ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    13 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    13 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    777
تعداد کل بازدید ها :
    24913312
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
پروژه تاثیر بهره گیری از روشهای نوین تبلیغات در بهبود وضعیت فروش شرکت ها
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,علوم تربیتی اجتماعی , روانشناسی
حجم فایل : 290.46 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 38 صفحه
تعداد بازدید : 128 مرتبه


قیمت: 9,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 31

فروشنده ی فایل

asemansorbi
سایر فایل ها
توضیحات :

موضوع:

پروژه تاثیر بهره گیری از روشهای نوین تبلیغات در بهبود وضعیت فروش شرکت ها

 

فهرست مطالب :
چکیده
کلید واژه
فصل اول – کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
هدفهای کلی تحقیق
فرضیه ها
فرضیه اصلی تحقیق
فرضیه فرعی
متغییر های تحقیق
متغییر مستقل
متغییر کنترل
متغییر وابسطه
فصل دوم – ادبیات و پیشینه تحقیق مقدمه
پیشینه تحقیق
فروش اعتباری 
مدل های کسب و کار الکترونیکی
تقسیم بندی بازار بر اساس شاخص های رفتاری
وفاداری مشتری
رویکرد رفتاری.
رویکرد نگرشی؛
صاحبنظران دانش بازاریابی مزایای زیادی را برای وفاداری برشمرده اند که برخی از
بارزترین آنها عبارتند از:
فصل سوم – روش شناسی تحقیق
مواد و روشها
جامعه آماری
نمونه آماری و نحوه گزینش آن
روش های تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات
محاسبه کای دو طبق مراحل زیر انجام می‌پذیرد
۱ – روایی محتوا
برآورد پایایی آزمون
ضریب همسانی درونی با استفاده از آلفای کرونباخ
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل یافته ها
جدول فراوانی بدست آمده :
جدول ۱- توزیع فراوانی مربوط سن آزمودنی ها
جدول ۲- توزیع فراوانی وضعیت تبلیغات نوین
جدول ۳- توزیع فراوانی وضعیت فروش شرکت ها 
نمودار ۴ – نمودار وضعیت پراکندگی فروش شرکت ها 
نمودار ۵ – نمودار وضعیت پراکندگی بهره گیری از روش های نوین تبلیغات 
جدول ۵- جدول آماری تحلیل T 
جدول ۶- جدول تحلیل T همبستگی
جدول ۷- جدول نهایی تحلیل T 
فصل پنجم – نتیجه گیری
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و ماخذ
 
چکیده :
يك تبليغ بانكي چه راديويي و چه تلويزيوني بايد برش داشته باشد و خود را در بين تبليغات ديگر جاي دهد ، ‏سپس بايد ارتباط خود را با مخاطب برقرار سازد . در عين حال ، تبليغ خدمات بانكي بايد به نحو موفق و ‏درستي آن را معرفي كند . هدف بايد اين باشد كه در بين ازدحام و شلوغي فكر آدمها نفوذ كـرده و براي ‏عرضه ي پيام تبليغاتي توجه مخاطب را به خود جلب كند در غير اينصورت بخت آنكه برقراري ارتباط تاثير ‏مطلوب خود را بگذارد اندك است . هرچه تبليغ ، توجه بيشتري را به خود معطوف كند ، احتمال برقراري ‏ارتباط موثر و يادآوري و ماندگاري آن تبليغ براي مخاطب بيشتر خواهد بود . اگر يك تبليغ بانكي كه از ‏راديو يا تلويزيون پخش مي شود به ميزان كمي ، توجه را به خود معطوف كند، در بهترين حالت ، احتمالا" ‏ناكارآمد است و در بدترين حالت بي تاثير خواهد بود . هدف تبليغات عبارت است از تشريح جايگاه و معرفي ‏توانمندي‌هاي يك بانك و ايجاد روشنگري‌هاي لازم در مورد شرايط و موقعيت منحصر به فرد آن بانك در ‏زمينه ي ارائه ي خدمات به مشتريان . ‏ 
فصل اول 
کلیات تحقیق
مقدمه 
اين روزها تبليغات زياد و گوناگوني را از بانكهاي مختلف در راديو و تلويزيون مي بينيم و مي شنويم ، بانكها با ‏شركتهاي مختلف تبليغي كه كار ساخت تيزرهاي راديويي و تلويزيوني را به عهده دارند كه تعدادشان نيز بسيار ‏زياد است قرارداد ساخت مي بندند و آن شركت تبليغي براساس طرحي از طرف خود و يا آن بانك ارائه ‏مي شود شروع به ساخت تيزر تبليغي مي نمايد ، اما متاسفانه بعضا" به دليل شناخت نا كافي برخي از افراد (كه ‏در آن سيستم بانكي مسئول مستقيم تبليغات بانك هستند با يك شركت تبليغاتي قرارداد مي بندد) شاهد توليد ‏تيزرهاي ضعيف و بي تاثير بر روي مخاطب هستيم ، با توجه به هزينه هاي سنگين ساخت تيزر و پخش آن ، ‏در نهايت ضرر كننده ي اصلي آن بانك مربوط مي باشد ، نداشتن تخصص ، عدم استفاده از‎ ‎تحقيقات در ‏تبليغات و نا آگاهي از نيازهاي مشتريان شبکه بانکي ،عدم توجه به عنصر‏‎ ‎خلاقيت در تبليغات، استفاده از ‏سوژه‌هاي تکراري وکاراکترهاي مشابه و يکسان ،فضا‌هاي نامناسب ، از جمله ضعف‌هاي تبليغات بانکي ‏محسوب‎ ‎مي‌شود ، ضمن آنكه برخي بانكها تبليغاتشان متمركز بر روي قرعه كشي حسابهاي قرض الحسنه ‏است و كمتر ديده شده است كه در مورد خدمات گوناگونشان تبليغي پخش كنند . تعداد و تشابه وتمرکز زياد ‏بر روي حساب‌هاي قرض الحسنه باعث دلزدگي مخاطبان مي شود و ازسوي ديگر پخش يك تيزر بدون ‏اينکه هيچ گونه تغييري در زمان و طرح بر روي آن انجام شود منجر به سقوط اثرگذاري تيزر تبليغاتي ‏مي شود و به قولي تبديل به ضد تبليغ خواهد شد تبليغات ضعيف مي‌‌تواند چنان ضربه‌اي بزند كه در صورت ‏عدم تبليغ با آن مواجه نخواهيد شد ، از"جان وانا ميكر" صاحب فروشگاه هاي بزرگ يك جمله ي زيبايي نقل ‏شده با اين مضمون كه "نيمي از هزينه هاي تبليغاتي من بي تاثير است و تلف مي شود اما نمي دانم كدام ‏نيمه"شايد اين جمله نغز اين روزها در مورد تبليغات بانكها در ايران مصداق داشته باشد و البته يه مقدار بيشتر ‏از نيمي از هزينه ها.......

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.