ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    8 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    8 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    637
تعداد کل بازدید ها :
    24913172
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
مقاله بحث در مورد موفقیت انسانها در کار و زندگی و به طور کلی در زمان حیات خود
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,علوم تربیتی اجتماعی , روانشناسی
حجم فایل : 12.33 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 17 صفحه
تعداد بازدید : 112 مرتبه


قیمت: 900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -1

فروشنده ی فایل

maghale33
سایر فایل ها
توضیحات :

عنوان : مقاله بحث در مورد موفقیت انسانها در کار و زندگی و به طور کلی در زمان حیات خود

این فایل با فرمت word و آماه پرینت میباشد

فهرست
بحث در مورد موفقيت انسانها در كار و زندگي و به طور كلي در زمان حيات خود
كسب و كار خانگي: اينترنتي، شناخت انواع كسب و كار
كار آفريني
اصول راه اندازي كسب و كار
امور مالي و حسابداري كسب و كار
مديريت كسب و كار
 
 
فرد موفقي كسي است كه به آرزوهاي خود برسد و در درون رضايت خاطر احساس كند كه اين امر خود حاصل تلاش و كوشش مداوم در زندگي است. 
موفقيت به دو بعد است: 1- بعد فردي كه شخص به تنهايي و بدون در نظر گرفته عوامل بيروني به مقصد و هدف خود مي‌رسد. 2- بعد سازماني يا گروهي است كه تنها تلاش و كوشش فرد به تنهايي نيست بلكه تلاش و كوشش اطرافيان و همكاران فرد است كه در موفقيت و سرافرازي افراد سهيم هستند، نكته قابل توجه اينكه رسيدن به هدف يكي از معيارهاي اصلي موفقيت به حساب مي‌آيد. 
حال براي قدم برداشتن به سوي موفقيت بايد تعيين شغل و يا مسير كرد. بين اين دو (تعيين شغل و تعيين مسير) تعيين اهداف شغلي گاهي هوشمندانه به سوي موفقيت به حساب مي‌آيد در واقع اهداف شغلي هدف نهايي تمام فعاليتها اعم از تحصيل كار در شركت و يا سازمانهاي دولتي است كه شما در حال حاضر به آن دست مي‌زنيد و نيز از طرفي فردي كه محصل و يا داراي مدرك است و علاقه به تحصيل و نيز كسب و كار مي‌باشد البته در كنار تحصيل مشغول مي‌شود در آينده براي خود كسب كار ايجاد مي‌كند و به موفقيت مي‌رسد حال فايده اين كسب و كار شخصي آن است كه برنامة مربوط به شغل و كسب و كار به عهده شخص مي باشد و خود فرد تصميم مي‌گيرد كه چه كار را بايد بكند و چه كار را نبايد بكند كه موفق باشد. پس اين تصميم‌گيري را به صورت درختي كه در زير شكل آنرا مي‌بينيد ترسيم مي‌كنيم. 
 
اما توضيح در مورد شاخه چهارم يعني خويش فرما به كسي گويند كه براي خودش كار مي‌كند و در استخدام شركت يا سازماني نيست به قول امروزي‌ها خودم آقاي خودم هستم و به كسي كاري ندارم. 
كسب و كار خانگي: اينترنتي، شناخت انواع كسب و كار 
به طور كل هدف از راه‌اندازي كسب و كار اين است كه شخصي به اين نتيجه برسد كه مي تواند از طريق توليد كالا، وارد كردن كالا از خارج از كشور يا خدمات و فروختن انواع كالا به مردم، سود كسب كرده و نيز از طرفي به جامعة خود خدمت كند. 
كسب و كار به دسته تقسيم مي شود 1- كسب كار بزرگ مانند: شركت مخابرات ايران كه افراد شاغل آن بيش از 500 نفر مي‌باشد 2- كسب و كار متوسط مانند فروشگاههاي زنجيره‌اي كه افراد شاغل آن بين 50 تا 500 نفر مي‌باشد 3- كسب و كار كوچك مانند مغازه‌اي در محله كه افراد شاغل  آن كمتر از 50 نفر مي‌‌باشد. 
نوع ديگر كسب و كار، خانگي است كه در سالهاي اخير به آن اهميت زيادي داده مي‌شود چونكه از نظر ايجاد شغل، نوآوري  در عرضه محصول يا خدمات موجب تنوع و دگرگوني زيادي در اجتماع و اقتصاد هر كشور مي‌شوند و فايده و مزيتهاي بسيار زيادي نسبت به كسب و كارهاي ديگر دارد مانند: آزادي و استقلال عمل بيشتر – ساعات كاري انعطاف پذير- پائين بودن ميزان ريسك – پائين بودن هزينه براي راه‌اندازي – داشتن فرصت و زمان بيشتر- عدم نياز به مجوز و غيره 
نوع ديگر كسب و كار اينترنتي مي‌باشد كه به فروش محصولات و يا خريد كالا و يا خدمات در اينترنت گفته مي‌‌شود كه راه‌اندازي اين كسب و كار نيازمند مراحلي است كه عبارتند از : 1- ثبت اسم اينترنتي 2- طراحي سايت 3- استخدام يك طرح حرفه‌اي سايت حال چگونه سايتي را طراحي مي كنيم كه موفقيت آميز باشد: 
1- سايت بايد به سادگي در دسترس باشد. 
2- مطالب و محتواي سايت سودمند باشد. 
3- امكان ارتباط دو طرفه با مخاطبان را دارا باشد.
 
 كار آفريني
حال آشنا مي‌شويم با كار آفرين  كه فردي است داراي ايده و فكر جديد كه از طريق فرايند ايجاد كار و كسب جديدي به بازار عرضه مي‌كند و با شرايطي كه نام مي‌بريم شناخته مي‌شوند: عرضه محصول تازه يا محصولي با كيفيت جديد- ارائه روشي جديد براي توليد يك محصل- گشايش بازار تاريخي- سرمايه‌اش را با ريسك مواجه مي‌كند- تصميم گيرنده كارش خودش است مجبور است براي ادامة‌فعاليت مشتريانش را خودش پيدا كند و غيره و يك سري ويژگيهاي مخصوص دارند : 1- نياز به موفقيت 2- برخورداري از مركز كنترل دروني مظاهره پذيري- استقلال طلبي- تحمل انجام 
اصول راه اندازي كسب و كار 
براي راه اندازي كسب و كار مي‌توان به شهرها و محله‌هاي مختلف سفر كرده و محصولات و خدماتي را كه در آن مناطق عرضه مي‌شود به دقت بررسي كرده و امكان راه‌اندازي چنين كسب و كارهايي را در منطقه خود بيازمائيم كه آيا مي توان فعاليت كرد يا خير از نمايشگاههاي مختلف ديدن كنيم، اگر به اينترنت آشنا هستيم برويم و از سايتهاي مختلف اطلاعات براي كسب و كاري كه در نظر داريم اطلاعات كسب كنيم، از اخبارهاي اقتصادي استفاده كنيم و ساير موارد كه بتواند در ايجاد كسب و كار جديد كه انسان نيز به آن علاقه و نيز به قول امروزي‌ها سر رشته دايم فعاليت كنيم و اين كسب و كار مي تواند در شكلهاي مختلف باشد: 1- انفرادي 2- شريكي 3- شركتي 
 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.