ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    17 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    17 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    678
تعداد کل بازدید ها :
    24908153
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
کارآموزی در شرکت تولیدی صنعتی اخشان تولید کننده کمربند ایمنی
screenshot
دسته بندي : گزارش کارآموزی
حجم فایل : 48.62 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 37 صفحه
تعداد بازدید : 304 مرتبه


قیمت: 2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -3

فروشنده ی فایل

111111
سایر فایل ها
توضیحات :
 
موضوع :گزارش کارآموزی در شرکت تولیدی صنعتی اخشان ( تولید کننده کمربند ایمنی)
 
این گزارش با فرمت WORD میباشد و شما میتوانید آنرا ویرایش کنید و همچنین آماده پرینت است.
 
 
فهرست مطالب 
 
چکیده:
فصل اول: 
معرفی شرکت تولیدی صنعتی اخشان و اهداف گزارش 
۱-۱- معرفی شرکت : 
 نحوه محاسبه نفطه سفارش در این شرکت
 طراحی بخشهای کمک تولیدی :
 معرفی محصولات :
۱-۲- اهداف گزارش 
فصل دوم: 
ارزیابی ایمنی و حفاظت صنعتی در شرکت
۲-۱- بیماری ها و عوارض ناشی از کار 
۲-۲- آتش سوزی و حریق 
۲-۳- عوامل فیزیکی زیان آور محیط کار:
فصل سوم :
 بررسی حوادث و رویدادها 
 پیشنهادات
 
 
چکیده
 
 ضایعات انسانی و مادی فراوان حوادث ناشی از کار که آمارها مبین وسعت کثرت آنها هستند، اقدامات لازم را برای پیشگیری از آنها وظیفه ای بس خطیر و ضروری بلکه اجتناب ناپذیر می سازد.
 همه ساله میلیونها حادثه ناشی از کار در دنیا اتفاقم یافتد. بعضی از این حوادث باعث مرگ و برخی دیگر موجب از کار افتادگی کلی یا جزئی می شود که ممکن است پیامدهای طولانی داشته باشد. همه حوادث برای قربانیان خود موجب درد و رنج می شود. پاره ای از آنها موجب اضطراب و ناراختی شدید خانوادة قربانی خود می شوند .ممکن است در زندگی خانوادگی فرد و نیز برای اجتماع اثرات وخیم، نامطلوب و فلاکت باری داشته باشد.
 به طور کلی همه حوادث موجب اتلاف وقت و پول و کاهش تولید می شود.در اثر حوادث ناشی از کار ( برون در نظر گرفتن شدت وخامت مورد) بیشتر از تلفات مربوط به عملیات یک جنگ بزرگ بوده است.
 رنجها، ناراحتیها تلفات و ضایعاتی که از این حوادث نصیب بشر می شود، ارقام وحشت آوری را نشان می هند. به این جهت است که جلوگیری از آنها برای مصالح و منافع عمومی انسانها یک وظیفه اساسی، فوری و اجتناب ناپذیر است.
 اصولاً ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت صنعتی شاخة وسیع و گسترده ای است که تحت عنوان « حفاظت صنعتی» به مجموعه تدابیر، اصول و مقرراتی گفته می شود که با به کار گرفتن آنها بتوان نیروی انسانی و سرمایه را در مقابل خطرات مختلف و در محیط های صنعتی به نحو مؤثری حفظ و حراست کرد و یک محیط کاری بی خطر و سالم جهت افزایش کارایی کارکنان به وجود آورد.
 بنابراین می بایست از فرصت به دست آمده برای طی دورة کارورزی در شرکت تولیدی صنعتی اخشان نهایت استفاده را برده و در زمینه ایمنی و حفاظت فنی به تحقیق و تخصص می پردازیم. تصمیم داشتم حوادث شرکت را بررسی کرده و در هر چه کمتر شدن تعداد و شدت حوادث تلاش کنم. در آخر نیز به این نکته پی بردم که استفاده از وسیلة حفاظت انفرادی دستکش ایمنی می تواند کمک مؤثری به کارگران کند. همچنین حریق و خطر آتش سوزی شرکت را بررسی کرده و پیشنهاداتی را ارائه دادم. عوامل فیزیکی زیان آور محیط کار در شرکت نیز جای بحث دارد. این مسئله نیز بررسی شد.
 امید است نتیجة تلاش های این حقیر در کمک به علاقه مندان نیز واقع شود و موجب رضایتمندی اساتید محترم مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واحد یزد را فراهم آورد.
 
 

فصل اول:

معرفی شرکت تولید و صنعتی اخشان و اهداف گزارش

1-1- معرفي شركت :

شركت وتوليدي – صنعتي اخشان توليد كننده كمربندهاي ايمني در سال 1352 تاسيس گرديده است.

تا چند سال پيش اين شركت تنها توليد كننده كمربند ايمني در ايران بوده است در حال حاضر با داشتن الگوي  استاندارد ISO/TS 16949  بهترين توليد كننده كمربند در ايران مي باشد.

اين شركت در شيراز – عادل آباد – بيست متري همايون واقع شده است. ساختمان شركت شامل سه قسمت اصلي اداري و توليد و اتوليو است . دو بخش توليد و اداري در  دو طرف به موازات هم واقع شده اند در بين اين دو بخش حياط و محل رفت و آمد مي باشد در اتنهاي حياط به طور كلي بخش اتوليو قرار گرفته است.

بخش توليد شامل دو سالن مجزا ي باشد سالن يك يا مونتاژ كه در آن مونتاژ جمع كن كمربند و يا قفل صورت مي گيرد آقايان در اين بخش فعاليت ميكنند در سالن دو عمدتاً كارهاي زير مونتاژ توسط خانمها و بسته بندي توسط آقايان انجام مي شود.

بخش اداري شامل دفتر اطلاعات – دفتر فني مهندسي – دفتر صنايع – آموزش سيستم كيفيت – خدمات فني – ايمني و  غيره مي باشد كه به صورت اتاقهاي جدا ساخته است كه در هر بخش نيروهاي متعددي فعاليت مي كنند حدود يكسال از تاسيس اتوليو مي گذرد و هنوز به توليد انبوه نرسيده است اين بخش تحت ليسانس سوئد بنا شده و هدف عمده آن توليد كمربندهاي صادراتي مي باشد.

 
 
کارآموزی در شرکت تولیدی صنعتی اخشان ( تولید کننده کمربیند ایمنی)

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.