ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    19 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    19 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    1011
تعداد کل بازدید ها :
    24902903
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
پروژه کارآفرینی طراحی نرم افزار و صفحات وب
screenshot
دسته بندي : کارآفرینی,طرح توجیهی
حجم فایل : 268.27 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 40 صفحه
تعداد بازدید : 95 مرتبه


قیمت: 4,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -2

فروشنده ی فایل

cheshmak
سایر فایل ها
توضیحات :

عنوان : پروژه کارآفرینی طراحی نرم افزار و صفحات وب

فهرست

فصل اول - کلیات
 
1- 1 مقدمه
1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن
محل اجرا :
1 – 3 – مشخصات متقاضیان
1 – 4 – دلایل انتخاب طرح
1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه
1 – 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی
تاریخچه و سابقه مختصر طرح
جاوا اسکرپت
انواع صفحاتوب
مراحل آماده سازی صفحات وب ایستا
محدودیت های صفحات وب ایستا
مجوز های قانونی
مراحل صدور جواز تاسیس
شرایط عمومی متقاضیان ( اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی ) دریافتجواز تاسیس   
1-   اشخاص حقیقی
2-   اشخاص حقوقی
مدارک مورد نیاز:
اصلاحیه جواز تاسیس
تعریف
صدور پروانه بهره برداری
مراحل صدور توسعه طرح
 
فصل دوم  - روش انجام کار
 
گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه
بازدید از  شرکت داده پردازی وب طراحی نرم افزار و صفحات وب
جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده
فهرست تجهیزات مورد نیاز و برآورد قیمت آنها
مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار
حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی
حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی
روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت ( جهت جذب مشتریان)
 
فصل سوم - امور مالی طرح
 
1- سرمایه گذاری ثابت طرح
1-1- زمین محل اجرای طرح
2-1- محوطه سازی
3-1- ساختمان ها
4-1- تأسیسات و تجهیزات
5-1- ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی
6-1- وسایل نقلیه و وسایل حمل و نقل داخل کارخانه
7-1- تجهیزات اداری و کارگاهی
8-1- هزینه های قبل از بهره برداری
جدول هزینه های ثابت طرح
2- هزینه های جاری طرح
1-2- حقوق و دستمزد
حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی
حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی
2-2- مواد اولیه و بسته بندی
3-2- هزینه سوخت و انرژی
4-2-استهلاک و تعمیر و نگهداری
جدول هزینه های جاری طرح
جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید
سرمایه در گردش
جدول سرمایه گذاری
3- قیمت تمام شده هر واحد تولید
1-3- قیمت فروش کالا یا خدمات
محاسبه نقطه سر به سر
سود ناویژه
محاسبه سود ویژه
سود ناویژه
سود ویژه قبل از کسر مالیات
نرخ بازدهی سرمایه
دوره برگشت سرمایه
ارزش افزوده
 
فصل چهارم - جمع بندی – نتیجه گیری و پیشنهادات
 
نتایج حاصله از اجرای طرح

خلاصه طرح :

در این طرح به بررسی طراحی نرم افزار و صفحات وب پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .
 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :
CSS یا همان Cascading Style Sheet روشی است برای قالب بندی و طراحی اجزای صفحه از قبیل متن، تصویر، زمینه صفحه، کادرها و تقریباً هر چیزی که در طراحی صفحه استفاده می شود بدون استفاده از کدهای HTML. از طریق این استایل شیتها می توانیم از دوباره نویسی کدهای HTML که باعث مشکل شدن کد نویسی و همچنین کند شدن سرعت بارگذاری صفحه در اینترنت می شود جلوگیری کنیم. برای مثال می توانیم یک بار نوع فونت مورد استفاده در یک صفحه را تعیین کنیم و دیگر مجبور نباشیم کد مربوط به فونت را در صفحه به کار ببریم. همچنین می توانیم از این ابزار قدرتمند در مواردی به جای جاوا اسکرپت نیز استفاده کنیم و چون مشکلات جاوا اسکرپت مثلاً غیر فعال بودن جاوا اسکرپت در مرورگر را ندارد با خیالی آسوده تر می توانیم از آن استفاده کنیم.
CSS هم مانند جاوا اسکرپت این امکان را به ما می دهد که از یک فایل استایل خارجی برای تعیین خواص بخشهای مختلف صفحه های یک سایت استفاده کنیم. در این صورت می توانیم ظاهر همه صفحه ها را با ایجاد یک تغییر کوچک در فایل استایل خارجی تغییر دهیم. مثلاً فرض کنید که رنگ متن همچنین نوع فونت متن صفحه هایمان را در یک فایل استایل تعیین کرده ایم و از آن در طراحی چندین صفحه استفاده کرده ایم، حالا اگر بخواهیم رنگ متن همه این صفحات را تغییر دهیم تنها کافی است تا رنگ متن را در همان فایل استایل تغییر دهیم و نیازی به تغییر دادن صفحات نداریم.

جاوا اسکرپت
جاوا اسکرپت یک زبان اسکرپت نویسی تحت وب است که برای افزایش پویایی صفحات HTML استفاده می شود. از این زبان می توان برای ارزیابی اعتبار فرمهای HTML قبل از ارسال به سرور، شناسایی مرورگر کاربران، ایجاد انواع منو ها و بسیاری کارهای دیگر استفاده کرد.
نکته : باید توجه داشت که جاوا اسکرپت یک زبان طرف کاربر (Client Side) است توسط کامپیوتر شخصی کاربر تفسیر می شود. کدهای مربوط به جاوا اسکرپت توسط کاربر نهایی قابل مشاهده هستند پس توصیه می شود از آن برای مقاصد مهم نظیر اتصال به دیتابیس استفاده نشود.
می توان کدهای جاوا اسکرپت را به صورت تعبیه شده در صفحات HTML استفاده کرد و یا کدهای جاوا اسکرپت را در یک فایل جداگانه با پسوند js. ذخیره کرد ولی در هر صورت یان فایلها هم باید توسط یک صفحه HTML فراخوانی شده و نتیجه آنها در صفحات HTML نمایان خواهد شد.
انواع صفحات وب
اطلاعات موجود در صفحات وب می تواند بصورت ايستا و پويا ايجاد گردند. در موارديکه اطلاعات بصورت ايستا در صفحات وب قرار می گيرند، مولفين صفحات از قبل آنها را آماده کرده و بر روی يک وب سايت ذخيره می نمايند. نظرات و ديدگاه های ملاقات کننده سايت و درخواست کننده صفحه، هيچگونه دخالتی در محتويات صفحه مورد نظر نخواهد داشت .  در صفحات وب پويا اطلاعات موجود در يک صفحه متناسب با شرايط متعدد بصورت کاملا" سفارشی آماده خواهد گرديد. فرض کنيد در رستورانی برای صرف ناهار رفته باشيم . ليست غذاهای موجود ( منو) که در اختيار شما قرار می گيرد يک ليست ايستا بوده و شما در صورت تمايل مجبور خواهيد بود که يکی از آنها را انتخاب نمائيد. شما صرفا" درخواست آن غذا را خواهيد کرد و غذای مورد نظر شما از طرف سرويس دهنده رستوران در اختيار شما گذاشته خواهد شد. تمامی مراحل مربوط به آماده سازی غذا از قبل انجام شده و نقش شما صرفا" انتخاب و درخواست است . وضعيت فوق نظير صفحات وب ايستا است . در صورتيکه رستوران مورد نظر غذائی از پيش آماده شده را نداشته باشد و از شما بخواهد که با اختيار کامل غذای مورد نظر خود را انتخاب نمائيد. در چنين مواردی تمهيدات لازم برای آماده سازی غذا بر اساس درخواست مورد نظر ايجاد شده و غذای درخواست شده متناسب با نوع درخواست و تمايل فرد متقاصی ايجاد می گردد. صفحات وب پويا نير وضعيتی مشابه را دارند.  در ادامه به ويژگی هريک از اين نوع صفحات اشاره خواهد شد.
¨ صفحات وب ايستا ،‌  امروزه بر روی اينترنت و وب ، با سايت های متعددی که شامل ‌ تعداد بيشماری از صفحات وب ايستا می باشند ، برخورد مي نمائيم. واژه " ايستا " ، در رابطه با يك صفحه وب دارای  چه  تعريفی است ؟ اين نوع صفحات ، صفحاتی هستند كه شامل كدهای Html بوده و در يك محيط اديتور تايپ و با انشعاب Htm و يا Html ذخيره مي گردد. مولف صفحه وب قبل از اينكه هر نوع درخواستي برای آن وجود داشته باشد ، بطور كامل محتوی صفحه را مشخص كرده است . محتويات اين نوع از صفحات ( متن ،‌تصوير ، لينك ها و … ) و شكل ظاهری آنها همواره يكسان خواهد بود ، صرفنظر از اينكه چه كسی ، در چه زمانی و يا چگونه صفحه را مشاهده خواهد كرد. بنابراين می توان گفت ، محتويات اين قبيل از صفحات قبل از اينكه درخواستی ايجاد گردد ، توسط مديريت سايت ايجاد و مشخص شده اند.


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.