ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    19 نفر
اعضا :
    1 نفر
مجموع :
    20 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    1000
تعداد کل بازدید ها :
    24902892
اعضاي آنلاين :
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
پروژه کارآموزی در کافی نت
screenshot
دسته بندي : گزارش کارآموزی
حجم فایل : 114.15 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 38 صفحه
تعداد بازدید : 915 مرتبه


قیمت: 4,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -40

فروشنده ی فایل

asemansorbi
سایر فایل ها
توضیحات :

موضوع:

گزارش کارآموزی کافی نت

فهرست مطالب

پيشگفتار

مقدمه

ميزان رضايت دانشجو از اين دوره

فصل اول :

( آشنايي كلي با مكان كارآموزي )

معرفي شركت

فصل دوم :

( ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته علمي كارآموزي )

وظايف انجام شده در شركت كامپيوتري به شرح زير مي باشد.

فصل سوم

( آزمون آموخته‌ ها، نتايج و پيشنهادات )

گزارش كار كارآموز

تنظيم اسناد هزينه

نحوه تنظيم اسناد و هزينه به شرح بندهاي زير مي باشد :

نحوه كار قسمت رسيدگي اسناد

ثبت و صدرو سند حسابداري

سند زدن :

نحوه چک کشیدن :

اسکن کردن :

مدرک کردن :

مربوط به حسابداری شركت(برگشت از خرید و تخفیفات)

– تخفيف نقدي :

مقدمه :

برای راه‌اندازی یك كافی‌نت پس از پیدا كردن یك مغازه مناسب و در دسترس و گرفتن مجوز‌های لازم باید تعدادی كامپیوتر خریداری نمود. اصلاً لازم نیست كه مونیتور فلات یا بزرگ تهیه كنیم. مونیتورها می‌توانند دست‌دوم و حتی مدل‌های قدیمی باشند...

 

یكی از شغل‌هایی كه این روزها نسبتاً باب شده است راه‌اندازی یك كافی‌نت درست و حسابی است.احتمالاً می‌دانید كه كافی‌نت محلی است كه در آن چندین دستگاه كامپیوتر متصل به اینترنت وجود دارد كه برای مراجعه‌كنندگان امكان استفاده از این خدمات را فراهم می‌كند. البته این روزها اغلب استفاده‌كنندگان از اینترنت معمولاً در خانه یا محل كارشان چنین امكانی را دارند و كمتر سراغ كافی‌نت می‌روند، هرچند كه با وجود همین وضعیت، مشتریان كافی‌نت‌ها نیز كم نیستند. 

البته گسترش كافی‌نت‌ها در شهر‌های كوچك بسیار زیادتر است. در عین حال فقط تهران وضعیت متفاوتی دارد كه تعداد كافی‌نت‌ها در آن كم است و به جز تهران در دیگر شهرها تقریباً در اغلب خیابان‌های مركزی شهر حداقل چند كافی‌نت شلوغ می‌توان پیدا كرد.

 

فصل اول 

کلیات

تاریخچه کافی نت :

تاريخچه پيدايش سيستم های رايانه ای

بشر تا کنون دست به اختراع وسايل گوناگونی زده است که کدام از آن ها به طريقی زندگی را برايش سهل و آسان کرده اند. روند تکامل هر يک از اين اختراعات تقريبا منحصر بفرد بوده است، اما در اين ميان عجيب ترين روند تکاملی مربوط به رايانه هاست. چنانچه بخواهيم از نسل های آغازين صحبت کنيم چرتکه ساخت چينی ها اولين قدم در راه پر فراز و نشيب اختراع رايانه است. پس از اختراع آن بتدريج و با استفاده از وسايل شمارشی مشابه بشر تنها به رفع نياز های شمارشی خود می پرداخت. اين روند تا اختراع وسايل جانبی ديگری نظير چرخ بافندگی خودکار ژاکار (1808) ادامه يافت. اگر بخواهيم تنها رايانه های الکترونيکی را مد نظر قرار بدهيم 5 نسل گوناگون از ابتدای پيدايش اينگونه سيستم ها تا کنون وجود داشته اند که هر کدام را به اختصار معرفی می کنيم:

 نسل اول: که با اختراع ASCC توسط پروفسور هوارد آيکن در سال 1937 شروع شد. اين روند با با ساخت Eniac, Edvac, Edsac و بالاخره Univac ادامه يافت. آخرين کامپيوتر نسل اولی همين Univac بود که در سال 1954 توسط کمپانی IBM ارائه شد. از ويژگی کامپيوتر های نسل اولی می توان به استفاده از لامپ های خلاء و محدوديت انجام تنها يک سلسله عمليات در يکی از واحد های ورودی، خروجی اشاره کرد.

 نسل دوم: اين نسل از رايانه ها که عمری بين سال های 1959 تا 1963 داشتند، در ساختمان داخلی خود از نيروی حلقه های مغناطيسی بعنوان حافظه و ترانزيستور بعنوان پردازشگر بهره می بردند. EVC 1~4 نقطه اوج تکنولوژی اين گونه سيستم ها بود. لازم بذکر است که اختراع ترانزيستور در سال 1950 به اين روند شتابی افزون بخشيد.

نسل سوم: با شروع عمر اين نسل رايانه ها از سال 1964 و پس از استفاده از مدار های مجتمع (IC) ، اين وسايل با سرعت و سهولت بيشتری جای خود را بين عموم مردم باز کزدند. اين نسل که تا سال 1978 بر قرار بود توانست رايانه ها را از رويای سرمايه داران به ابزار دست عموم تبديل کند. بسياری از کمپانی های معتبر رايانه ای نيز در همين زمان پا به عرصه وجود گذاشتند (شرکت هايی نظير: AMD, Intel, Microsoft و ...).

نسل چهارم: در پی تلاش برای کم حجم کردن رايانه ها، دانشمندان توانستند تعداد بسيار زيادی از مدارات پردازشی همچون ترانزيستور ها و IC ها را در يک مدار جمع کنند که در اصطلاح به آن Chip گفته می شود. اين Chip ها که در درون خود بين 10/000 تا 100/000 جزء داشتند انقلابی در دنيای رايانه ها به شمار می آمدند، زيرا توانسته بودند حجم اينگونه سيستم ها را نصف و قيمت شان را يک دهم کنند.


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.