دقیق را بعهده گرفته است . از آنجا که در زمینه ساخت قطعات بسیار دقیق حرکت اساسی و جهشی قابل توجه در کشور صورت نگرفته ، این شرکت مفتخر است که با انجام این وظیفه مهم ، به تمام واحدهای مصرف کننده قطعات صنعتی دقیق در سراسر کشور ارائه خدمات نماید. بهره گیری ازتجهیزات پیشرفته ومدرن وهمچنین استفاده از بهترین ماشین آلات دقیق جهت به تحقق رساندن هدف فوق این شرکت را در بین سازندگان ایرانی شاخص و با اهمیت نموده است . تلاش در جهت پیشرفت این تکنیک وکار آزموده نمودن نیروی انسانی در این رشته پر اهمیت  از اهداف بلند مدت شرکت افزار کیمیای فارس می باشد .
رعایت حقوق مصرف کننده ، با ارائه کیفیت در خدمات وتعهد دروقت شناسی و استفاده هر چه بهتر از حداقل زمان از جمله نکات قابل توجه و شاخص این واحد صنعتی می باشد.
صنعت ما نیاز مند نواوری و خلاقیت در تولید است. شرکت افزار کیمیای فارس یکی از بزرگترین واحد های تولید قطعات صنعتی در جنوب کشور است. این شرکت در سال ۱۳۸۵به عنوان واحد نمونه کشوری معرفی گردیده است. شرکت افزار کیمیای فارس واقع در شیراز بلوار عادل آباد کار خود را با قالب سازی و تولید ظروف ملامین (باکالیت) با تعدادپرسنل۶ نفر آغاز نمود. این شرکت اکنون با گذشت ۱۳ سال،در سال ۱۳۸۸ توانسته تعداد پرسنل خود را به ۲۰۰ نفر رسانیده و زمینه فعالیت های خود را به صنایع دفاعی ،هواپیما سازی ،نفت و گازوپتروشیمی گسترش دهد.این شرکت با به کار گیری تجهیزات پیشرفته و به کار گیری نیروی مجرب وبا تجربه توانسته نیاز کشور را به واردات بسیاری از قطعات صنعتی و گاها قطعاتی که برای تهیه آنها با تحریم مواجه هستیم رفع کند.
 
فصل اول
بخش طراحی 
-۱-۱طراحی 
بخش طراحی به عنوان مغز متفکر این مجموعه بزرگ ایفای نقش می کند . این بخش به کمک ۶ نفر هدایت می شود که ۳ نفر دارا ی تخصص نقشه کشی و ۲ نفر کارشناسی ماشین ابزار و یک نفر کارشناسی قالب سازی است.در این بخش یا خود قطعات و یا مجموعه مونتا‍ژی توسط سفارش دهنده فرستاده شده و مجموعه دمونتاژ می گردد تا قطعات به صورت تک تک نقشه برداری می شوند و در صورت نیاز مجموعه برش خورده سنگ زده می شود تا اندازه برداری از قسمت های داخلی به راحتی قابل انجام باشد و گاهی نیز قطعه فرستاده شده و قالب مورد نظر برای آن طراحی می شود ولی چنانکه مشهود می باشد اکثر سفارشات به صورت نقشه بوده و در طراحی این نقشه بازکشی شده و مراحل ساخت آن مورد بررسی قرار می گیرد .
شکل ۱-۱ نمای از بخش طراحی را نشان می دهد.
شنبه مورخ ۲۰/۴/۱۳۸۸ به بخش طراحی معرفی گردیدم . نقشه ی شافت سفارش شرکت هواپیما سازی هسا به همراه نقشه ی بازکشی شده جهت کنترل مورد مطالعه قرار گرفت به این ترتیب که این نقشه در نسخه فرستاده شده در سیستم آمریکایی کشیده شده بود و در هنگام باز کشی باید به سیستم اروپایی تغییر داده می شد و اعداد ازسیستم اینچی به میلیمتری برده می شدند چنانکه تعداد رقم های اعشار(تعداد place ها ) باید در سیستم میلیمتری به همان تعداد رقم اعشار در سیستم میلیمتری می باشد .کنترل مجموعه هم شامل کنترل درست بودن تبدیل اندازه ها و هم کنترل نماهای نقشه و جداول آن می شود . سپس نقشه ای با نام مجموعه ۷۰۰۰ به همراه زونکن مراحل ساخت آن مورد بررسی قرار گرفت . این مجموعه نوعی شیر اطمینان بوده که به سفارش شرکت CNG ساخته شده است.نقشه های این مجموعه مونتازی به همراه نقشه های مراحل ساخت آن در پایان گزارش آمده است .
 
این گزارش دارای شکل و تصویر میباشد

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.