ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    6 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    6 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    134
تعداد کل بازدید ها :
    24889642
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,243 كاربر
کارآموزی در نمایندگی سایپا مبارکه
screenshot
دسته بندي : گزارش کارآموزی
حجم فایل : 28.85 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 45 صفحه
تعداد بازدید : 197 مرتبه


قیمت: 2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -7

فروشنده ی فایل

asemansorbi
سایر فایل ها
توضیحات :

عنوان

کارآموزی در نمایندگی سایپا مبارکه

این فایل با فرمت ورد و آماده پرینت می باشد.

فهرست مطالب

نمايندگي مجاز سايپا مباركه 2

نمودار سازماني تشكيلات 3

سيستم سوخت رساني بنزيني 8

علائم سوختگي واشر سر سيلندر 9

علائم تاب برداشتن سر سيلندر 9

دلايل كمپرس در قسمتهاي موتور 10

ميل لنگ 11

قطعات ميل سوپاپ 12

نقطه تايمينگ 12

انواع سوپاپ 13

علت فيلر گيري سوپاپ ها 14

موتور ديزل 16

دلايل دل زدن كلاچ 19

صداي غير عادي در گيربكس 20

قطعات اصلي گاردان 21

سيستم جرقه  الكتريكي 21

كويل 22

دلكو 23

استارت 25

دينام 26

آفتامات 27

سيستم سوخت رساني بنزيني 27

علائم مخلوط شدن روغن و بنزين 28

كاربراتور 29

سيستم خنك كننده و روغن كاري 30

سيستم روغنكاري 33

سيستم ترمز – فرمان و تعليق 34

تاريخچه سيستم ترمز ABS 36

سيستم ABS چيست ؟ 37

اصول كاركرد ABS 39

سنسورهاي سرعت چرخ 42

 

بخش خدمات : كه در اين بخش ثبت نامها براي ماشين انجام مي شود و داراي يك نمايشگاه كوچك از محصولات سايپا است و يك قسمت آن هم بخش فروش آن هم بخش فروش لوازم يدكي خودرو است و براي اينكه مشتري ديگر سرگردان نشود اين بخش را تاسيس كرده اند و بخش فني و اين بخش در كنار هم هستند و اگر مشتري وسيله اي نياز داشته باشد در هنگام تعمير كارت نوشته شده براي ماشين برده و جنس را تحويل مي گيرد و در آخر قيمت آن در تصويه حساب لحاظ مي شود . در اين بخش هم دو نفر كار مي كنند و يك عدد كامپيوتر است كه كالاهاي فروخته شده را در داخل آن ثبت كرده و بعداً حسابرسي مي كنند .

بخش مديريتي : كه مسئول اين بخش همان مدير عامل شركت است كه آقاي فرهاد ترابي   است و به همه قسمتها نظارت كرده و كارها را زير نظر دارد و به كار بخش داخلي شركت نيز به عهده خود ايشان است كه بر كارهاي فني انجام شده روي ماشينها نيز نظارت دارند . و مدير عامل همكاري هاي نظارتي دارند و هم در جلسه هايي كه از طرف سايپا و كلاسهاي مديريتي كه برگزار مي شود شركت 

مي كنند .

در آخر بايد خاطر نشان كنم كه شركت سايپا براي استادكاران و تكنسينهاي خود كلاسهاي آموزشي هم برقرار مي كند و درهر نوبت نمايندگيها استادكاران و تكنسينهاي خود را براي گذراندن اين دوره هاي مي فرستد و به تجربه و تخصص آنها مي افزايند و با امتحاني كه در آخر هر دوره از انها مي يگرند مدرك درجه 1و 2و يا سه به انها مي دهند حال اگر مدرك درجه 1و 2 بگيرند هزينه آن كلاسها بر عهده نمايندگي است كه بايد بپردازدو اگر مدرك درجه 3 بگيرند بايد خود استادكارن و يا تكنسينها بپردازند .

نوع محصولات توليدي و خدماتي : در نمايندگي سايپاي مباركه تعمير محصولات سايپا از قبيل پرايد انواع پژوها RD,405, 206 ، پرشيا و پارس و خودروهاي سمند انجام مي شود و ثبت نام براي انواع  محصولات سايپا انجام مي شود و از خدمات ديگري كه اين مركز ارائه مي دهد فروش لوازم يدكي و يك نمايشگاه اتومبيل كه همان محصولات سايپا است . بنا به گفته مدير عامل شركت سياستهاي شركت به سياستهاي شركت سايپا است . و اگر در آينده بخوهد شركت را توسعه دهند  قسمت فني آن را بيشتر توسعه خواهند داد و با اضافه كردن وسايل و تجهيزات افزايش نيروي كار خواهند بود.

ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته عملي كار آموز : در واحد فني نمايندگي بيشتر كارهايي تعميراتي  انجام مي شد بيشترمطالبي كه در دانشگاه به طور تئوري خوانده بودم و كمي هم به طور عملي كار كرده بودم در انجا بيشتر به طور عملي كار كردم و باز و بسته كردن قطعات و آشنايي بيشتر با انها پيدا كردم و از نظر عملي مهارت بيشتري پيدا كردم . بنده در اين نمايندگي بيشتر وقت خود را در قسمت فني گذرانده ام و در كنار استادكاران مختلف به افزايش تجربه خود كوشش كردم و چيزهايي هم بلد نبوده ام از  استاد كاران سئوال كردم و نكات كليدي كار انها را در حد توان و وقت ياد گرفته ام و بعد از يكي دو هفته با آشنايي كامل با ان محيط زير دست اندركاران كار كرده و خودم به تنهايي اقدام به باز و بسته كردن وسائل كرده ام در اين نمايندگي بنده با وسايل كه در دانشگاه موجود نبود است آشنا شدم (دستگاه تنظيم موتور به طور كامپيوتري يا دياگ و تنظيم سوخت و دستگاه تنظيم فرمان و دستگاه چهار گاز ) و با مراحل  تعمير ماشين و نكات ايمني و اخلاقي آنجا آشنا شده ام و تجربه داشتن رفتار و برخورد مناسب با مشتريان را ياد گرفته ام . در قسمت خدماتي و جايي كه لوازم يدكي ماشينها در آنها به فروش مي رسيد من بيشتر با قطعات آشنا شده ام و در بخش فني با طرز كار آنها جا گذاشتن آنها در ماشين و باز و بسته كردن آنها در روي ماشين آشنا شده ام .

سيستم سوخت رساني بنزيني

سر سيلندر : در روي سر سيلندر بسته شده و داراي محفظه احتراق است . و جنس آن از آلومينيوم يا چدن مي باشد .


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.