ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    18 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    18 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    1356
تعداد کل بازدید ها :
    24903248
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
گزارش کارآموزی شرکت تاژ
screenshot
دسته بندي : گزارش کارآموزی
حجم فایل : 212.5 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 47 صفحه
تعداد بازدید : 94 مرتبه


قیمت: 3,700 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -3

فروشنده ی فایل

asemansorbi
سایر فایل ها
توضیحات :

موضوع:

گزارش کارآموزی شرکت تاژ

فهرست مطالب

فصل اول - معرفی شرکت تاژ
 
فرم تمایل به شركت در جلسات گروهكانونی
نظرسنجی
فرم نظر سنجی محصولات
فصل دوم - قالب های برشی
 
مقدمه
قالبهای برش
چگونگی كار قالبهای برش
تئوری برش
محاسبه نیروی برشی
بازی برش یا لقی
نقش لقی در برش قطعات
چگونگی محاسبه برش یا لقی
تاثیر لقی در سنبه و ماتریس
انواع قالبهای برش
طراحی نوار
سنبه
قرار و تعویض سنبه ها
فصل سوم - قالبگیری فشاری
 
قالب گیری فشاری
مراحل كلی فرآیند قالب گیری فشاری
معرفی روشهای قالب گیری
شرح فرآیند قالبگری فشاری 
شرح فرایند قالبگیری انتقالی
انواع روشهای قالبگیری فشاری از نظر ساختمان قالب
قالبهای فلاش دار
قالب های سنبه ای كفی یا پله ای 
قالبهای مثبت 
قالبهای نیمه مثبت 
نكته
انواع روشهای قالبگیری انتقالی از نظر ساختمان
قالبهای پیستونی
اجزاء ساختمانی پلاستیكها (شامل ترموستهاوترمو پلاستیكها)
كاربرد قالبهای انتقالی
مزایای فرآیند قالبگیری فشاری
معایب فرایند قالبگیری فشاری 
مزایای فرایند قالبگیری انتقالی
معایب فرایند قالبگیری انتقالی 
فصل چهارم - نتیجه گیری
 
نتیجه گیری
 
پیشگفتار :
در طول دوره کاراموزی در شرکت تاژ با اطلاعات فنی و تجارب ارزشمندی در زمینه های مختلف آشنا شدم ، فعالیت در یک شرکت تولید کننده مواد شوینده که میزان تولیدات و فروش بالایی ، دوره ای مناسب و سودمند را برای من برای آشنایی هر چه بیشتر با فنون و تجارب بازار و تولید و کنترل کیفیت فراهم نمود ، در این گزارش به اختصار به تشریح و بررسی اطلاعات بدست آمده خواهم پرداخت .
 
فصل اول
معرفی شرکت تاژ
 
فصل اول – معرفی شرکت 
در اوايل دهه 30 شمسي با ورود پودرهاي شوينده خارجي به ايران و استقبال و جايگزيني تدريجي اين فرآورده شيميايي صنعتي توسط خانواده ها به جاي مواد شوينده سنتي از قبيل چوبك ، صابون ، خاكستر اجاق و ... برخي شركت هاي فعال و مرتبط در زمينه توليد مواد شيميايي را مجاب و علاقمند به سرمايه گذاري، تحقيق و استفاده از دانش فني و تكنولوژي توليد آن در داخل كشور نمود. 
در اين راستا شركت توليددارو از فعالان پيشتاز داراي بزرگترين ظرفيت توليد مواد دارويي و آرايشي در خاورميانه با تاسيس واحدي تحت نام واحد دترجنت، پودر لباس شويي دريا را در سال 1343 توليد و اولين محموله از آن را طي مراسمي با عنوان كاروان دريا روانه بازار نمود
با گسترش تقاضاي بازار و لزوم افزايش ظرفيت توليد و تنوع محصولات شوينده، واحد دترجنت توليددارو با عنوان شركت  تاژ سهامي خاص با ظرفيت سالانه 75000 تن انواع پودر لباس شويي به ثبت رسيد و در سال 1352 به شهر صنعتي البرز قزوين انتقال يافت و با توليد محصولاتي از جمله : پودر لباس شويي دريا و تك، پودر ماشين لباس شويي شوما، مايع ظرفشويي جام و آبشار، مايع نرم كننده لباس هاله و سفيد كننده زدا شروع به فعاليت نمود. 
در ابتداي دهه 60 و متعاقب با رشد 4 درصدي جمعيت و ظرفيت نصب شده پايين پودر در كشور، شركت  تاژ اقدام به افزايش ظرفيت تا 150000 تن پودر در سال نمود و در سال 1379 با پذيرش و عرضه سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادار تهران از سهامي خاص به سهامي عام تبديل گرديد. 
شركت  تاژ هم اينك با بيش از 200000 تن ظرفيت توليد پودر لباس شويي، مايعات شوينده، صابون و خميردندان ، بزرگترين توليد كننده انواع مواد شوينده، آرايشي و بهداشتي در صحنه صنعت كشور و با مارك هاي معتبر، خوش نام و با سابقه نظير : دريا، شوما ، جام، هاله و ... با بيش از 35 درصد سهم بازار داخلي براي پودر ماشين لباس شويي، 29 درصد براي پودر لباس شويي ( مخصوص شستشو با دست) مورد توجه جامعه مصرف كننده ايراني بوده و در حال حاضر از صادركنندگان اصلي محصولات شوينده بهداشتي كشور به بيش از 28 كشور جهان به عنوان بازار هدف مي باشد. 
شركت  تاژ به عنوان پيشتاز در دريافت گواهينامه ايزو 14001 (مديريت زيست محيطي) ، اولين دريافت كننده گواهينامه ايزو 9001 ويرايش 2000 (مديريت كيفيت ) در صنعت شوينده و ايزو 17025 (آزمايشگاه اكروديته) و لوح رعايت حقوق مصرف كنندگان و دريافت جايزه بين المللي كيفيت و كميت و در شمار يكصد شركت برتر ايراني قرار دارد.
 
مشتري در درجه اول تا پنجم اولويت سازمان قرار دارد و الويت ششمي وجود ندارد
در سال هاي اخير، با سرعت گرفتن تغيير گرايش مشتريان، ارتقا خواسته هاي آنها و همچنين رقابت فزاينده، ضرورت وجود بخش هاي بازاريابي و تحقيقات بازار را در سازمان هاي ايراني ناگزير ساخته است.
در اين راستا ، شركت تولي پرس با اتخاذ خط مشي مشتري محوري و همچنين اجابت صداي مشتري و عملياتي كردن آن در قالب تحقيقات بازاريابي و خدمات به مشتري در مقايسه با ساير سازمان هاي ايراني بخصوص رقبا از جايگاه و منزلت برتر و مناسبي برخوردار مي باشد بطوريكه دريافت لوح رعايت حقوق مصرف كنندگان، كسب امتياز بالاي ارزيابي (E.F.Q.M ) و كسب گواهينامه ISO9001 ، Ver2000 حاصل عملكرد مسلم اين شركت در حوزه مشتري گرايي مي باشد.
اداره بازاريابي شركت تولي پرس با پيروي از استراتژي كلان شركت و استراتژي بازاريابي و با باور به شعار مشتري در درجه اول تا پنجم اولويت سازمان قرار دارد و الويت ششمي وجود ندارد  و همچنين با تنظيم كانال هاي ارتباطي زير ، سعي در دسترسي آسان به تمامي مشتريان در سراسر ايران و بازارهاي هدفت خارجي دارد.
اگر شما به ما مراجعه نكنيد ، ما نزد شما خواهيم آمد
1 - تلفن گويا با شماره 88874594 به صورت 24 ساعته در خدمت مشتريان گرامي براي دريافت شكايت ها و پيشنهادهاي آنها مي باشد و يا با كليك در اين قسمت پيشنهادات و انتقادات خود را در وب سايت ما ثبت نمائيد. 
 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.