ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    12 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    12 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    876
تعداد کل بازدید ها :
    24898959
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
تحقیق تاثیر ITبر نقش مدیران منابع انسانی در سازمانها
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,مدیریت
حجم فایل : 12.6 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 16 صفحه
تعداد بازدید : 170 مرتبه


قیمت: 500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 5

فروشنده ی فایل

maghale33
سایر فایل ها
توضیحات :

عنوان : تحقیق تاثیر ITبر نقش مدیران منابع انسانی در سازمانها

این فایل با فرمت word و آماده پرینت میباشد

فهرست

1

مقدمه

1

2

چارچوب تكنولوژي اطلاعات

3

3

تاثير مراحل گوناگون تكنولوژي اطلاعات برنقش مديران منابع انساني

 

 

فشار فزاينده بر مديريت منايع انساني در جهت برعهده گرفتن نقش بيشتر در كسب و كارها و حمايت بيشتر مؤثرترو ملموس تر از اهداف و استراتژي‌هاي سازماني باعث پذيرش نقشهاي جديدي براي مديران منابع انساني شده است تا آنجا كه يكي از صاحبنظران 4 نقش D جديد را بر مديران منابع انساني تعيين مي‌نمايد. اين نقشها عبارتند از : 

1ـ مديريت استراتژيك منابع انساني: در اين نقش مديران منابع انساني بايستي استراتژي‌ها و اهداف توسعه منابع انساني در سازمان و دنباله رو استراتژي‌ها و اهداف و خط مشي‌هاي كسب و كار تجاري تنظيم نمايند. بدين ترتيب مديران منابع انساني به يك مشاركت كننده استراتژيك   در سازمان تبديل خواهند شد. 

2ـ مديران منابع انساني بايستي به مديريت با استفاده از ساز كارهاي مهندسي مجدد به هرچه كاراتر كردن فرايندهاي مديريت منابع انساني از قبيل كارمنديابي، آموزش، ارزيابي عملكرد، نظام حقوق و استزا، برنامه، پري يزدي انساني و ... بپردازند. 

3ـ مديران منابع انساني بايستي با افزايش مشاركت پرسنل در امور سازماني به افزايش ميزان تعهد و دلسوزي كاركنان پرداخته و آنها را به عنوان قهرمانان كار  مطرح نمايد. 

4ـ مديريت انتقال و تغيير نقش ديگري است كه به مديران منابع انساني در سازمان واگذار شده است بدين معنا كه از مديران منابع انساني انتظار مي‌رود به عنوان يك عامل تغيير در ايجاد سازماني جديد و اثر بخش عمل نمايند در راستاي ايفاي اين نقش مديران منابع انساني بايستي از وجود ظرفيت بالقوه فرهنگي و سازماني براي پذيرش تغييرات مطمئن شود. ( S:D.Gardner,P.Iet ) 

در هر حال آنچه كه مسلم است مديران منابع انساني در اين نقشها، به عنوان عواملي استراتژيك ظهور خواهند نمود اما سؤال اساسي كه مطرح مي‌شود آن است كه با توجه به روند فزاينده استفاده از تكنولوژي اطلاعات و مظاهر آن در سازمانها اين فن‌آوري برچه جنبه‌هاي گوناگون نقشهاي مديران منابع انساني مؤثر است و مديران منابع انساني چگونه مي‌توانند از ويژگي‌هاي خارق‌العاده تكنولوژي اطلاعات در افزايش اثر بخشي حرفه‌اي خود استفاده كنند؟ 

براي پاسخ به اين پرسش ابتدا با توجه به ادبيات موضوع فن‌آوري اطلاعات يكي از شايع‌ترين چارچوب‌هاي تأثيرات فن‌آوري اطلاعات را معرفي مي‌نماييم سپس تأثير انها ب ر نقشها وظايف مديران منابع انساني را مورد علاقه قرار مي‌دهيم. 

1ـ چارچوب تكنولوژي اطلاعات 

با توجه به يكي ازشايع‌ترين تقسيم‌بندي‌ها از روند تأثير گذاري تكنولوژي اطلاعات بر سازمانها تذثير تكنلوژي اطلاعات بر سازمانها را مي‌توان تحت سه مرحله مورد بررسي قرار داد: 

مرحله اول، مرحله اتوماسيون مي‌باشد در اين مرحله از تكنولوژي اطلاعات بصورت ابتداي در جهت خودكارسازي سيستم‌هاي دستي و كاهش نياز به كاركنان در جهت انجام فعاليت‌ها و وظايف يكنواخت استفاده مي‌شود. اتوماسيون اغلب باعث كاهش ميزان استفاده از پرسنل در جهت انجام وظايف يكنواخت و افزايش فرصت استفاده از تفكر و قابليت‌هاي ذهني به پرسنل گرديده است. به عنوان مثال در مديريت منابع انساني اتوماسيون شامل فعاليت‌هاي اداراي تكراري از قبيل گزارش گيري از پرسنل مي‌شود. 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.