ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    20 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    20 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    1085
تعداد کل بازدید ها :
    24902977
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
درباره برنامه نویسی AOP
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,کامپیوتر
حجم فایل : 109.85 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 36 صفحه
تعداد بازدید : 219 مرتبه


قیمت: 2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 23

فروشنده ی فایل

faezeh_r
سایر فایل ها
توضیحات :
برنامه نویسی AOP
 
 
فهرست مطالب
 
مقدمه
1-1- عامل چیست؟
1-2- مسئول استفاده از واژگان شبه ذهنی 
 1-3-AOPدر برابر OOP
2- دو سناریو 
2-1-ساخت خودکارسازی (اتوماسیون)
2-2- سیستم رزو خطوط هوایی 
3- برداشت کلی از نرم افزار AOP 
4- دسته های ذهنی و مشخصه های آنها
4-1- اجزاء حالت ذهنی 
4-2- یک زمان برای گمان، تعهد و قابلیت زمان
4-3- مشخصات اجزاء مختلف
4-4- یک انحراف کوتاهمقایسه بین کوهن و لوسکیو
5- مفسر عامل عمومی 
فرض در مورد انتقال پیام
فرض در مورد clock
6- AGENT-0، یک زبان ساده؛ و پیاده سازی آن
6-1 گرامر AGENT-0
دستورات حقیقی
دستور عمل های گویا و خصوصی
دستورات عمل شرطی 
متغیرها
قوانین تعهد
6-2-مفسر AGENT-0
 به روز رسانی گمان ها
 به روز رسانی تعهدات
الگوریتم اضافه کردن تعهدات برای هر دستور تعهد برنامه
انجام تعهدات
6-3یک برنامه ی ساده و تفسیر آن
گمان های اولیه 
توانایی ها
6-4- پیاده سازی
7- Agentification
8- کاربرد مربوط
- بحث
دسته های ذهنی 
بنای رسته های ذهن 
ماندگاری حالت های ذهنی 
احتمال و سودمندی 
ارث بری و گروه ها 
محدودیت های منابع 
مدل گمان و به روز رسانی 
نقشه های گمان موقتی 
جامعه ها
 
مقدمه
اکنون یک الگوی برنامه نویسی پیشرفته یک دیدگاه اجتماعی از کاربرد کامپیوتر،جایی که "عامل" تاثیر می گذارد داریم. 
1-2- مسئول استفاده از واژگان شبه ذهنی :
عناصر لازم برای نسبت دادن یک کیفیت معین به جزیی از ماشین.
*یک نظریه مفید راجعبه دسته ذهنی: معنا شناسی برای آنکه به طور واضح هنوز به استفاده متداول(واژه)نزدیک نشدیم.
*یک برهان که فقط از نظریه اطاعت میکند.
*یک برهان که نظریه قراردادی یک نقش غیر جزئی در آنالیزیا طراحی ماشین بازی میکند.
ارتباط نظریه نظریه قراردادی برای دریافت معمولی لازم نیست تحمیل شود.
 1-3-AOPدر برابر OOP 
استفاده میکنیم شکل دادن ذهنی را برای طراحی سیستم محاسباتی 
دسته های ذهنی(روانی)در زبان برنامه نویسی ظاهر میشود.
معنای زبان برنامه نویسی ‘معنای ساختار های ذهن را شرح می دهد.
نرم افزار برنامه نویسی عامل گرا(AOP) نرم افزار برنامه نویسی شئ گرا(AOP)را اختصاصی کرده است. برای مثال در دریافت بازیگرهای هپوئیت:
میبینیم یک سیستم محاسباتی به عنوان ترکیب شده از لحاظ ارتباط ماژولها.
AOP ثابت می کندحالت ذهنی ماژول (عامل) را برای شامل شدن اجزاء مثل باورها- قابلیت ها و تصمیمات.
یک محاسبه ی شامل این عامل ها آگاه می کنند، درخواست میکنند، می پذیریند، رد می کنند، رقابت می کنند وبه دیگری کمک می کنند.
بر طبق گفته نظریه نمایش هر نوع از ارتباط عمل با پیش فرض های متفاوتی سروکار و اثرات متفاوتی دارد.
دو سناریو:
 
اولین سناریو،پیچیده است- نوع رویایی برنامه ی کاربردی
دومین سناریو مثال اسباب بازی است که در خدمت سه هدف است:
-    به تصویر کشیدن قطعی ایده های چندین AOP
-    آن در زبان AGENT-0 قابل اجراء است که بعداً تعریف می شود.
-    ان حقایق عامل ها را به تصویر می کشد. نیاز به عامل های رباتیک ندارد.
در مورد برنامه نویسی aop

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.