ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    13 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    13 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    965
تعداد کل بازدید ها :
    24902857
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
مقاله اختلالات دیکته ای در کودکان استثنایی
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله
حجم فایل : 16.73 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 38 صفحه
تعداد بازدید : 414 مرتبه


قیمت: 1,800 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 7

فروشنده ی فایل

rayan1392
سایر فایل ها
توضیحات :

این مقاله بصورت  word  و قابل ویرایش می باشد.

 

 

 

                             موضوع: اختلالات دیکته ای در کودکان استثنایی

 

فهرست مطالب
فصل اول: معرفی
هوش
شناخت
عاطفه
احساس
خلق
توجه
تمرکز
ادراک
رفتار
دقت شنیداری
دقت دیداری
تمییز دیداری و شنیداری
تبانی حافظه دیداری و شنیداری
شناخت اشیای محیطی
آستانه عمل
هشیاری
انگیزه
کنجکاوی محیطی
فصل دوم
آموزش و ترمیم و اصلاح ناتوانی- براساس نوع مشکل
ناتوانی شنیداری
راههای اصلاح حساسیت شنیداری
تمرین
نکته
تقویت عضلات کوچک و بزرگ دست
درمان
راههای تقویت حافظه شنیداری
توالی شنیداری
آزمون تشخیص شنیداری
آزمون سنجش
فصل سوم
حساسیت دیداری
اختلال دیداری
تقویت حافظه
تمرین
راه دوم برای تقویت حافظه دیداری
تمرین سوم
روش امتیاز دهی
انواع حافظه
تقویت تمیز دیداری
الف- توانایی در تمیز دیداری
ب- ادراک نقش از زمینه
تمرین
پ- اکمال دیداری
هماهنگی دیداری حرکتی
راههای تقویتی هماهنگی دیداری حرکتی
راههای تقویت حافظه توالی
راههای تقویت مهارت دید واگرا
راههای تقویت مهارت دید همگرا
فصل چهارم
نتیجه
 
فصل اول
نام- ريحانه
فاميل- رستمي
متولد- 1378
كلاس- دوم ابتدائي
وضعيت زايمان- طبيعي
توانائي ذهني- كاملاً عادي
ريحانه رستمي كلاس دوم نمره ديكته او معمولاً بين 14، 15 مي‎باشد در حاليكه هوش او خوب است و توانائي كارهاي انتزاعي او بالاست ولي از نظر نوشتاري ضعيف است ريحانه به صورت طبيعي به دنيا آمده و هيچگونه ناراحتي دال بر اينكه آسيب مغزي داشته باشد نيست توانايي ذهني او هم بالاست در حد طبيعي تنها اشكال او نمرات كم ديكته او مي‎باشد.
وضعيت فعلي
طي بررسيهاي مكرر ديكته او و آزمونهايي كه از او گرفتم متوجه شدم كه ايشان از نظر شنيداري و ديداري مشكل دارند بعنوان مثال بشقاب را بشگاب مي نوشت و منظور را منزور كه نشان دهنده اختلال ديداري و شنيداري او بود.

 

 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.