ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    6 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    6 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    949
تعداد کل بازدید ها :
    24900741
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
مقاله آشنایی با انواع ویروس و هکرها
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,فنی مهندسی,کامپیوتر
حجم فایل : 29.14 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 38 صفحه
تعداد بازدید : 218 مرتبه


قیمت: 2,700 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 6

فروشنده ی فایل

20002014
سایر فایل ها
توضیحات :

مقاله آشنایی با انواع ویروس و هکرها

این مقاله با فرمت WORD میباشد و شما میتوانید آنرا ویرایش کنید و همچنین آماده پرینت است.

 

فهرست مطالب :

مقدمه

چكيده:

كلمات كليدي:

كر‌م‌ها (worrms)

عملكرد كرم‌ها و ويروس‌ها:

تاريخچه ويروسهاي كامپيوتري:

انواع ويروس‌ها:

طبقه‌بندي جديد ويروسها:

 ويروسهاي قطاع بوت:

ويروس‌هاي نرم‌افزاري

ويروس‌هاي مقيم در حافظه

ويروس‌هاي نسل جديد:

مراحل زندگي ويروس‌هاي:

محدوديت راه حل‌هاي واكنشي:

وظايف مديران سيستم:

وظايف ارائه دهندگان تكنولوژي:

وظايف تصميم‌گيرندگان

نتيجه‌گيري:

مراجع:

مقدمه

علي‌رغم آنكه برخي از كارشناسان امنيتي همواره به كاربران در ارتباط با ظهور يك ابر ويروس اين شركت‌ها صورت مي گيرد و برخي از سوي شركت‌هاي امنيتي بوده و تنها به منظور افزايش فروش نرم‌افزارهاي ويروس اين شركت‌ها صورت مي‌گيرد برخي از كارشناسان ITمعتقدند هيچ‌گاه نمي‌توان ماهيت و ميزان مخرب بودن ويروس كه قرار است در آينده ظهور  كند را تعيين كرد. اين كارشناسان معتقدند وجود نويسندگان ويروس‌ها و كرم‌هاي رايانه‌اي بخشي انكارناپذيري از ضعف ITبوده و اين افراد نقاط ضعفي براي سو استفاده در سيستم عاملهاي ميكروسافت خواهند يافت بنابراين ايجاد هراس بي‌مورد در ميان كاربران اينترنت در دنيا خيلي ضروري و معقول به نظر مي‌رسد اما تمامي اين نظرات دليلي نمي‌شود خطر وجود ويروسها را ناديده گرفت.

 

چكيده:

وابستگي ما به سيستم‌هاي كامپيوتري بهم مرتبط خصوصاً اينترنت، بسرعت در حال افزايش بوده و حتي اختلال اندك توسط ويروس‌ها و كرم‌ها مي‌تواند پيامدهاي ناگواري را بدنبال داشته‌باشد. راه حل‌هاي واكنشي استفاده شده براي مقابله با كرم‌ها و ويروس‌ها به تنهائي كفايت نخواهد كرد. افزايش قدرت داشته‌باشند. با دنبال‌نمودن راه‌حل‌‌هاي موجود مي‌توان سطح مناسبي از حفاظت در مقابل تهديدات را ايجاد نمود. بمنظور ارتقاء و بهبود وضعيت موجود، مديران سيستم، ارائه‌دهندگان تكنولوژي و تصميم‌گيرندگان مي‌توانند با رعايت و پيگيري برخي اصول اوليه، زمينه برخورد با كرم‌ها و يا ويروس‌ها را از ابعاد متفاوت فراهم نمايند. تغيير در طراحي نرم‌افزارها، روش‌هاي پياده‌سازي، افزايش تعداد مديران سيستم آموزش‌ ديده، بهبود سطح آگاهي كاربران، افزايش تحقيقات در رابطه با سيستم‌هاي ايمن و پايدار، طراحي و پياده‌سازي دوره‌هاي آموزشي در رابطه يا كامپيوتر و امنيت شبكه، نمونه‌هائي در اين زمينه بوده كه مي‌تواند دستاوردهاي مثبتي را در ارتباط با امنيت اطلاعات براي تمامي شهروندان اينترنت بدنبال داشته باشد حركات مثبت هريك از شهروندان اينتر‌نت (حقوقي و يا حقيقي) در خصوص پايبندي به اصول امنيتي، تاثيري مثبت در ايمن‌سازي سرمايه‌هاي اطلاعاتي را بدنبال خواهد داشت.

كلمات كليدي:

سوبيگ، گرم، Morris، Code Red، Patch،

كر‌م‌ها (worrms)

كرم يك برنامه كامپيوتري است كه قابليت تكثير خود از ماشين به ماشين‌ ديگر را داراست شبكه‌هاي رايانه‌اي بهتر مناسب براي حركت كرمها و آلوده‌نمودن ساير ماشين‌هاي موجود در شبكه را فراهم مي‌آورند با استفاده از شبكه‌هاي كامپيوتري كرم‌ها قادر به تكثير باور نكردني خود در اسرع زمان مي‌باشند.

برنامه كرم برنامة ميزبان ندارد كرم‌ها بدون استفاده از يك برنامه حامل به تمامي سطوح سيستم كامپيوتري خزيده و نفوذ مي‌كنند.

كرم‌ها برنامه‌هايي هستند كه بدون آنكه برنامه‌هاي ديگر را آلوده كنند تكثير مي‌شوند بعضي از كرم‌ها از طريق كپي كردن خود از ديسكي به ديسك ديگر گسترش مي‌يابند. آنها به دنبال نوع‌هاي خاصي از فايل‌ها در ديسك‌ها و سرويس‌دهنده‌ها مي‌گردد و درصدد آسيب يا نابودي آنها بر مي‌آيند. مثلاً مي‌توان به پاك‌كردن registryتوسط آنها اشاره كرد بعضي كرم‌ها در حافظه تكثير مي‌شوند و هزاران كپي از خود به وجود مي‌آوند و همه آنها به طر همزمان شروع فعاليت مي‌كنند كه موجب پايين آمدن سرعت سيستم مي‌شوند. تكثير يك كرم علاوه بر ايجاد مشكل اشباع حافظه و هارديسك مي‌تواند به دليل تكثير مداوم پهناي باند سيستم را بلوكه كرده ويا زده آن را به حداقل ممكن كاهش دارد.


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.