ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    4 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    4 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    97
تعداد کل بازدید ها :
    24887321
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,243 كاربر
مقاله پوشش نسوز
screenshot
دسته بندي : متفرقه
حجم فایل : 27.97 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 28 صفحه
تعداد بازدید : 268 مرتبه


قیمت: 1,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 15

فروشنده ی فایل

maghale64
سایر فایل ها
توضیحات :

                                موضوع:مقاله پوشش نسوز

این فایل با فرمت ورد و آماده چاپ می باشد.

مقدمه ۴
پوشش نسوز ۶
Taphol 12
آتشدان ۱۳
با مواد نسوز پوشاندن آتشدان ۱۶
الکترودها ۱۹
۳-۱- مقدمه ۲۱
۳-۲- شرح دستگاه ۲۳
۳-۲-۱- ذرات سوخت ۲۳
۳-۲-۲- سیستم تزریق ذرات ۲۴
۳-۲-۳- قسمت اندازه‌گیری غلظت ذرات ۲۵
۳-۲-۴- سیستم جرقه ۲۶
۳-۲-۵- سیستم تهویه ۲۶
۳-۳- روش انجام آزمایش ۲۷
۳-۴- نحوه کالیبراسیون ۲۸
۳-۵- نتایج آزمایش ۳۰ 

پوشش نسوز :
مواد نسوزي كه درپوشش هاي نسوز كوره هاي قوسي الكتريكي اصلي مورد استفاده قرار مي گيرند ممكن است كه از مواد مغناطيسي و يا مغناطيسي كروم و يا dolomite باشد. آجرها ممكن است بعد از اينكه به شكل آجر گرفتند پخته شوند و يا نا پخته باقي بمانند.dolomite  هاي قير اندود شده ممكن است در قطعات و بلوك هاي كوبيده شده بزرگ مورد استفاده قرار بگيرند و آجرها ممكن است در قطعات و بلوك هاي كوبيده بزرگ مورد استفاده قرار بگيرند و آجرها  ممكن است در كنار هم گذاشته شوند تا قطعات تكميلي پوشش نسوز شكل بگيرند به صورتيكه مجرا ممكن است به وسيله گذاشتن در يك تعدادي از قطعات و بلوك هاي بسيار بزرگ به جاي ساختن پوشش نسوز با آجرها به تنهايي در تراز همديگر قرار بگيرند .
چندين سال قبل پوشش نسوز در كوره هاي قوسي به دو قسمت تقسيم شده بود : يك پوشش نسوز عقبي كه نسبتاً نازك بود و يك ميزان شخصي از مواد عايق را فراهم مي اورد و در نزديكي پوسته بود و يك پوشش نسوز كار كه در معرض نعويض منظم بود در كوره هاي مدرن عالباً اين عمل براي استفاده از يك پوشش نسوز به تنهايي مي باشد كه به طور كامل در هر زمان كه كوره مجدداً پوشش داده شودبرداشته مي شود و در نزديكي پوسته فولادي قرار دارد . عقيده براين مي باشد كه براي عمر پوشش نسوز براي داشتن گرماي هدايت شده از طريق پوسته بوسيله اين روش مفيد مي باشد كه در مقايسه با عايق سازي كه در موقعيكه يك پوشش نسوز عقبي جداگانه مورد استفاده قرار مي گرفت اثر مي گذارد ارجهيت دارد.
پوشش نسوز مجرا ممكن است در ميزان ضخامت از 18 اينچ تا 12 اينچ متفاوت باشد. يك تعدادي از كوره ها از پوشش نسوز 18 اينچ استفاده مي كنند اما حالا تعداد زيادي وجود دارند كه از پوشش هاي نسوز 5/13 اينچ از آجرهاي جداگانه استفاده مي كنند. به منظور ارائه يك عمر بهتر به خوبي يك پوشش نسوز ضخيم تر مطالبه مي شود و علاوه بر اين ظرفيت و گنجايش براي ضايعات را افزايش مي دهد كه باعث توسعه و بهبود سرعت و ميزان خروج و تقليل منطقي و حاصله در تحليل مواد نسوز در هر تن از ساخت فولاد مي شود. توليد افزايش يافته براي تحليل نيروي افزايش يافته موازنه هايي را ارئه مي كند كه از استفاده از يك پوشش نسوز نازكتر انتظار مي رود.
در بيشتر كشورها پوشش نسوز از آجرهاي مغناطيسي –كروم و يا مغناطيسي ساخته مي شود كه يا پخته شده هستند و يا ناپخته هستند و با ورقه هاي فولادي شل و نرم (آزاد) در اتصالات ساخته مي شوند (در قاره اروپا) بهر حال در قاره اروپا و تا حدي در UK . برخي از اپراتورها از بلوك ها و قطعات dolomite قير اندود شده  بزرگ استفاده مي كنند.
هزينه اصلي و اوليه بطور قابل توجهي نسبت به يك پوشش نسوز مغناطيسي ارزان تر مي باشد اما بقيه يك طول عمر طولاني تر دارند . بواسطه هزينه هاي نسبي مواد ، هزينه در تن از توليد مشابه با دو نوع از پوشش هاي نسوز مي باشد . تهيه و تدارك قطعات و بلوك هاي dolomite قير اندود شده فشرده از بهترين نوع كيفيت مي باشند. در زمان پوشش دهي مجدد با عمر پوشش نسوز كوتاهتر مي تواند داراي اثراتي بر روي هزينه بطور قابل توجه داشته باشد . قطعات و بلوك هاي dolomite ممكن است داراي آهن هاي قراشه و شكسته شده باشد كه پوشش نسوز را قادر مي سازد تا به سرعت به طرف پائين كشيده شود . و حال آنكه آجرهاي اصلي كه ورقه هاي فلزي در بين آنها گذاشته شده اند از نظر چسبندگي بسيار قوي به يكديگر قابل اعتماد و اطمينان باشند و بدين صورت كار برداشتن را طولاني تر مي كند. بنابراين بهم پوشش نسوز dolomite مي تواند برداشته شودو بسيار سريع تعويض شود حتي يك زمان كوتاهتري نيز آن را ارائه نتايج اقتصادي در رابطه با آنهائيكه از استفاده از آجرهاي مغناطيسي - كروم و مغناطيسي پخته و نپخته بدست مي آيد متوقف نمي سازد. عليرغم اين بسياري از اپراتورها يك طول عمر طولاني تر و پوشش دهي مجدد كمتري را ترجيح مي دهد. چون اين تهيه و تدارك فولاد را براي دور زدن جدول برنامه ساعات آسانتر مي سازد براي بسياري از عمليات هاي ساخت فولاد آجرهاي مغناطيسي تقويت شده با پانر فيلتر وپخته تا حد بيشتري رضايت بخش تر مي باشند.


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.