ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    14 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    14 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    899
تعداد کل بازدید ها :
    24915109
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,245 كاربر
کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای
screenshot
دسته بندي : کارآفرینی,طرح توجیهی
حجم فایل : 518.38 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 65 صفحه
تعداد بازدید : 99 مرتبه


قیمت: 8,800 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 1

فروشنده ی فایل

cheshmak
سایر فایل ها
توضیحات :

گزارش کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای

 

فهرست مطالب

خلاصه طرح : 5
فصل اول 6
کلیات 6
مقدمه : 7
نام کامل طرح و محل اجرای آن : 7
مشخصات متقاضی : 7
دلایل انتخاب طرح : 7
میزان مفید بودن طرح برای جامعه : 8
تعاریف 8
بنا به اعتقاد فیرلی مدیریت ریسک دارای هفت فاز است: 9
چاپمن و وارد، یک فرایند مدیریت ریسک پروژه کلی را ارائه کرده‌اند که از نه فاز تشکیل شده‌است: 9
کرزنر، مدیریت ریسک را به صورت فرایند مقابله با ریسک تعریف کرده و آن را شامل مراحل چهارگانه زیر می‌داند: 10
مراحل اصلی در پیاده‌سازی مدیریت ریسک 10
برای تخصیص مقادیر احتمالی به ریسک‌ها از مقادیر پیشنهادی زیر می‌توانید استفاده کنید : 11
مهندسی بازی و تولید بازیی با کیفیت بالا 14
در مهندسی بازی برای ساخت يک سيستم بازیي سه فرآيند مهم تاثير گذار مي باشند: 15
کیفیت 17
کنترل کیفیت 17
تضمین کیفیت 17
هزینه کیفیت 18
کیفیت بازی 18
قابلیت اطمینان و امنیت بازی ; مشخصه های اصلی کیفیت بازی 19
وضعیت و میزان اشتغال زایی : 19
تاریخچه و سابقه مختصر طرح : 20
ارائه یک مثال : طرح آژانس فضایی اروپا(ESA) و ارائه استاندارد بازی 20
حوزه كاربرد 21
ساختار استاندارد 21
استانداردهاي مهندسي نرم‌‌افزار ESA به سه بخش اصلي تقسيم مي‌‌شوند. 21
1-بخش اول، استانداردهاي محصولProducts : 21
2- بخش دوم، استانداردهاي رويه Procedure : 21
3-بخش سوم، پيوست‌‌ها Appendices : 22
سه گروه روش استاندارد در اين مجموعه استفاده شده‌‌اند كه عبارتند از : 22
استانداردهاي محصول 23
بر اساس اين استاندارد شش مرحله بايستي در چرخه حيات يك نرم‌‌افزار طي شود كه عبارتند از: 23
مرحله UR : تعيين نيازهاي كاربر 24
الف- ورودي‌‌ها : 25
ب- فعاليت‌‌ها 25
ج-خروجي‌‌ها 25
طرح‌‌هاي آزمون پذيرش 26
مرحله SR : تعيين نيازهاي نرم‌‌افزار 26
الف- ورودي‌‌ها 26
ب- فعاليت‌‌ها 27
ج-خروجي‌‌ها 27
طرح‌‌هاي آزمون سيستم 27
مرحله AD : طراحي معماري 28
الف- ورودي‌‌ها 28
ب- فعاليت‌‌ها 28
ج-خروجي‌‌ها 29
طرحهاي آزمون يكپارچگي 29
مرحله DD : طراحي تفصيلي و توليد برنامه 29
الف- ورودي‌‌ها 30
ب-فعاليت‌‌ها 30
ج-خروجي‌‌ها 30
مرحله TR : انتقال و واگذاري نرم‌‌افزار براي بهره‌‌برداري 31
الف- ورودي‌‌ها 31
ب- فعاليت‌‌ها 31
ج- خروجي‌‌ها 31
مرحله OM : بهره‌‌برداري و نگهداري 32
الف -ورودي‌‌ها 32
ب- فعاليت‌‌ها 32
ج-خروجي‌‌ها 33
استانداردهاي رويه 33
1- مديريت پروژه نرم‌‌افزار 34
2- مديريت پيكربندي نرم‌‌افزار 35
3- وارسي و اعتبار سنجي نرم‌‌افزار 36
اصطلاح "وارسي" بسته به مفهومي كه از آن انتظار مي‌‌رود، داراي معاني متعددي است كه سه معناي متداول آن عبارتند از : 36
4- تضمين كيفيت نرم‌‌افزار 37
اهداف اصلی رعایت شده در تضمین کیفیت بازی و اثرات آن بر چرخه تولید و صادرات آنها به شرح ذیل ذکر می گردد : 39
فصل دوم 40
روش انجام کار 40
فهرست تجهیزات  مورد نیاز  : 41
معرفی دستگاه ها و تجهیزات 41
فهرست مواد مصرفی : 41
معرفی تجهیزات و تاسیسات عمومی 42
مشخصات نیروی انسانی : 42
معرفی نیروی انسانی 42
برآورد پرسنل فناوری اطلاعات 42
پرسنل اداری و خدمات 43
روش های بازار یابی و تبلیغات : 43
بازاریابی كوتاه مدت در برابر بازاریابی بلند مدت : 43
بازاریابی كوتاه مدت آنلاین 43
●تخفیف دادن 44
●تبلیغات 44
●بازاریابی بلند مدت آنلاین 45
بازاریابی ویروسی 45
بازاریابی از طریق موتور جستجو 46
اهمیت بهینه سازی برای موتور جستجو / بازاریابی از طریق موتور جستجو برای بازاریابهای B۲B . 46
استراتژی بازاریابی در وب سایت 48
كسب و كار اینترنتی 48
نیروهای پنج گانه پورتر 48
تحلیل SWOT 50
فصل سوم  : 52
امور مالی طرح 52
زمین محل اجرای طرح : 53
محوطه سازی : 53
تاسیسات و تجهیزات : 54
ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز : 55
تجهیزات اداری و کارگاهی 56
هزینه های قبل از بهره برداری : 56
جدول هزینه های ثابت طرح : 57
مواد اولیه و بسته بندی : 57
حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی : 58
حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی : 58
میزان سرمایه گذاری : 59
محاسبه هزینه ها : 59
معرفی هزینه ها 59
برآورد هزینه استهلاک 60
محاسبه درآمد : 60
فصل چهارم : 61
جمع بندی 61
نتایج حاصله از اجرای طرح: 62
جمع بندی مشخصات اصلی طرح 62
پیشنهادات کاربردی : 64

 
خلاصه طرح :
در این طرح به بررسی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد

 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.