ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    12 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    12 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    719
تعداد کل بازدید ها :
    24900511
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
پروژه شرکت های چند ملیتی COCA COLA BP BAMBARDIE MICROSOFT
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,مدیریت
حجم فایل : 160.19 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 110 صفحه
تعداد بازدید : 435 مرتبه


قیمت: 9,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -27

فروشنده ی فایل

h2011
سایر فایل ها
توضیحات :

تاریخچه شرکتهای چند ملیتی

شرکت COCA COLA
شرکت BP
شرکت BAMBARDIE
شرکت MICROSOFT

توجه نمایید که این پروژه با فرمت ورد بوده و قابل ویرایش است.

 

فهرست مطالب

تاريخچه شركتهاي چند مليتي 1
شركت بين المللي كوكاكولا
1- ليست فعاليتهاي كوكاكولا 14
2- كارخانه هاي نوشابه سازي 16
3- محصولات كوكاكولا 17
1-3- محصولات و ماركها 20
2-3- محصولاتي كه با شكست مواجه شده 22
4- انتقادات 23
1-4- انحصار طلبي 23
2-4- تمايز 24
3-4- جزئيات 24
4-4- كوكاكوكا در UK (اكراين) 25
1-4-4- تبليغات غذايي و چاقي كودكان 25
5-4- كوكاكولا در هند 25
1-5-4- استفاده از مواد شيميايي 26
2-5-4- استفاده از آب 27
6-4- شركتهاي نوشابه سازي كوكاكولا و واحدهاي تجاري 29
1-6-4- كلمبيا 30
2-6-4- گواتمالا 34
7-4- جنگ جهاني دوم و نازيسم 34
8-4- اشاره اي بر تجارت در اسرائيل و فلسطين 34
5- نكات تحسين 36
6- تاريخچه 37
1-6- جنگ جهاني دوم 37
7- بابانوئل 38
8- اعضاي هيئت مديره 38
9- سهام 38
 
شركت هاي بين المللي BP
1- كليات شركت 41
2- تاريخچه شركت 41
1-2- 1909 تا 1955 43
2-2- 1960 و 1970 46
3-2- 1980 و 1990 46
4-2- در حال حاضر 47
3- تصاوير 50
 
شركت هاي بين اللملي Bombardier
1- كليات شركت 52
2- زمينه فعاليت شركت 52
3- تاريخچه شركت 53
4- عناوين 57
1-4- توسعه جهاني 58
2-4- انتقادات 60
3-4- شخصيتهاي حقيقي و حقوقي شركت 60
5- ساير موارد 61
 
شركت بين المللي Microsoft
1- تاريخچه شركت 65
1-1- 1981- 1975 65
2-1- 1984- 1981 67
3-1- 1991- 1985 69
4-1- 1995- 1992 71
5-1- 1999- 1995 73
6-1- 2005-2000 76
7-1- 2006 و فراتر از آن 79
2- بخش هاي مختلف شركت 80
1-2- بخش محصولات و خدمات نرم افزاري شركت 80
2-2- بخش تجاري شركت 83
3-2- بخش سرگرمي ها و ابزار شركت 84
3- فرهنگ 85
1-3- فرهنگ تجاري 85
2-3- فرهنگ كاربران 87
4- ساختار شركت 88
5- سهام 90
6- تساوي حقوق و گوناگوني 91
7- آرم و نشان شركت 92
8- انتقادات 92
9- دشواري هاي قبلي 94
راهكارهاي ورود ايران به بازارهاي بين المللي 96
منابع 98
 
تاريخچه شركت هاي چند مليتي 
 
انگليس و هلند و ساير قدرتهاي بزرگ تجاري قرن هفدهم هنگاميكه به بازرگان خود اجازه دادند كه بطور جمعي و تحت پوشش شخصيت حقوقي شركت بتجارت خارجي بپردازند در حقيقت اختيارات سياسي خود را به آنها تفويض كردند.
زيگموند تيمبرگ
- سابقه تاريخي شركتهاي بين المللي از اوائل قرن 15 ميلادي شروع تجارت بين‌المللي بصورت سازمان يافته پايه مي‌گيرد. كمپانيها قدرت سياسي و نظامي را نيز در قلمرو و تجارت خود به ارمغان مي‌آورند. 
- سابقه كمپانيهاي تجاري قديمي انگليس مانند كمپاني مرچنتزا دونچررز Merchats A dventurers 1505- كمپاني روس Russia Company – 1553- كمپاني لوان Levant Company- 1581 – از سابقه تاسيس نظام دولت ملي طولاني‌تر است-. 
قديمي‌ترين سازمان تجارت خارجي انگليس «كمپاني تجارت كالاهاي عمده» كه در اوايل قرن 14 تاسيس شد. وسيله‌اي بود براي پر كردن خزانه سلطنتي- به مرور زمان مقام سلطنت سهم بيشتري از اختيارات سياسي و اقتصادي خود را به بازرگان حادثه‌جو واگذار كرد كه به خوبي با راه و رسم خريد و فروش در سرزمين‌هاي غريب و درو دست آشنا شده بودند.
فعاليت بين المللي موسسات تجاري بصورت ابزاري براي تنظيم ورابط بازرگاني درآمد و سپس وسيله‌اي شد براي گسترش بازارهاي جديد. پادشاهان و كمپاني‌ها با هم پولدار مي‌شدند. 
انحصارات تجاري و بسياري از حقوق و امتيازات مخصوص دولت به كمپانيها داده شد و در عوض اينها هم براي مقام سلطنت يك امپراطوري بنا كردند.
در قرن 17 و 18 قدرتهاي تجاري اروپا- به بازرگانان اجازه دادند بصورت جمعي و تحت پوشش حقوقي شركت به تجارت بپردازند و در واقع اختيارات سياسي خود را به آنها تفويض نمودند. 
پديد آمدن تدريجي شم تجارت يا طرز فكر بازاري در فضاي اقتصاد آزاد رابطه بين حاكميت عمومي و خصوصي را بطور بنيادي تغيير داد. 
- البته شرط كافي براي تشكيل شركتهاي بزرگ چند مليتي تنها انگيزه، منفعت طلبي نبود.
پايان جنگ بين‌المللي دوم شرائط و موقعيت را براي انقلاب صنعتي دوم جهان سرمايه داري از هر نظر فراهم نمود. اختراعات و اكتشافات سيستم‌هاي ارتباطي حمل و نقل – اطلاعاتي- و ساير تكنولوژيهاي مدرن قوانين مساعد و موصوبات لازم نيز براي سرمايه گذاري زمينه و موجبات انقلاب صنعتي دوم را كامل كرد و در مدت كوتاهي از سرمايه‌گذاريهاي جديد همان شركت‌هاي بزرگ و موفق قبلي، شركتهاي چند مليتي جديدي زائيده شدند. 
 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.