ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    14 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    14 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    1634
تعداد کل بازدید ها :
    24907421
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
شناسایی از طریق امواج رادیویی
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,کامپیوتر
حجم فایل : 143.67 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 32 صفحه
تعداد بازدید : 271 مرتبه


قیمت: 1,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 28

فروشنده ی فایل

faezeh_r
سایر فایل ها
توضیحات :
                                       
                                       موضوع : شناسایی از طریق امواج رادیویی
 
فهرست مطالب
 
فصل 1- مقدمه 9
فصل 2-تاریخچه121
فصل3-RFIDچیست؟
فصل4 -اجزاءRFID. 17
1-4تگ ها 18
2-4 انتن 21- 3-4قرائت گر 22
4-4 سیستم کدینگ 25
5-4 ساوانتها 26
فصل 5 برچسب ها 28
1-5 کنترل کیفیت برچسب.
2-5 فرایند پرینت برچسب35
فصل6 تکنولوژی RFID بدون نیاز به تراشه35
فصل 7فرکانس رادیویی37
فصل8 اصول تکنولوژیRFID
فصل9 کاربرد هایRFID 
1-9کنترل مسافران
فصل 10 فهرست منابع ومراجع 
 
امروزه، زنجيره تامين با استفاده از تکنولوژيهای جديد توانسته يک زنجيره همکاری در بين شرکتهای مختلف عضو خود و در يک محيط جهانی ايجاد نمايد. برترين و مهمترين اين تکنولوژيها RFID يا همان سيستمهای شناسايی از طريق امواج راديويی می باشد. از طرفی با استفاده از سه مفهوم زنجيره تامين و سيستمهای شناسايی از طريق امواج راديويی و همچنين خدمات یکپارچه می توانيم به مفهومی جديد و حرکتی نوين در ارائه يکپارچه خدمات عمومی برسيم ارزش و حتی از آنهم فراتر رفته و در سطحی بالاتر و دریک هماهنگی و همکاری جهانی به یک سيستم همکاريهای در زمینه های مختلف  دست يابيم. و در نتيجه آن کليه خدمات را در بخش مور نیاز در سطح جهانی يکپارچه نماييم. در اين راستا جمع آوری اطلاعات بخش های گوناگون کاری بس پيچيده و پر هزينه خواهد بود وبا اين وجود، در صورت موفق شدن و جمع آوری اين اطلاعات در بانکهای اطلاعاتی امکان تبادل اين اطلاعات بين بخش های کوچک باسازمان های مورد نظر خود  در سطح جهانی با توجه به قوانين مختلف حاکم بر سيستمهای خدماتی، مدیریت ،امنیتی، پزشکی و... بسيار سخت و حتی به نظر غير ممکن می رسد. استفاده از سيستمها و تکنولوژيهای جديد از جمله RFID و تگهای مخصوص تهيه شده در اين زمينه می تواند اين رويای بنظر دست نيافتنی را واقعيت بخشيده و حتی يک سيستم همکاری و هماهنگی امنیتی، مدیریتی، خدماتی، بهداشتی و... در سطح جهان ايجاد نمايد. اين دربخش پرداخت. 
يكي از جديد ترين و پر كاربردترين تكنولوژيهاي جديد Auto ID ويا فناوريهاي شناسايي خودكار است. 
در حقيقت تمامي شيوه هاي جمع آوري داده ها و ورود آنها به رايانه ها بدون دخالت انسان را ميتوان در ذيل عنوان " شناسايي خودكار" جاي داد .
RFID ، يا تکنولوژی شناسايي از طريق امواج راديويي يكي از قديمي ترين و پركاربرد ترين این تکنولوژیها بوده وبا استفاده از پيشرفت هاي نوين ايجاد شده خود را تبديل به سيستمي بي رقيب نموده است. RFID از فناوري‌هايي است كه سال‌هاست بشر آن را به خدمت گرفته، اما توجه چنداني به آن نداشته است و در واقع چيز چندان جديدي نيست. براي توضيح عملكرد آن مي‌توانيد فروشگاه بزرگي را در نظر بگيريد كه با هزاران نوع کالاي مختلف سروكار دارد و به راحتي مي‌تواند ورود و خروج اجناس خود را تنها با نصب يك تراشه كوچك و ساده روي آنها كنترل كند.
این تکنولوژی می تواند برای تعیین هویت، پیگیری، مرتب کردن، پیدا کردن بخش های متنوع و وسیعی از اشیا بکار رود.و در شکل های متعدید مانند کارت هوشمند، تگ ها، برچسب ها ساعتها، و حتی وسایل کمکی در تلفن همراه به چشم می خورد. فرکانس ارتباطی مورد استفاده بستگی به وسعت کاربرد دارد
RFID : داده ها را توسط ابزارهاي ويژه خود، بصورت خود كار استخراج و با استفاده از ابزار مناسب انتقال داده ، درزمان و مكان مورد انتظار در اختيار ما قرار مي¬د هد. 
 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.