ورود کاربران
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین
وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
4 نفر
اعضا :
0 نفر
مجموع :
4 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
630
تعداد کل بازدید ها :
24890138
گزارشات سایت
فايل هاي رايگان:
105 فايل
فایل های غیر رایگان :
4,490 فايل
فایل های ويژه:
220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
2,243 كاربر
تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر افکار عمومی
دسته بندي : پروژه و مقاله,علوم پایه,متفرقه,متفرقه,متفرقه
حجم فایل : 8.15 مگابايت
فرمت فايل هاي فشرده : ppt
تعداد صفحات : 48 صفحه
تعداد بازدید : 459 مرتبه
حجم فایل : 8.15 مگابايت
فرمت فايل هاي فشرده : ppt
تعداد صفحات : 48 صفحه
تعداد بازدید : 459 مرتبه
قیمت:
3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
فروشنده ی فایل
توضیحات :
موضوع : تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر افکار عمومی
چکیده پروژه:
شبکه های اجتماعی مجازی از سال 2005 با قابلیت های انتشار سریع اطلاعات، کم هزینه بودن، بدون مرز بودن و ... به ارتباطات انسان ها ورود پیدا کردند، با رشد روز افزون تکنولوژی و پیوند زندگی واقعی با فضای مجازی، این شبکه ها را محبوب ترین رسانه نزد کابران کرده است.
پژوهش های انجام شده برای سنجش میزان نفوذ این شبکه ها در انتخابات سال 1388 در ایران، در جنبش مصر در سال 2011 و در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2012 از نمونه های ذکر شده در این تحقیق با هدف بررسی میزان تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر افکار عمومی است. پژوهش های انجام شده نشان می دهند شبکه اجتماعی فیس بوک با انتشار اخبار و اطلاعات از بیشترین محبوبیت نزد کاربران خود برخودار است.
گفت و گو با استادان این حوزه، فصلنامه رسانه و اینترنت از منابع استفاده شده در این نوشتار است.
نظرات کاربران :
نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.