ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    18 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    18 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    504
تعداد کل بازدید ها :
    24911799
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
پاورپوینت تحلیل و طراحی و پیاده سازی سیستم رزرواسیون هتل پردیس
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,کامپیوتر
حجم فایل : 129.3 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : power point
تعداد صفحات : 22 صفحه
تعداد بازدید : 288 مرتبه


قیمت: 2,300 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 50

فروشنده ی فایل

faezeh_r
سایر فایل ها
توضیحات :

    موضوع : پاورپوینت تحلیل و طراحی و پیاده سازی سیستم رزرواسیون هتل پردیس

 

فهرست مطالب

مقدمه
تعريف مساله
نحوهي يافتن مساله
ملاحظات داخلي
ملاحظات خارجي
طراحي وامكان سنجي
نمودار بستر
نمودارهای DFD فیزیکی و منطقی س
نمودار ER
نمودار LRS
 
موضوع پروژه در رابطه با رزرواسیون هتل پردیس میباشد.کار این سیستم به این صورت است که پس از تماس متقاضی ، نوع اتاق ، تعداد نفرات ، تاریخ ورود و خروج ، نام مهمان و شماره تلفن از متقاضی دریافت میشود و شماره حساب هتل به متقاضی داده میشود و پس از اینکه متقاضی شماره فیش پرداختی را به هتل عرضه نماید درخواست او ثبت میشود. مشکلی که در اینجا مطرح است این است که ظرفیت هر آژانس برای ارتباط با هتلهای شهرهای مختلف محدود است و معمولا مسئول رزرو مجبور به توصیه یک هتل خاصبه مسافرمیشود که این موضوع انتظار مسافر را از آژانس بالا برده و با مواجه شدن با کوچکترین مشکلی، آن را متوجه آژانس میداند.همچنین اگر رزرو از سوی مسافر ایجاد شود ، با توجه به بی اطلاعی او از جزئیات هتل ممکن است هنگام ورود باعث نارضایتی او شود و همچنین پرداخت وجه از طریق بانک به هتل نیز دارای مشکلات فراوانی است. 
 
ملاحظات داخلي:
با توجه به گزارشات مسئولان رزرو ، مشکلات آنها در ارتباط با مسافران و توضیح مشخصات و قیمتهای هتل است.همچنین با توجه به گزارشات مالی محاسباتی ، امکان بروز اشتباهات حسابداری و مالی وجود دارد. همچنین برای مسافری که قصد رزرو دارد ، با توجه به بی اطلاعاتی از جزئیات و تصاویر هتل هنگام ورود ممکن است باعث نارضایتی او شود. پرداخت وجه به بانک نیز باعث هدر رفتن وقت و هزینه مسافر میشود.مشکلات آژانسها نیز در رابطه با کارمزدهای بسیار اندک هتلهاست که مسئولان آژانسها را مجبور به اخذ مبالغی بیش از قیمت هتل میکند و در نهایت باعث رنجش مسافر میشود و نخستین مشکلی که برای مسافر از سوی هتل ایجاد شود ، مسافر آن را متوجه آژانس میداند.
 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.