ورود کاربران
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین
وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
5 نفر
اعضا :
0 نفر
مجموع :
5 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
690
تعداد کل بازدید ها :
24890198
گزارشات سایت
فايل هاي رايگان:
105 فايل
فایل های غیر رایگان :
4,490 فايل
فایل های ويژه:
220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
2,243 كاربر
سیستم های برقی و الکترونیکی اتومبیل خودرو
دسته بندي : پروژه و مقاله,کامپیوتر
حجم فایل : 537.28 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 128 صفحه
تعداد بازدید : 233 مرتبه
حجم فایل : 537.28 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 128 صفحه
تعداد بازدید : 233 مرتبه
قیمت:
7,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
فروشنده ی فایل
توضیحات :
موضوع : سیستم های برقی و الکترونیکی اتومبیل خودرو
فهرست مطالب
موقعيت و تاريخچه 1
تاريخچه زماني 3
اندازه گيري و حسگرها 7
اندازه گيري چيست؟ 7
ترميستور 7
ترموكوپل 7
حسگر القايي 8
كرنش سنج 9
حسگر جريان هوا با سيم داغ 9
حسگر جريان هوا با فيلم نازك 10
حسگر اكسيژن 10
حسگرهاي هواي فيلم ضخيم 11
حسگر متانول 11
خلاصه مطالب 11
سيم كشي برق پايانه ها و قطع و وصل 12
كابلها 12
رمزهاي رنگي و مشخص كردن پايانه ها 14
طراحي دسته سيم 17
مدارهاي چاپي 19
فيوزها و مدارشكنها 19
كليدها 21
سيستم هاي اداره موتور 22
سيستم هاي مركب اداره جرقه زني 22
سيستم جرقه زني 23
طرز كار سيستم جرقه زني 24
كنترل زاويه آوانس جرقه 25
اساس كنترل سيستم جرقه زني 25
كنترل زاويه مكث 26
مدول جرقه زني 27
كوئل 27
كاركرد عيب يابي خودكار واحد كنترل الكترونيكي 27
سيار خودروهاي كنترل موتور 28
منيفولد هواي متغير 28
تنظيم زماني متغير براي سوپاپها 29
كنترل الكترونيكي سيستم گرمايش 29
نظريه و سيستم هاي تهويه مطبوع 30
مقدمه 30
اصول تبريد 31
سيستم خودكار تنظيم دما 32
گرمايش شيشه هاي جلو عقب 33
مروري بر سيستم گرمكن صندلي 34
عنصرهاي گرمكن و سيستم كنترل گرمكن صندلي 34
خلاصه 35
سيستمهاي برقي شاسي خودرو 35
دلايل استفاده از ترمز قفل نشو 35
نيازهايي كه سيستم ترمز قفل نشو بايد برآورده كند 35
سيستم ايمني در صورت عمل نكردن ترمز قفل نشو 36
قابليت مانور بايد حفظ شود 36
پاسخ فوري 36
تأثير عملياتي 36
چرخهاي تحت كنترل 37
چرخهاي تحت كنترل 37
گستره سرعت 37
ساير وضعيتهاي عملياتي 37
توصيف كلي سيستم 37
فشار پدال 38
فشار ترمز 38
متغير تحت كنترل 38
وضعيت جاده / خودرو 38
سرعت مرجع خودرو 38
شتاب يا شتاب منفي چرخ 38
لغزش ترمز 38
شتاب منفي خودرو 39
راهبرد كنترل سيستم ترمز قفل نشو 39
آغاز كنترل فشار ترمز 39
تنظيم براي سطح جاده يكنواخت 39
چرخش خودرو حول محور عمودي 39
ارتعاش اكسل 40
خلاصه راهبرد كنترل 40
اجراي سيستم ترمز قفل نشو 41
حسگرهاي سرعت چرخ 41
واحد كنترل الكترونيكي 41
تعديلگر هيدروليكي 42
سيستم كنترل كشش 42
كيسه هوا و كمربند سفت كن 43
طرز كار سيستم 43
اجزاء مدار كيسه هوا 44
خلاصه مطالب و پيشرفتهاي نوين 46
نيازهاي كاركردي سيستم قفل مركزي 46
كارانداز قفل در 46
مدار قفل كن در و كنترل از راه دور 47
سيستمهاي امنيتي 47
مقدمه 47
واحدهاي كنترل الكترونيكي با رمز امنيتي 49
مدار دزدگير R.D 48
خلاصه مطالب 50
سيستم وقفي كنترل نويز 50
مقدمه 50
توصيف سيستم 50
پيشرفتهاي نوين 51
رادار آشكارساز مانع 52
توصيف سيستم 52
خلاصه مطالب و پيشرفتهاي نوين 54
ساير سيستمهاي تأمين كننده آسايش و ايمني 54
هشدار دهنده فشار باد لاستيك 54
در خودروهاي مجهز به سيستم تهويه مطبوع مي توان دماي اتاق خودرو را در مطلوبترين يا مناسبترين مقدار، با توجه به شرايط محيطي، تنظيم كرد. در اين سيستم به طور كلي از اجزاي استاندارد سيستم تهويه و گرمايش استفاده مي شود، اما با اين تفاوت مهم كه يك تبخير كننده يا اوپراتور نيز به آن افزوده مي شود كه كارش خنك كردن و گرفتن رطوبت هواي ورودي است.
سيستم تهوية مطبوع را مي توان با شدت كنترل كرد يا ، چنان كه غالباً متداول است، كنترل آن را به نوعي سيستم الكترونيكي سپرد. سيستم تهوية مطبوع را مي توان به طور كلي نوعي يخچال يا مبادله كن گرما تلقي كرد. اين سيستم گرماي هواي داخل اتاق خودرو را مي گيرد و آن را به هواي بيرون مي دهد.
توصيف سيستم
اين سيستم كه گاهي آن را رادار مانع تصادف مينامند، در دو نوع ساخته ميشود. نوع اول در هنگام دنده عقب رفتن به راننده كمك ميكند تا بفهمد پشت سرش چقدر جا دارد. نوع دوم به ديد راننده كمك ميكند.
اساس كار سيستم راداري كه در هنگام دنده عقب رفتن به راننده كمك ميكند اين سيستم در حقيقت نوعي سيستم مسافت ياب است. خروجي اين سيستم ميتواند ديداري يا شنيداري باشد؛ شايد خروجي شنيداري كار سازتر باشد زيرا در هنگام دنده عقب رفتن راننده پشت سر را نگاه ميكند. سيگنال شنيداري از نوع «بيب بيب بيب» است و با نزديكتر شدن اتومبيل به مانع فركانس تكرار اين سيگنال افزايش مييابد و هنگامي كه برخورد قريبالوقوع باشد تقريباً پيوسته ميشود.
نظرات کاربران :
نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.