ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    3 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    3 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    576
تعداد کل بازدید ها :
    24905681
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
گزارش کارآفرینی شرکت خدمات چاپی و تبلیغاتی
screenshot
دسته بندي : کارآفرینی,طرح توجیهی
حجم فایل : 212.74 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 55 صفحه
تعداد بازدید : 270 مرتبه


قیمت: 4,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 79

فروشنده ی فایل

asemansorbi
سایر فایل ها
توضیحات :

موضوع:

پروژه کارآفرینی شرکت خدمات چاپی و تبلیغاتی

فهرست مطالب

صل اول – معرفی طرح
 
1-2-مشخصات محصول
1-1-2- نام و کاربرد محصول 
2-1-2-مشخصات فنی محصول 
3-1-2-معرفی روشهای تولید 
4-1-2-تشریح مختصر فرایند 
فصل دوم – تعیین ظرفیت
 
2-2-تعیین ظرفیت تولید
2-3-برآورد میزان مصرف مواد اولیه و قطعات خریدنی
2-4-معرفی دستگاه ها و تجهیزات تولید
2-5-معرفی تجهیزات و تاسیسات عمومی
فصل سوم – معرفی نیروی انسانی
 
معرفی نیروی انسانی
1-3-برآورد پرسنل تولیدی
2-3-پرسنل اداری و خدمات
فصل چهارم – هزینه ها
 
معرفی هزینه ها
برآورد هزینه استهلاک
فصل پنجم – شرح فرایند و اطلاعات فنی مورد نیاز
 
شرح فعالیت های شرکت 
1 – فعالیت های تبلیغاتی چاپی 
2 – فعالیت های تبلیغاتی تصویری 
3 – فعالیت های تبلیغات مجازی 
برخی از اطلاعات فنی مورد نیاز 
چاپ 
انواع چاپ
طراحی گرافیکی (تجاری ، تجاری و تبلیغاتی )
طراحی موفق آرم تجاری 
حال، راز طراحی موفق یک آرم چیست؟
انتخاب و طراحی آرم 10 مرحله‌ی مختلف دارد، یعنی 10 روش مختلف طراحی موفق یا کارامد برای کسب درآمد 
طراحی پوستر و کاتالوگ 
پوستر 
طراحی پوستر 
اندازه 
سازماندهی مطالب
متن
راهنمای تهیه پوستر 
پوسترها به دو دسته كلی یك نظری و چند نظری تقسیم میشوند 
پوستر های یك نظری
پوسترهای چند نظری
هر پوستر به طور معمول از اجزا زیر تشكیل می گردد.
?- شعار اصلی پوستر
?- تصویر یا تصاویر پوستر
?- پیامثانوی ( محتوی پیام)
?- نام و نشان گوینده پیام ،گاهی پوستر ها میتوانند صرفا حاوی نوشته باشند
بیلبوردها از سالهای 1990 تا امروز
انواع
مروری بر تنوع تجربیات تایپوگرافی
توصیه هایی برای کم کردن حجم مطالب 
کاربرد رنگها
چند نکته ی مفید
کمپوزیسیون در پوستر
کمپوزیسیون ( Composition )
اهمیت کمپزیسیون
کمپوزیسیون مطلوب
شعار در پوستر
کاربرد شعار خوب در پوستر برای جذب توریست
شعار در پوستر برای نمایشگاه سالانه کتاب
فصل ششم چکیده مطالعات فنی ، مالی و اقتصادی
 
جدول (1-1) جمع بندی مشخصات اصلی طرح تولید
نتیجه گیری
برخی از اطلاعات فنی مورد نیاز :
چاپ :
چاپ فن قرار دادن نوشته و تصویر، معمولاً به وسیله مرکب، بر روی کاغذ یا دیگر سطوح است.
چاپ امروزه فرآیندی انبوه صنعتی است و بخش اساسی صنعت نشر و بخشی مهم از فعالیت‌های اداری و حکومتی است.
واژه «چاپ» (و صورت قدیمی‌تر آن «چهاپ») را به احتمال برگرفته از واژه چینی چاو دانسته‌اند.
 
انواع چاپ
چاپ انواع مختلفی دارد که متناسب با آنچه که قرار است چاپ شود و آنچه که بر آن قرار است چاپ شود انتخاب می گردد. مهم ترین این روش های عبارت‌اند از:
چاپ افست: عمدتاً برای انتشارات، تبلیغات 
چاپ فلکسو: عمدتاً برای بسته بندی 
چاپ هلیوگراور: عمدتاً برای بسته بندی 
چاپ سیلک اسکرین: عمدتاً برای تبلیغات چاپهای تفکیکی 
چاپ دیجیتال: برای همه مصارف، تبلیغاتی و اداری در تیراژ پایین 
 
طراحی گرافیکی (تجاری ، تجاری و تبلیغاتی )
طراحی موفق آرم تجاری :
مشتریان اغلب به آرم شرکت‌ها توجه زیادی نشان می‌دهند، زیرا این علامت‌ها بر "ارزش" محصولات و خدمات می‌افزایند. گاه این "ارزش" به مهم‌ترین عامل تحریک کننده‌ مشتریان برای خرید و استفاده ‌از محصولات و خدمات ، تبدیل می‌شود.
این جا است که علامت تجاری و یا آرم معنایی گنگ می‌یابد. قبل از هر چیز این "ارزش" دقیقا به چه معنا است؟
ارتباط نوع محصول و نام شرکت و ارزش مطروحه نیز بسیار با اهمیت است. حرفه‌ای‌های بازاريابی، همه‌ این موارد را تبلیغات می‌نامند.مشتریان عاشق تبلیغات هستند، بنابراین آرم ها را نیز دوست دارند. خبرگان در امر بازاریابی، انتخاب یک آرم یکدست و کامل را کلید همه مشکلات بازاریابی می‌دانند.
 
حال، راز طراحی موفق یک آرم چیست؟
قبل از پاسخ به این سؤال، بیایید سه رویکرد رایج بسیاری از بازاریابان را در توسعه وطراحی آرم، با کمک گرفتن از انس های تبلیغاتی مشاورین و مؤسسات طراحی آرم، بررسی کنیم.
البته این نظریات اغلب پایه واساس درستی ندارند و از نظر من این افراد تاکنون نتوانسته اند علامت تجاری موفقی طراحی کنند. به هر حال این سه رویکرد عبارتند از:
1- دکوراسیون
2- الحاق
3- Golem 
در روش اول این طور به نظر می رسد که تمایز، عاملی برای جلوه بیش تر است. متخصصین با اشاره به نام‌ها و نشانه‌های طراحی شده اظهار می کنند: "ما آرم‌هایی متمایز از رقیبان خود، طراحی می کنیم، به این ترتیب مشتریان، ما را از بقیه تمیز می‌دهند."
این روش، رویکردی کاملا ابتدایی است و برای افزایش اعتبار باید آن را با عواملی از دو رویکرد دیگر تلفیق کرد. 
 
روش"الحاق"، ارزش‌های مربوط به آرم و سایر مفاهیم مورد نظر را به اسم، نشانه و هم‌چنین موضوعات مربوط به رویکرد قبلی اضافه می کند. روند منطقی این جریان به این طریق پیش می رود:
مشتری، آرم و "ارزش" های افزوده به آن را که به شکلی زیبا تصویر شده، در پیغام های الکترونیکی دیده، بلافاصله احساس می کند که این علامت تجاری نیازهای اورا برآورده می‌کند. طرفداران طراحی آرم های احساساتی ادعا می‌کنند، آن ها نیز تقریبا از این روش استفاده می کنند. (مثلا آنها در تبلیغات، احساسات را برانگیخته و آن را تحریک می کنند).
در رویکرد سوم، بازاریابان، سعی می کنند، تبلیغات‌شان با هویت انسانی و شخصیت پردازی همراه باشد. به این ترتیب مشتری با آرم ارتباط برقرار می‌کند.
به عقیده نویسنده، این سه نگرش، شرکت ها را به بیراهه کشانده، موجب شده پتانسیل و نیروی لازم برای طراحی آرم را ندیده بگیرند.
اما رویکرد دیگری هم وجود دارد، که به نظر من سودمند‌ترین روش است. کارآمدی این روش را تحقیقات و نظریات روان شناسانه و جامعه شناسانه ثابت کرده‌اند.
منطق توسعه‌ طراحی آرم با "ارزش" افزوده، به نحو شگفت‌انگیزی مشابه منطق توسعه‌ تولیدات است. در هر دو مورد، ابزار یا وسیله ای تولید می‌شود که به درد مشتری بخورد. برای رفع احتیاجات مشتری، دانستن نوع این احتیاجات اهمیت زیادی دارد. از دید من، تصمیم مصرف کننده برای خوشحال بودن، استراحت، سرگرمی، تقویت اعتماد به نفس، خیال پردازی یا هر مورد روحی دیگر؛ همان "احتیاجات" او را تشکیل می‌دهند.
مصرف‌کنندگان، هنگام دست یابی به اهداف و امتیازات تجربی، احساسی، روانی و اجتماعی درست مانند تلاش برای دست‌یابی به اهداف حقیقی و ملموس، مصمم و هدف‌مند هستند. علامت‌های تجاری توأم با "ارزش"‌ های افزوده، ابزاری برای کمک به مصرف‌کنندگان در دست‌یابی به این اهداف هستند. این ابزار، عوامل کمکی و به زبان دیگر، عوامل کمکی اجتماعی هستند. 
در حقیقت یک آرم بدون یک سناریوی متقاعدکننده‌ برای افراد، آرم نیست. این علامت ممکن است به آرم، شباهت داشته باشد؛ نام، نشانه و ویژگی‌های تصویری شناخته شده‌ای داشته باشد و حتی از روش های تبلیغاتی نیز استفاده کند، اما مصرف‌کنندگان به این محصول بی‌اعتنا می باشند.
تمام روش های نوین و موفق در امر تولید محصولات و ارايه‌ خدمات، در مورد طراحی آرم نیز چاره ساز است، شرط لازم وکافی برای موفقیت، فراهم‌کردن چیزی برای مشتری است که به آن نیاز دارد ولی نمی تواند خیلی سریع به آن دست پیدا کند...به این دلیل که تهیه آن برای مشتری کاری دشوار، پیچیده، پرزحمت، خسته کننده و گسترده است.
 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.