ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    23 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    23 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    958
تعداد کل بازدید ها :
    24901834
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
طراحی بسته بندی
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله
حجم فایل : 99.12 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 145 صفحه
تعداد بازدید : 91 مرتبه


قیمت: 1,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 3

فروشنده ی فایل

asemansorbi
سایر فایل ها
توضیحات :

عنوان

طراحی بسته بندی

این فایل با فرمت ورد و آماده پرینت می باشد.

فهرست

مقدمه   ۱

بخش نظری پروژه:   ۲

۱- شناسایی مسئله   ۲

بررسی تحقیقات مشابه احتمالی (مکاتبات و مراجعة حضوری)   ۵

نتیجه مصاحبه   ۸

نتیجة پرسشنامه   ۸

تأثیر تبلیغاتی:   ۱۰

بررسی بازار و مقدار نیاز:   ۱۰

۲- بررسی و شناخت «نمونه های موجود»   ۱۱

۱-۲ تاریخچة محصول و بررسی ۱۲ پارمتر اصلی طرح.   ۱۱

تاریخچة‌ آلفارومئو   ۱۱

سیر تحول تاریخی کارخانه آلفارومئو از نظر طراحی و فنی   ۱۲

زیبا بر روی جاده: (RL)   ۱۴

مدل «Surveyor» (۱۸۷۲ تا ۱۹۶۵)   ۱۵

«شور و شوق»   ۱۵

مانیاتی ۱۷۵۰:   ۱۶

نخستین Quadrifoglio :   ۱۶

«مدل HP 24»   ۱۷

-پرنس سیام:   ۱۸

شور و شوق:   ۱۸

«مدل ۱۷۵۰ C6»   ۱۹

«مدل C 1500»:   ۲۰

ماشین ویژة ماسبقات جیولتیا:   ۲۱

آلفارومئو ماشین مورد نظر خانمها:   ۲۱

آلفامانیا:   ۲۱

«مدل ۲۵۰۰ C 6»   ۲۲

آخرین ماشین پیش از جنگ و نخستین ماشین پس از جنگ:   ۲۲

مدل ۱۵۸ (آلفاتا):   ۲۳

شور و شوق:   ۲۵

آلفارومئو بعنوان یک سمبل موفقیت:   ۲۵

لوگو (آرم)   ۲۷

«پیکر تراشی با باد»   ۲۹

یک افسانه   ۳۶

مدل  ۲۶۰۰   ۳۷

سبک آراسته و عالی   ۳۷

مدل ۱۷۵۰   ۳۸

اتومبیلی با نامی فرخنده   ۳۸

اتومبیلی متوسط جدید   ۳۹

مدل Giulietta جدید   ۴۰

جیولیا   ۴۰

اشتیاق و جنون آلفا:   ۴۲

مدل جیولتیا اسپرنیت ۱۶۰۰:   ۴۲

آرمی از ۱۹۷۲ تاکنون   ۴۳

هویت آلفارومئو   ۴۴

یک آرم «فضایی»   ۴۴

اتومبیل ورزشی زیبا و مجلل برای آینده   ۴۵

«اتومبیل متوسط N با سبک آلفارومئو»   ۴۶

افسانه دوباره زاده می شود.   ۴۷

کارکرد استثنایی و قابلیت اعتماد کامل   ۴۸

Passion   ۴۹

اولین اتاق متوسط با دیفرانسیل جلو   ۵۰

آرم تجاری جدید، سبک برنده   ۵۱

مهارت فنی و سبکی در آستانه هزاره سوم   ۵۳

مهمترین مدل خودرو مسابقاتی جدید   ۵۵

مؤفقیتهای آلفا ۱۴۷   ۵۶

آلفارومئو در ۹۰ سالگی   ۵۷

اجلاسیه ۲۰۰۱   ۵۷

افسانه GTA دوباره زنده می شود.   ۵۸

Sports wogon سبک آلفارومئو   ۵۹

اتاقک کوچک برای آینده   ۶۰

ساختار و سبک یکسان با دو در اضافی   ۶۱

« یک اتومبیل ورزشی محض دوباره حیات یافته و پرورش داده شد.»   ۶۲

بررسی دوازده بارقه اصلی:   ۶۴

بررسی ساختار فرمی محصولات:   ۶۶

بررسی گشتالت عطر فراری:   ۶۶

بررسی ساختمان گشتالت:   ۶۶

B : بررسی عناصر گشتالت:   ۶۷

بررسی گشتالت عطر JAGVAR (زنانه)   ۶۸

بررسی ساختمان گشتالت:   ۶۸

B: بررسی عناصر گشتالت:   ۶۹

بررسی گشتالت عطر JAGVAR مردانه   ۶۹

بررسی ساختمان گشتالت:   ۶۹

B : عناصر گشتالت:   ۷۰

بررسی گشتالت عطر LAMborghini مردانه   ۷۱

A : بررسی ساختمان گشتالت:   ۷۱

B: عناصر گشتالت:   ۷۱

کاربرد استنیک:   ۷۲

ادکلن فراری:   ۷۲

کاربرد سمبلیک   ۷۳

کاربرد استیتیک:   ۷۴

ادکلن جگوار:   ۷۴

کاربرد سمبلیک:   ۷۴

کاربرد استنیک   ۷۵

ادکلن لامبورگینی:   ۷۵

کاربرد سمبلیک:   ۷۵

تعریف جامع و مفید از استفاده گر محصول:   ۷۵

۱-۳: مشخص نمودن هویت و موقعیت استفادگر:   ۷۵

۲-۳- نیازهای فرهنگی   ۷۶

۳-۳- نیاز روانی فرد:   ۷۶

۳-۴- نیازهای جسمانی فرد:   ۷۷

آسیبهای فیزیکی :   ۷۷

بررسی آسیبهای احتمالی: (دست و سر)   ۷۷

بررسی وجود شرایط عملکردی خطرناک (حین کار و یا هنگام استراحت محصول):   ۷۸

هنگام استراحت   ۸۰

آسیبهای روانی:   ۸۰

بررسی ترکیببات عملکردی متناقض و یا هماهنگ:   ۸۰

۲-۱-۲-۴-۳- امنیت   ۸۱

شرایط استاتیکی:   ۸۱

میزان ایستایی در صورت عدم عملکرد:   ۸۱

تعداد وضعیت بحرانی نسبت به روند استفاده:   ۸۱

۳-۱-۲-۴-۳- بهداشت   ۸۲

مسائل بهداشتی در قبال انسان   ۸۲

شناسایی وجود ساختارهای غیر مهم:   ۸۲

تعرق بخش های در تماس انسان و کالا   ۸۳

مسائل بهداشتی در قبال محیط:   ۸۳

ایجاد آلودگی پس از استفاده:   ۸۳

۴- آنالیز ساختار فنی (عملکرد فنی)   ۸۴

۴-۴ بررسی مراحل مونتاژ محصول:   ۸۵

۵-۴ مقاومت مصالح با توجه به فرم:   ۸۵

۵- آنالیز روابط محیطی:   ۸۷

فاکتورها و عوامل حاکم بر محیط:   ۸۷

- محل عرضه م‍حصول:   ۸۷

نوع محیط مصرف و بررسی آن.   ۸۸

میزان هماهنگی در محیط- انسان- محصول:   ۸۸

تأثیرات محیط بر محصول:   ۸۸

تأثیرات محصول بر محیط:   ۸۸

آنالیز روابط اقتصادی   ۸۹

بررسی عوامل حاکم بازار و اقتصاد:   ۸۹

مطالعه بازار و عوامل حاکم آن:   ۸۹

رقبای موجود در بازار:   ۹۰

طراحی. تولید بازاریابی عرضه، تبلیغ، فروش و مصرف محصول   ۹۲

تبلیغ و فروش و مصرف محصول:   ۹۲

تبلیغات:   ۹۳

میزان سرمایه گذاری برای تولید محصول:   ۹۴

لیست بایدها:   ۹۴

تاریخچه:   ۹۷

ویژگیهای یک بسته خوب   ۱۰۵

اصولی که باید در بسته بندی رعایت گردد.   ۱۰۸

وظایف طراح بسته بندی   ۱۱۲

ارگونومی یا رابطه بسته با انسان   ۱۱۶

انبار کردن (فرم بسته در هنگام انبار کردن کالا)   ۱۱۷

بسته بندی با ارزش اضافه   ۱۱۷

مواد بسته بندی:   ۱۱۸

استندهای تبلیغاتی   ۱۱۸

بخاطر سپاری اشکال   ۱۱۹

اشکال و معانی:   ۱۲۰

تأثیر رنگ   ۱۲۰

نقش رنگ در بسته بندی   ۱۲۱

فرهنگ زمان، مکان و سن افراد، در انتخاب رنگ   ۱۲۳

ارتباط رنگ و جنس محصول   ۱۲۵

رابطه ظاهر و حالت فرآورده با رنگ   ۱۲۵

کشش بصری رنگها   ۱۲۶

کنتراست رنگها (تضاد)   ۱۲۷

رابطه رنگ و فرم   ۱۲۹

رابطه رنگ و وزن   ۱۳۰

عواملی که اثرات مثبت رنگها را در اذهان بجای می گذارد:   ۱۳۱

عوامل زیر در تشخیص یک بسته در محل فروش مؤثر می باشد:   ۱۳۱

اثرات رنگ در روی شکل جعبه   ۱۳۱

ارتباط رنگ و مزه   ۱۳۲

رابطه رنگ و بو   ۱۳۳

بازسازی انواع بسته بندیها:   ۱۳۴

۱- بسته بندی های فلزی   ۱۳۴

۲- بسته بندی های شیشه ای   ۱۳۵

 

به طور خلاصه محصولات آلفارومئو از نمونه هاي بارز طراحي پست مدرن مي باشند و همواره در زيبايي مثال زدني بوده اند. اين مزيت به اين كمپاني اين اجازه را داده است كه Range متنوعي از محصولات جانبي را در كنار اتومبيهاي خود توليد كند كه از محبوبيت بالايي نيز برخوردارند. اين محصولات،‌ هم در كنار اتومبيلها و هم بصورت جداگانه در فروشگاههايي با نام بوتيك آلفارومئو به فروش مي رسند.

در سالهاي اخير حركتي آغاز شده است مبني بر عرضه عطر و ادكلن از طرف شركتهاي اتومبيل سازاي مشهور و تعبد. از جمله jagvar, Lamborghini. Ferrari  با نگاهي كوتاه به اين اسامي در مي يابيم كه نامهاي فوق علاوه بر مزيتهاي تكنولوژيكي داراي نوعي حس اومانيك و كلاسيك نيز مي باشند. كه، پتانسيل فروش عطر، بواسطة اين نامها از نطر رواني را فراهم مي آورد. 

از طرفي طبق تحقيقات انجام شده، مشخص شد كه جاي خالي عطر و ادكلن در ميان انواع متنوع محصولات جانبي آلفارومئو احساس مي شود و با توجه به اينكه نام آلفارومئو نيز مانند ديگر نامهاي قيد شده. يك نام پرآوازه و در عين حال داراي نوعي حس كلاسيك و رومانيك مي باشد لذا، شرايط لازم براي عرضه عطر و ادلن از طرف آلفارومئو را فراهم مي نمايد. به همين دليل هدف من در اين پروژه، پر كردن جاي خالي اين محصول و اين حلقة گم شده در ميان اين محصولات بوده و سعي در رفع اين مشكل خواهيم داشت. 

استفاده كنندگان از اين محصول به دو دسته طبقه بندي مي شوند. 

دستة اول افرادي هستند كه خود خريدار اتومبيل آلفارومئو مي باشند و اين ست به عنوان هديه از طرف كمپاني به آنها داده خواهد شد. 

دستة دوم افرادي هستند كه صرفاً از روي علاقه شخصي به مارك آلفارومئو يا ادكلنهاي لوكس اقدام به خريداري آن خواهند كرد. 

 

بررسي تحقيقات مشابه احتمالي (مكاتبات و مراجعة حضوري)

1- سقف هزينه اي كه براي خريد عطر در نظر مي گيريد چه مقدار است؟ 

در مصاحبه هاي انجام شده با افراد اكثراً در جواب سؤال بالا حاضر به اقتصاص   تا   از درآمد ماهيانه خود را براي خريد عطر هستند كه البته اين پرسش توسط افرادي از قشر متوسط جامعه جواب داده شده است. 

2- خريد بعدي عطر شما به چه علت مي باشد؟ 

دلايل متفاوتي در مصاحبه با افراد ذكر شده ولي عمده ترين آن ابتدا تمام شدن عطر و بعد از آن تنوع طلبي استفاده گر بوده است.

3- به لحاظ روحي هزينه عطر تا چه اندازه به روي ديدگاه شما بر روي كيفيت محصول تأثير دارد؟

از نظر افراد پاسخ دهنده قيمت عطر مي تواند تا حدي كه معقول باشد بروي نظر آنها بروي عطر تأثير گذارد ولي از اين افراد تعدادي نيز اشاره كرده اند كه هيچ تأثيري ندارد.

4- نسبت حجم عطر با قيمت عطر تا چه اندازه اهميت دارد؟ 

براي اكثري قريب به اتفاق مصاحبه شوندگان با اهميت بوده است.

5- آيا شما از مد براي استفاده عطر استفاده مي كنيد؟ 

اكثراً جواب خير داده اند ولي عده اي نيز معتقدند مد تا حدودي در انتخاب آنها مؤثر است.

6- تا چه حد تعصب روي مارك عطري كه استفاده مي كنيد داريد؟ 

تمام سؤال شوندگان تعصب خاصي بروي مارك عطر خود ندارد ولي چند تن از آنان وابستگي احساسي نسبت به عطرخود داشته و از نظر احساس، احساس خاصي نسبت به عطر خود داشته اند.

7- چه اطلاعاتي از عطرها و كمپاني هاي مربوط به آن داريد؟

اكثرا مصاحبه شوندگان اطلاعات چنداني ندارند فقط در مورد عطرهاي مورد استفاده خود اطلاعات كم دارند در حد دانستن نام آنها و كشور توليد كننده

8- با كمپاني هاي خودروسازي كه عطرهاي مربوط به كمپاني خود را توليد مي كنند آشنايي داريد؟ در صورت آشنايي چند نمونه را نام ببريد؟ 

از مصاحبه شوندگان به طور كلي با كمپانيهاي خودروسازي كمي آشنا هستند ولي تعداد زيادي از آنها ferarri را مي شناسند و از آن نام مي برند. 

9- آيا حاضر به خريد عطرهاي جديدي كه وارد بازار مي شوند با نام جديد هستيد؟ 

نتيجه جواب بله است. 

10- نام عطر مورد علاقه خود را ذكر كنيد و مشخصاتي كه براي شما داراي اهميت است را ذكر كنيد؟ 

نتيجه اين سؤال جوابهاي بسيار پراكنده اي است كه نشان دهنده علايق و ديدگاههاي بسيار متناوب استفاده گران عطر است. 

11- مكانيزم استفاده از عطر تا چه حد براي شما جذابيت دارد؟

اكثراً در حد متوسط و يا كم مكانيزم استفاده از عطر برايشان جالب است.

12- شيشه و بسته بندي عطر خود را پس از استفاده چه مي كنيد؟ 

مصاحبه شوندگان بر سر اين موضوع كه اگر شيشه جذاب باشند آنرا دور نمي اندازند و نگه مي دارند توافق دارند.

13- آيا علاقه مند هستيد بعد از استفاده مقداري از عطر درون شيشه باقي بماند؟ 

نظرات متفاوت است ولي تمام افراد بسته به نوع شيشه عطر اگر شيشه مناسب باشد و بخواهند آنرا نگه دارند ترجيح مي دهند چنين باشد. 

14- آيا دوست داريد شيشه عطر چيز خاصي باشد؟ 

جواب اين سؤال در بسياري موارد بله و در بعضي موارد فرقي نمي كند بوده است.

15- تا چه حد عطرها پاسخگوي نيازهاي حسي شما هستند؟

اكثر سؤال شوندگان در اين زمينه راضي هستند.

 

نتيجه مصاحبه 

در زير هر سؤال نتايج حاصل از آن سؤال در اين بخش ذكر مي گردد.

نتيجة پرسشنامه 

1- شما تا چه حد به وسايل آرايشي و بهداشتي اهميت مي دهيد؟ 

كم 0 معمولي %8  زياد %92

2- داشتن عطر تا چه مقدار براي شما اهميت دارد؟

كم %5 متوسط %15  زياد %80

3- اصل بودن و مارك عطر چه مقدار براي شما اهميت دارد؟

كم %15 زياد %80 اهميتي ندارد %5

4- تنوع بازار عطر و ادكلن تا حدي هست كه شما را شاخص كند؟ 

بله %90 خير 0 تاحدودي %10

5- اطلاعات شما نسبت به كمپاني ها خودروسازي چقدر است؟

كم %70 زياد %5  متوسط %25

6- آيا شما عطرهاي كمپاني هاي خودروسازي را مي شناسيد؟ 

بله %75 خير %25

7- تا چه حد به فرم و بسته بندي عطرها اهميت مي دهيد؟

كم 0 زياد %70 متوسط %30

8- آيا شما حاضر به استفاده از عطرهايي كه مربوط به هر كمپاني خودرو باشيند هستيد؟

بله %10 خير %70 بستگي به كمپاني دارد %20

9- به نظر شما عناصر خاصي در عطرهاي مربوط به كمپاني ها بايد اعمال شود؟

بله %65 خير %25 نظري ندارم %10

10- آيا عطرهايي كه با مارك كمپاني هاي خودرو عرضه مي شوند استفاده گران خاصي را به لحاظ جنسيت هدف گرفته اسند؟ 

بله %90 خير %10

11- متويالي كه در بسته بندي عطرها استفاده مي شود چه ميزان اهميتي را براي شما دارد؟ 

كم  متوسط %80   زياد  فرقي نمي كند %20

12- متويان مورد علاقة ‌شما در بسته بندي عطرها چيست؟

شيشه  پلاستيك  مات %30 شفاف %70

13- اگر بسته بندي عطري نظر شما را جلب كند ولي از رنگ خوبي برخوردار نبود آيا شما حاضر به خريد آن هستيد؟

بله%20  خير %65  بستگي دارد %15

14- دوست داريد بسته بندي عطر شما به گونه اي باشد كه محلول در آن قابل مشاهده باشد؟

بله %80 خير  فرقي نمي كند %20

بررسي تأثيرات ساخت محصول/ بررسي بازار و مقدار نياز ( مكاتبات، مراجعه حضوري آمار نموداري)

تأثيرات ساخت اين محصول از چند لحاظ قابل بررسي است.

تأثيرات اقتصادي: توليد اين محصول باعث نفوذ اين شركت در بازاريي كه تا به حال حضور نداشته خواهد شد و در صورت توليد محصول مناسب و جذاب مي تواند سهمي از بازار پرسود عطر و ادكلن را نصيب شركت مادر نمايد. 

تأثير تبليغاتي: 

توليد اين محصول باعث گسترش brand آلفارومئو خواهد شد و با توجه به ماهيت ذاتي اين محصول و حضور آن در شاخة پرطرفدار fashion مي تواند تبليغات مناسبي براي محصولات اصلي اين كمپاني باشد و مارك آلفارومئو را سازندة‌ محصولاتي مطابق مدروز معرفي كند و يك مكمل مناسب باري ديگر محصولات اين كمپاني باشد. 

بررسي بازار و مقدار نياز: 

بازار عطر و ادكلن، يك بازار پرسود جهاني مي باشد و نسبت سود به سرمايه گذاري در آن مقدار قابل توجهي است و با توجه به خطور سايه خودروسازان در اين بخش از بازار، لذا مي توان نتيجه گيري كرد كه اين بازار گنجايش كافي براي حضور يك خودرساز ديگر با  پشتوانة تاريخي كافي و شهرت مناسب را خواهد داشت.

 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.