ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    25 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    25 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    1495
تعداد کل بازدید ها :
    24903387
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
تحقیق درباره تکنیک های کشتی
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله
حجم فایل : 61.33 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 17 صفحه
تعداد بازدید : 340 مرتبه


قیمت: 1,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 6

فروشنده ی فایل

مدیریت
سایر فایل ها
توضیحات :
تحقیق درباره تکنیک های کشتی
 
این مقاله با فرمت WORD میباشد و شما میتوانید آنرا ویرایش کنید و همچنین آماده پرینت است.
 
 
مقدمه:
ورزش به عنوان يكي از مقولات اجتماعي پيوند دهنده ميلياردها انسان در اقصي نقاط عالم است و گاه در اين نقش چنان قدرتمند ظاهر مي گردد كه ندرتاً بتوان مقوله اي چنان جذاب را در بين جماعت بشر يافت و نام برد كه بتواند اين چنين ايفاي نقش كند، آن گاه كه ورزش در قالب هنر و در اوج خلاقيت از چارچوب هاي متصوره بيرون مي رود، انسان را در نهايت شگفتي به تحسين وامي دارد. گرايش اين گونه انسانها به ورزش به لحاظ ماهيت آن آميزه اي است از قدرت، استقامت، هنر و رياضت، و لذت بردن از پرداختن و تماشاي آن شايد تمايل فطري آدمي باشد به كمال مطلق، در ميان ورزشها، آن دسته كه شكل سنت و مذهب يافته اند، طبعاً داراي ابعاد ديگري مي باشند كه علاوه بر تمايل ذاتي به آنها ، تقدس نيز يافته اند، چرا كه گذشته هاي فرهنگي ملل را تداعي مي‎كند و حامل ويژگيهايي هستند كه در تار و پود فرهنگ اين ملتها بافته شده و در باورهاي آنها جايگاهي ويژه دارد.
مبدأ كشتي به شروع حيات انسان برمي گردد از زمانهاي بسيار دور كشتي پديده اي كاملاً متفاوت با ساير پديده هايي كه امروزه آن را مي شناسيم بوده است. در آن هنگام كشتي ورزش نبود كه در اوقات فراغت انجام شود و يا وسيله اي براي تفريح باشد بلكه وسيله اي براي ادامه بقا بوده است و به كمك كشتي انسان مي توانست از جان خود و خانواده اش دفاع كند سابقة كشتي معلوم نيست كه از چه سرزميني مي‎باشد ولي در آثار مصريان چين، ايران، يونان و روم قديم به آن اشاره شده است.
كشتي از مواردي است كه در ميان جوامع قديم تا حال از منزلتي خاص برخوردار بوده آن گونه كه زينت بخش اعياد ملي و مذهبي و جشنها و حتي تعيين كنندة عرصه هاي كارزار ملت ها بوده است و آميزه اي از سنت ها و تجددها مي‎باشد و در حال حاضر نيز به عنوان ورزشي بسياري از مردم جهان را مشغول كرده است.
تاريخچه كشتي:
ورزش كشتي از دوران باستان به شكلهاي مختلف در اكثر كشورها، شهرها و قبايل براي مردم آشنا و شايد از دورانهاي نخستين ظهور انسان بر روي كره زمين بوده، و در اوقات فراغت يا در جنگهاي به شكل طبيعي و غريزه اجرا مي شده است. بخشي از اوقات فراغت انسانهاي اوليه به منظور كسب مهارت و آمادگي لازم، به كشتي گرفتن اختصاص مي يافت، زيرا موقعيت و مقام مرداني كه زورمندتر از بقيه بودند تا جايي كه اينان رئيس و فرماندة بقيه مي شدند.
 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.