ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    16 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    16 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    115
تعداد کل بازدید ها :
    24907590
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
بررسی میزان رضایتمندی کار فرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تامین اجتماعی
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,علوم انسانی,علوم تربیتی اجتماعی , روانشناسی
حجم فایل : 1.76 مگابايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 186 صفحه
تعداد بازدید : 422 مرتبه


قیمت: 6,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 12

فروشنده ی فایل

honarmand
سایر فایل ها
توضیحات :
این فایل با فرمت word می باشد و آماده پرینت است 
 
 بررسی میزان رضایتمندی کار فرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تامین اجتماعی
 
 
فهرست مطالب
 
فصل اول: کلیات طرح 
 
مقدمه 2
 
1ـ1 بیان مسئله 3
 
1ـ2 اهمیت موضوع تحقیق 6
 
1ـ3 اهداف تحقیق7
 
1ـ4 سئوالات تحقیق 8
 
1ـ5 فرضیه های تحقیق 9
 
1ـ6 تعاریف واژه ها 10
 
فصل دوم: مطالعات نظری 
 
مقدمه 13
 
بخش اول ارتباط14
 
2ـ1 ارتباط چیست؟15
 
2ـ2 عناصر ارتباط 19
 
2ـ3 ویژگی های ارتباط20
 
2ـ4 وظایف ارتباطات21
 
2ـ5 تقسیم بندی انواع ارتباط22
 
2ـ6 فرآیند ارتباط 26
 
2ـ7 مدل های ارتباطی 28
 
2ـ8 اهداف برقراری ارتباط 30
 
2ـ9 ارتباطات به عنوان رفتار، آموختنی است 32
 
2ـ10 عوامل موثر بر رفتارهای ارتباطی35
 
2ـ11 ارتباط موثر42
 
2ـ12 موانع برقراری ارتباط 43
 
2ـ13 ارتباطات میان فردی 44
 
2ـ14 اثر بخشی در ارتباطات میان فردی 45
 
2ـ15 ویژگی های اثر بخشی ارتباطات میان فردی 45
 
2ـ16 مفاهیم اساسی ارتباطات میان فردی 46
 
2ـ17 اعتبار یا مشروعیت در ارتباطات میان فردی48
 
2ـ18 انواع اعتبار 48
 
2ـ19 عوامل موثر بر افزایش اعتبار در ارتباطات میان فردی 49
 
2ـ20 مهارت های اساسی در برقراری ارتباطات انسانی51
 
2ـ21 ارتباط کلامی56
 
2ـ22 ریشه های زبان انسان58
 
2ـ23 یادگیری زبان و نمادها59
 
2ـ24 ویژگی های مشترک زبان ها 60
 
2ـ25 مفهوم معنا 60
 
2ـ26 کاربردهای زبان 61
 
2ـ27 تحریف زبان 62
 
2ـ28 روش هایی برای تاثیرگذاری مطلوب در ارتباط کلامی 63
 
2ـ29 ارتباط غیرکلامی65
 
2ـ30 انواع ارتباطات غیر کلامی65
 
2ـ31 زبان بدن 65
 
2ـ32 ژست ها65
 
2ـ33 مصورها 66
 
2ـ34 نمایش های عاطفی 67
 
2ـ35 منظم کننده ها67
 
2ـ36 تعدیل گرها67
 
2ـ37 طرز قرار گرفتن، راه رفتن و ایستادن67
 
2ـ38 چهره و چشم ها68
 
2ـ39 کانال های باز و بسته69
 
2ـ40 صداهای آوایی (شبه اصوات)70
 
2ـ41 فضا (مجاورت)71
 
2ـ42 فاصله ها یا حریم ها72
 
2ـ43 فضا و فرهنگ ها74
 
2ـ44 تماس (لمس) 74
 
2ـ45 اکولوژی گروه کوچک75
 
2ـ46 زمان76
 
2ـ47 شامه 78
 
2ـ48 زیبایی شناسی 80
 
2ـ49 مشخصات فیزیکی82
 
2ـ50 مصنوعات83
 
2ـ51 کارکردهای ارتباط غیرکلامی 86
 
2ـ52 عملکرد ارتباطات غیرکلامی87
 
2ـ53 مهارت های اجتماعی88
 
2ـ54 مولفه های مهارت اجتماعی88
 
2ـ55 نمونه هایی از مهارت های اجتماعی89
 
2ـ56 تقویت کننده های کلامی89
 
2ـ57 تقویت کنندهای غیرکلامی 90
 
2ـ58 روابط انسانی 91
 
2ـ59 انواع برخوردهای ارتباطی 92
 
2ـ60 ارتباط در سازمانها 94
 
2ـ61 عوامل ایجاد ارتباط در سازمان94
 
2ـ62 انواع ارتباطات در یک سازمان 95
 
2ـ63 راهکارهای بهبود ارتباطات در یک سازمان 96
 
2ـ64 سبک های ارتباط اداری98
 
2ـ65 چارچوب نظری 100
 
2ـ66 روابط میان فردی در دهکده جهانی100
 
2ـ67 نظریه نفوذ اجتماعی 100
 
2ـ68 نظریه تقلیل یا کاهش بی ثباتی 101
 
2ـ69 نظریه تخطی های مورد انتظار 101
 
2ـ70 نظریه فریبکاری میان فردی 101
 
2ـ71 نظریه تعامل گرائی نمادین 102
 
2ـ72 نظریه سلسله مراتب نیازها102
 
بخش دوم: رضایت مندی مخاطبان 104
 
2ـ73 رضایتمندی مخاطبان 105
 
2ـ74 کیفیت خدمات107
 
2ـ75 عوامل موثر در رضایت مخاطبان 108
 
2ـ76 الگوهای ارائه شده در زمینه اندازه گیری کیفیت خدمات 110
 
2ـ77 الگوی کانو 110
 
2ـ78 الگوی عملکرد خدمت 111
 
2ـ79 ویژگی های ده گانه کیفیت خدمات112
 
2ـ80 مهمترین ویژگی های خدمات112
 
2ـ81 رضایت مشتری 113
 
2ـ82 تئوری شکاف های خدمت114
 
2ـ83 مدل شکل گیری رضایتمندی مشتری 115
 
2ـ84 رضایت مشتری در بخش خدمات116
 
2ـ85 نحوه برخورد با مشتری 116
 
2ـ86 اصول عملیاتی در مواجهه با مشتری117
 
2ـ87 اهمیت تکریم ارباب رجوع 118
 
2ـ88 مدیریت کیفیت جامع119
 
بخش سوم: تامین اجتماعی121
 
2ـ89 تاریخچه شکل گیری تامین اجتماعی 122
 
2ـ90 روند شکل گیری تامین اجتماعی در ایران127
 
2ـ91 جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی 133
 
2ـ92 تعداد کارگاه های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی133
 
2ـ93 خدمات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی 133
 
2ـ94 خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی 133
 
2ـ95 خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی134
 
2ـ96 منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی135
 
2ـ97 سرمایه گذاریهای سازمان تامین اجتماعی136
 
2ـ98 شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی 136
 
2ـ99 بانک رفاه کارگران137
 
2ـ100 شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران137
 
2ـ101 ساختار نظام های مالی بیمه های اجتماعی 138
 
2ـ102 روش جاری 138
 
2ـ103 روش اندوخته گذاری139
 
2ـ104 نظام چند رکنی140
 
2ـ105 ساختار نظام مالی سازمان تامین اجتماعی 141
 
2ـ106 حقوق و تکالیف کارفرما در مقررات تامین اجتماعی 142
 
2ـ107 پیشینه تحقیق145
 
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
 
مقدمه 149
 
3ـ1 روش تحقیق 149
 
3ـ2 جامعه آماری و حجم نمونه 151
 
3ـ3 روش تجزیه و تحلیل داده ها 152
 
3ـ4 قلمرو مکانی تحقیق152
 
3ـ5 قلمرو زمانی تحقیق152
 
پایایی و روایی تحقیق152
 
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
 
مقدمه 155
 
4ـ1 تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق 155
 
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
 
5ـ1 خلاصه یافته ها و نتیجه گیری 198
 
5ـ2 پیشنهادات206
 
5ـ3 محدودیت و موانع208
 
پیوست ها209
 
فهرست منابع و ماخذ215
 
چکیده انگلیسی220
 
 
 
فهرست جداول و نمودارها
 
عنوانصفحه
 
جداول یک بعدی 
 
1ـ1 جدول و نمودار شماره 1: توزیع فراوانی و درصد جنس پاسخگویان 157
 
1ـ2 جدول و نمودار شماره 2: توزیع فراوانی و درصد سن پاسخگویان158
 
1ـ3 جدول و نمودار شماره 3: توزیع فراوانی و درصد میزان تحصیلات پاسخگویان 159
 
1ـ4 جدول و نمودار شماره 4: توزیع فراوانی و درصد تاهل پاسخگویان 160
 
1ـ5 جدول و نمودار شماره 5: توزیع فراوانی و درصد شغل پاسخگویان161
 
1ـ6 جدول و نمودار شماره 6: توزیع فراوانی و درصد تعداد دفعات مراجعه162
 
1ـ7 جدول و نمودار شماره 7: توزیع فراوانی و درصد علت تاخیر در انجام امور163
 
1ـ8 جدول و نمودار شماره 8: توزیع فراوانی و درصد اطلاع رسانی مراکز مشاوره 164
 
1ـ9 جدول و نمودار شماره 9: توزیع فراوانی و درصد میزان آشنایی از حقوق و قوانین تامین اجتماعی 165
 
1ـ10 جدول و نمودار شماره 10: توزیع فراوانی و درصد شرکت در کلاس های آشنایی با حقوق و قوانین تامین اجتماعی 166
 
1ـ11 جدول و نمودار شماره 11: توزیع فراوانی و درصد تاثیر شرکت در کلاس های آشنایی با حقوق 167
 
1ـ12 جدول و نمودار شماره 12: توزیع فراوانی و درصد داشتن حوصله کارکنان در شنیدن سوالات 168
 
1ـ13 جدول و نمودار شماره 13: توزیع فراوانی و درصد خوشرویی و رفتار توام با مهربانی 169
 
1ـ14 جدول و نمودار شماره 14: توزیع فراوانی و درصد ارائه رفتار و حرکات مناسب170
 
1ـ15 جدول و نمودار شماره 15: توزیع فراوانی و درصد ارائه توضیحات کافی 171
 
1ـ16 جدول و نمودار شماره 16: توزیع فراوانی و درصد راهنمایی لازم با بیانی مناسب 172
 
1ـ17 جدول و نمودار شماره 17: توزیع فراوانی و درصد استفاده کارکنان از تقویت کننده های کلامی 173
 
1ـ18 جدول و نمودار شماره 18: توزیع فراوانی و درصد استفاده کارکنان از تقویت کننده های غیرکلامی 174
 
1ـ19 جدول و نمودار شماره 19: توزیع فراوانی و درصد میزان فاصله کارمند با مخاطب 175
 
1ـ20 جدول و نمودار شماره 20: توزیع فراوانی و درصد نوع پوشش کارمند 176
 
1ـ21 جدول و نمودار شماره 21: توزیع فراوانی و درصد وضعیت ساختمان شعب از لحاظ عبور و مرور177
 
1ـ22 جدول و نمودار شماره 22: توزیع فراوانی و درصد مناسب بودن برخورد کارکنان با مخاطبان178
 
1ـ23 جدول و نمودار شماره 23: توزیع فراوانی و درصد نحوه دلجویی کارکنان نسبت به ناراحتی مخاطبان179
 
1ـ24 جدول و نمودار شماره 24: توزیع فراوانی و درصد عدم تبعیض کارکنان در برابر قشرهای مختلف مخاطبان
 
180
 
1ـ25 جدول و نمودار شماره 25: توزیع فراوانی و درصد استفاده کارکنان از حرکت دست و چهره181
 
1ـ26 جدول و نمودار شماره 26: توزیع فراوانی و درصد تاثیر مناسب رفتار کارکنان در تشویق مخاطبان برای پرسیدن سوالات بیشتر
 
182
 
1ـ27 جدول و نمودار شماره 27: توزیع فراوانی و درصد تشویق مناسب کارکنان به منظور تشریح مسائل از سوی مخاطبان
 
183
 
1ـ28 جدول و نمودار شماره 28: توزیع فراوانی و درصد میزان نارضایتی مخاطبان از انجام کار آنان به صورت ایستاده184
 
1ـ29 جدول و نمودار شماره 29: توزیع فراوانی و درصد برخورد و تعامل مناسب کارکنان به منظور بیان دیدگاه ها و اظهار نظر از سوی مخاطبان 185
 
جداول دو بعدی
 
1ـ30 جدول و نمودار شماره 30: به نظر می رسد بین رفتار مناسب کارکنان شعب در مقابل خواسته ها و انتظارات و رضایتمندی کارفرمایان رابطه معناداری وجود دارد186
 
1ـ31 جدول و نمودار شماره 31: به نظر می رسد بین بهره گیری کارکنان شعب از شاخص های ارتباطات کلامی و رضایتمندی آنان رابطه معناداری وجود دارد 188
 
1ـ32 جدول و نمودار شماره 32: به نظر می رسد بین بهره گیری کارکنان شعب از شاخص های ارتباطات غیرکلامی و رضایتمندی آنان رابطه معناداری وجود دارد 190
 
1ـ33 جدول و نمودار شماره 33: به نظر می رسد بین برگزاری کلاس های آموزش آشنایی با قوانین و مقررات تامین اجتماعی برای کارفرمایان و رضایتمندی آنان رابطه معناداری وجود دارد 192
 
1ـ34 جدول و نمودار شماره 34: به نظر می رسد بین فعالیت مراکز مشاوره و اطلاع رسانی و رضایتمندی کارفرمایان رابطه معناداری وجود دارد 193
 
1ـ35 جدول و نمودار شماره 35: به نظر می رسد بین کاهش مدت زمان انجام امور و کاهش تردد کارفرمایان به شعب و رضایتمندی آنان رابطه معناداری وجود دارد 195
 
 
 
فهرست شکل ها
 
عنوانصفحه
 
1ـ1 فرایند ارتباط 28
 
1ـ2 مدل ارتباطی ارسطو 29
 
1ـ3 مدل ارتباطی شانون وویوور29
 
1ـ4 عناصر اصلی ارتباط موثر42
 
1ـ5 انواع ارتباطات غیرکلامی85
 
1ـ6 انواع تقویت کننده های کلامی و غیرکلامی 91
 
1ـ7 هرم سلسله مراتب نیازهای مازلو103
 
1ـ8 فاکتورهای موثر بر ادراکات مشتری از خدمات 110
 
1ـ9 الگوی کانو110
 
1ـ10 نمودار ویژگی های خدمات113
 
1ـ11 نمودار عوامل مرتبط با رضایت مشتری114
 
1ـ12 عامل های اصلی برآورده شدن رضایت مشتری115
 
 
 
چکیده:
 
موضوع اصلی این پژوهش "میزان رضایتمندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تامین اجتماعی تهران" استدر این تحقیق 6 سوال و فرضیه با استفاده از آزمون های آماری و جداول یک و دو بعدی مورد سنجش قرار گرفته استروش اصلی این تحقیق پیمایشی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده است16 شعبه به صورت نمونه گیری تصادفی از قسمت های شمال، جنوب، شرق، غرب ومرکز تهران انتخاب شده و با استفاده از فرمول "کوکران" 400 پرسشنامه در بین کارفرمایان مراجعه کننده به این 16 شعبه توزیع شدپس از جمع آوری این اطلاعات و
 
بهره گیری از نرم افزار اسپیاساس و بررسی نتایج داده ها، تایید یا رد فرضیه ها مورد آزمون واقع شد
 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.