ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    21 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    21 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    1451
تعداد کل بازدید ها :
    24903343
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
پروژه شرکت تبلیغاتی زاگرس
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله
حجم فایل : 257.46 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 77 صفحه
تعداد بازدید : 126 مرتبه


قیمت: 7,800 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 4

فروشنده ی فایل

cheshmak
سایر فایل ها
توضیحات :

عنوان : پروژه شرکت تبلیغاتی زاگرس

 

فهرست

مقدمه.5
فصل اول (بخش معرفی).6
فصل دوم (تحلیل صنعت).13
فصل سوم (تجزیه و تحلیل بازار).28
فصل چهارم (ظرفیت و محل اجرای طرح).35
فصل پنجم (خدمات).44
فصل ششم (بازاریابی).52
فصل هفتم(سازماندهی)58
فصل هشتم (محاسبات مالی طرح)64
منابع و مآخذ77

 

-1- معرفی کالا:
براي تبليغات تجاري صدها تعريف كوتاه و بلند از طرف افراد و متخصصين بيان شده است. شايد بتوان ادعا كرد كه به تعداد افراد متخصص و اساتيد تبليغات براي اين موضوع هم تعريف و شرح عنوان گرديده است. كتاب لغت فارسي (فرهنگ آموزگار صفحه 182- از انتشارات كانون معرفت) تبليغ را رساندن پيغام يا خبر و همچنين امري را به ديگران شناساندن معني نموده و نيز عمل آن را امري خوب يا بد وانمود كردن، چيزي را زياد از حد جلوه دادن و امثال اين‏ها تفسير كرده‏اند. گرچه اين امر درست يا كم و بيش با تعبير كتب لغت و دائره‏المعارف‏ها يكسان است اما به طور وضوح معني و مفهومي را كه ما امروز در ذهن داريم بيان نمي‏كند.
   در كتاب دائره‏المعارف «آمريكانا» تبليغ يا Advertising چنين معني شده است: «تبليغ شامل پيام‏هاي ديداري – گفتاري است كه از طريق وسائل تبليغاتي با پرداخت وجه، مردم را به طريقي علاقه‏مند و موافق يك نوع محصول، يك خدمت، يك فكر، يك نقطه نظر و يا يك مارك بخصوص مي‏نمايد.»
   کاظم متولی در کتاب روابط عمومی و تبلیغات، این تعریف را بکار برده است: «‌فرآيند روشمند ارايه‌ اطلاعات‌ مناسب‌ در مورد كالاها و خدمات‌ به‌ مشتريان‌ و ترغيب‌ و متقاعد كردن‌ مؤ‌ثر مصرف‌ كنندگان‌ به‌ خريد كالاها و خدمات.» واژه‌ها و عبارات‌ «روشمند»، «اطلاعات‌ مناسب» و «ترغيب‌ و متقاعد كردن‌ مؤ‌ثر»، همگي‌ ناظر بر انجام‌ برنامه‌ ريزي‌ در فرآيند تبليغات‌ است.
   در جاي ديگر چنين آمده كه تبليغا ت تجاري يكي از پنج عامل اساسي ارتباط است كه به وسيله تجار و صاحبان صنايع براي ترغيب مردم در خرج كردن پول به خاطر كالا يا خدمت به كار مي‏رود و چهار عامل ديگر، فروش شخصي، توسعه فروش، انتشارات و وسايل توزيع ذكر شده است.
   بارنر، در كتاب تبليغ نافع مي‏نويسد: «تبليغ مجموعه‏اي است كه اداره فعاليت‏هاي مختلف كه به اشكال و درجات متفاوت براي عملي ساختن هدف‏هاي تجارتي مديران شركت‏ها يا صاحبان كارخانجات انجام مي‏گيرد»
   در كتاب ديگري در مورد تبليغ چنين آمده است: «تبليغ شامل كليه فعاليت‏هايي است كه به وسيله آن پيام‏هاي ديدني و شنيدني به اطلاع مردم رسانيده مي‏شود تا به وسيله نفوذ در آن‏ها، مردم را وادار به خريد كالا و يا خدمات نموده و تمايل و علاقه آن‏ها را نسبت به افكار، نظرات، اعتبار و اشخاصي كه مورد نظر است جلب نمائيم.»
   در كتاب «موارد و متون تبليغات» نويسنده مي‏گويد: «تبليغات فعاليت خاصي در بازاري كردن كالاها است كه هدفش آگاه ساختن مردم از محصولات و خدماتي است كه به فروش مي‏رسد. تبليغ در حالي كه مردم را آگاه مي‏سازد و كالا را مشهور مي‏كند، آنان را نيز به امري ترغيب مي‏نمايد»
   در كتب بازاريابي تعريف تبليغات جنبه وسيع‏تري پيدا كرد. ويليام.جي شولتس مي‏گويد: «تبليغات به كليه اشكال ترغيب عمومي براي ايجاد تقاضا و بازار براي يك محصول يا خدمت اطلاق مي‏گردد. اين تبليغات به وسيله صاحب كالا يا موسسه براي خريداران احتمالي به وسيله ارسال پيام مستقيم و يا از طريق وسائل تبليغاتي انجام مي‏شود. »
   در كتاب بازاريابي و مديريت بازار تأليف آقاي دكتر پرويز زارعي تحت عنوان «تبليغ يعني چه؟» چنين آمده است: «به طور كلي تبليغ يعني دست يازيدن به اقداماتي، استفاده از راه‏هائي و به كار بردن وسائلي به قصد جلب توجه گرو‏ه‏هاي انساني به حقانيت آئيني يا اصالت پديده‏اي و دعوت ايشان به گرويدن بدان آئين و بهره گرفتن از آن شيء كه در فعاليت‏هاي تبليغاتي كوشش در صحت و برتري آن به عمل آمده است.»
   تعريفي كه به وسيله انجمن بازاريابي بين‏المللي به عمل آمده به اين شرح است: «تبليغ»،  معرفي غيرشخصي براي ارائه عقايد، كالاها و خدمات با پرداخت وجه از طرف يك مسئول مي‏باشد، يكي از علل تنوع تعاريف، تغييرات عمده‏اي است كه در امر تبليغات به طور مداوم به وجود مي‏آيد زيرا هر تعريف پس از مدتي كهنه مي‏شود و تبليغ عوامل تازه‏تري را به خدمت مي‏گيرد.
   و بالاخره تعريفي كه از نظر كلي بتواند جامع و شامل بوده و بتواند تبليغات جاري را چنان توصيف كند كه از نقطه نظر بازاريابي نيز مورد قبول اكثريت قرار گيرد، تعريفي است كه در كتاب تبليغات – Advertising – تأليف جون رايت و دانيل وارنر آمده: «تبليغ عبارت از پيامي است كه به منظور ترويج عقيده و يا كالائي از طرف يك منبع كه به وسيله همان آگهي به جامعه معرفي مي‏شود و نيز به وسيله وسائل تبليغاتي به گروه‏هاي خاصي از جامعه منتقل گردد و براي انجام آن پول پرداخت شود.»
2-1- محل کار:
این شرکت تبلیغاتی در شهر کرمانشاه واقع می باشد. در میدان امام حسین (ع) – نبش بانک صادرات
3-1- سرمایه شرکت:
این طرح با سرمایه کل 1505840000 ریال را در بردارد که از این میان سرمایه ثابت 1224310000 ریال و سرمایه در گردش 281537801 ریال را در بردارد. برخی از هزینه های این طرح عبارتند از:

1100000000 هزینه مواد اولیه وبسته بندی
574000000 هزینه حقوق ودستمزد
28656000 هزینه انرژی(آب- برق- سوخت)
22100000 هزینه تعمیرونگهداری
86237800 هزینه پیش بینی نشده تولید
18109938 هزینه اداری وفروش
2446820 هزینه بیمه واحد تولیدی
53200000 هزینه استهلاک
24643600 هزینه استهلاک قبل از بهره برداری

 

4-1- مدیران:
مدیر این شرکت خود شخص اینجانب بوده  و کارمندانی به عنوان طراح در این شرکت مشغول به کار می باشند.
5-1-خدمات:
این شرکت از نظر میزان و تنوع ارائه خدمات، بزرگترین نوع شرکتهای تبلیغاتی شناخته می‌شوند. شرکت ارائه دهنده کلیه خدمات تبلیغاتی، موسسه‌ای است که تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را به منظور اداره کلیه وظایف تبلیغاتی ارائه می‌کند. این وظایف عبارتند از:
•         بازاریابی و برنامه‌ریزی رسانه‌ای
•         فعالیتهای تحقیقاتی
•         مفهوم سازی خلاق
•         توسعه هویت و لوگو
•         طراحی و تولید گرافیکی
•         برنامه‌های هدایت بازار
•         برنا‌مه‌ریزی وقایع خاص و ارتباطات عمومی
در نگرش سنتی شرکتهای ارائه دهنده کلیه خدمات تبلیغاتی وظایف فوق را بصورت مجزا و تفکیک شده انجام می‌دادند. در نگرش نوین این شرکتها به شیوه دیگری عمل می‌کنند. زمانی که یک محصول جدید به چنین شرکتی واگذار می‌شود.این شرکت فرایند کلی زیر را از ابتدا تا انتها در دستور کار خود قرار می‌دهد:
1-  شناسایی مسئله بازاریابی محصول
2-  تدوین استراتژی و ارائه واکنش خلاقانه


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.