ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    6 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    6 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    807
تعداد کل بازدید ها :
    24873549
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,241 كاربر
آموزش اینترنت
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله
حجم فایل : 32.45 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 35 صفحه
تعداد بازدید : 109 مرتبه


قیمت: 1,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 1

فروشنده ی فایل

shantia
سایر فایل ها
توضیحات :

عنوان

آموزش اینترنت

 

فهرست مطالب
وصل 1
تكنيكي ساده براي پيدا كردن اطلاعات مورد نياز در اينترنت 9
داشتن صوت و تصوير و متن فارسي در اينترنت 10
پست الكترونيكي و ارسال و دريافت نامه 10
فهرستهاي پستي (List serves) 14
شاه كليد اينترنت 16
گفتگو همراه با تصوير 24
علائم اختصاري در اينترنت (به هنگام گفتگو و تبادل پيام) 29
اينترنت و امكان داشتن نمايشگاهي از محصولات 32
فايلهاي صوتي، ويدويي و عكس جهت ارسال در اينترنت 34
 
 
 
 
اينترنت 
 
 
وصل 
در مورد اينترنت بسيار نوشته شده و خواهد شد اما وارد شدن به دنياي اينترنت مستلزم خواندن آن كتابها نيست. چون در اينترنت به اندازه كافي امكانات براي يادگيري وجود دارد. مشروط به اينكه پرسيدن را فراموش نفرموده و در صورتيكه موفق به استفاده از سرويسي از سرويسهاي مورد نظر خود از اينترنت نمي‌شويد از جائيكه سرويس اينترنت را از آنجا مي‌گيريد كمك بخواهيد، مطالعه اين قسمت به سرعت پيشرفت شما در اينترنت كمك زيادي مي‌نمايد. 
براي ارتباط با اينترنت كافي است يك كامپيوتر مجهز به مودم و يك خط تلفن داشته و سپس با يكي از سرويس‌دهندگان اينترنت تماس گرفته و درخواست عضويت نماييد. سرويس‌دهنده با شما قرارداد بسته و به پيشنهاد شما، يك نام (ID) و يك كلمه عبور (Password) براي شما انتخاب خواهد كرد. نبايد كلمه عبور خود را به كسي بگوييد زيرا در آن صورت شخصي كه كلمه عبور شما را مي‌داند، با هزينه شما وارد اينترنت مي‌شود. پس اگر متوجه شديد كسي كلمه عبور شما را فهميد نسبت به تعويض آن اقدام نماييد. همچنين براي شما يك آدرس پستي اينترنتي در نظر خواهند گرفت تا بتوانيد از طريق آن نامه‌هاي خود را دريافت و يا ارسال نماييد. (مثلاً Anahita @ Amolnet. Com). در اين آدرس Anahita نامي است كه به پيشنهاد كاربر براي او انتخاب شده و @ معادل "at" و Amolnet نام شركت سرويس‌دهنده است. 
تا اينجا نيازي به دانش فني خاصي نبود اما بعد از آنكه نام كاربري (ID) و پسورد Password به شما اعلام شد چه بايد كرد؟ بايد يك كامپيوتر مجهز به مودم داشته باشيد و اگر كامپيوتر شما فاقد مودم بود آن را به كامپيوتر خود اضافه نماييد. نصب آن كار ساده‌اي است. يك نوع آن (External) در بيرون كيس قرار گرفته و از طريق كابل به كامپيوتر وصل مي‌گردد و نوع ديگر آن (Internal) همچون كارت صدا و كارت گرافيك در يكي از شيارهاي خالي مادربرد قرار گرفته و پيچ مي‌شود. سيم تلفن را به آن وصل نماييد. 
پس از آن سي‌دي موسوم به درايور مودم را در سي‌دي‌رام گذاشته و آن را نصب نماييد. اگر مودم شما مثلاً جنيوس باشد به راحتي نصب مي‌شود. يعني كافي است درايور را در سي‌دي‌رام گذاشته و بر آيكن My Computer و سپس نام درايور سي‌دي‌رام (كه درايور مودم در آن قرار دارد) دابل كليك نماييد و آنگاه با دبل كليك بر روي آيكن                 
 
          مودم را نصب نماييد. اما نصب برخي از مدلهاي موتورآلاو راكول براي بار اول ممكن است به راحتي جنيوس نباشد. 
بعد از نصب اگر مي‌خواهيد مطمئن شويد كه مودم درست نصب شده است، منوي Start>> Program>> Accessories>> Communications>> Phone Dialer را اجرا نماييد تا پنجره آن ظاهر گردد. (تصوير)
 
 
 
 
 
 
در كادر بـــالا ابتدا شماره يكي از آشنايان را وارد نموده و سپس بر دكمه 
 
                     كليك نماييد. اگر شماره‌گيري موفقيت‌آميز بود مودم شما درست كار مي‌نمايد. 
در غير اينصورت: 
- در صفحه اصلي بر روي آيكن My Computer راست كليك نموده و از منوي ظاهر شده فرمان Properties را انتخاب نماييد تا كادر System Properties  ظاهر گردد. 
- در اين كادر ابتدا گزينه Device manager را در بالاي كادر كليك و سپس بر روي نام مودم                دبل كليك نماييد. اگر نام مودم شما ظاهر شد به اين معني است كه سيستم شما مودم را شناخته است. با راست كليك كردن بر روي نام مودم خود (مثلاً                 در اين كادر و انتخاب فرمان Properties از منوي ظاهر شده مي‌توانيد اطلاعات بيشتر در مورد مودم خود بدست آوريد. بعد از اطمينان از شناسايي مودم اين پنجره را ببنديد. (تصوير پنجره Device manager). 
 
بعد از اطمينان از نصب مودم بر روي آيكن My Computer در صفحه اصلي دابل كليك 
 
نماييد تا پنجره آن باز شود و سپس بر آيكن           در اين پنجره دبل‌ كليك نماييد تا اتصال اينترنتي خود را در سيستم‌عامل ثبت نماييد. 
 
در پنجره‌اي كه ظاهر مي‌شود بر آيكن                  دبل كليك نماييد تا كادر آن ظاهر گردد. 
- در قسمت بالاي اين كادر ترجيحاً نام سرويس‌دهنده را تايپ نماييد و در قسمت پايين كادر بايد شاهد نام مودم خود باشيد (در اينجا نيز مي‌توانيد با كليك بر روي دكمه 
                         وارد قسمت تنظيمات مربوط به مودم خود شويد كه فعلاً لزومي ندارد.) سپس بر دكمه            كليك نماييد. 
- در قسمت Area Code در كادر بعدي كد شهر خود و در قسمت Telephone number شماره تلفن اتصال به اينترنت كه به وسيله مؤسس سرويس‌دهنده دريافت داشته‌ايد را وارد نماييد و در كشويي قسمت پايين (Country Code) نام كشوري كه از آنجا سرويس‌ مي‌گيريد (در اينجا ايران) را انتخاب نماييد. سپس دكمه      را كليك نماييد. 
- در كادر بعدي بر دكمه         كليك تا ملاحظه نماييد آيكني با نام انتخابي
 
شما (مثلاً آيكن  ) در كنار آيكن  قرار گرفته است. 
 
توجه: در صورتي كه علاوه بر سرويس‌دهنده اولي از يك سرويس‌دهنده دوم و يا سوم هم بخواهيد سرويس بگيريد، بايد به همين ترتيب عمل نموده تا آنها نيز به سيستم‌عامل معرفي گردند. در ضمن اگر در ارتباط گرفتن با اينترنت دچار مشكل شده‌ايد يكبار با دقت و به ترتيبي كه گفته شد مشخصات كاربري خود را به سيستم‌عامل معرفي و از طريق آيكن ايجاد شده وارد شبكه شويد.
 
- حال اگر برنامه اينترنت اكسپلورر در كامپيوتر شما نصب باشد. (مثلاً در كامپيوتر من 
 

 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.