ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    4 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    4 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    196
تعداد کل بازدید ها :
    24889049
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,243 كاربر
مقاله سبک مدیریت مدیران و رضایت شغلی کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,مدیریت
حجم فایل : 74.12 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 99 صفحه
تعداد بازدید : 174 مرتبه


قیمت: 4,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 0

فروشنده ی فایل

maghale33
سایر فایل ها
توضیحات :

عنوان : مقاله سبک مدیریت مدیران و رضایت شغلی کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی

این فایل با فرمت word و آماده پرینت میباشد
فهرست
مقدمه  : 5
3-1- روش تحقيق 8
3-2- جامعه مورد بررسي 9
3-3- حجم نمونه و روش نمونه گيري 9
مقياس عزت نفس كوپر اسميت ( فرم آموزشگاهي): 10
مواد 11
G 11
مقياس سنجش مهارتهاي اجتماعي ماتسون 13
تعداد سئوال 15
بررسي روايي و پايايي مقياس مهارتهاي اجتماعي 15
آزمون عملكرد روان شناسي 15
روش اجرا: 16
روش تجزيه و تحليل داده ها 17
تعريف يادگيري مشاركتي 20
1- رويكرد فردي: 21
2- رويكرد رقابتي: 21
3- رويكرد يادگيري مشاركتي: 21
تاريخچه يادگيري مشاركتي 23
عناصر اصلي يادگيري مشاركتي 24
ويژگي هاي يادگيري مشاركتي 25
1- تشكيل گروه هاي كوچك نامتجانس 25
2- داشتن هدف هاي روشن 26
3- وابسته بودن اعضاي گروه به يكديگر 27
4- معلم به عنوان هدايت كننده و منبع اطلاعات 27
5- مسئوليت فردي 27
6- پاداش دادن به توفيق گروهي 28
7- ارزشيابي از خود 28
8- تغيير مدت كار 28
الف) وابستگي مثبت:. 29
ب) پاسخگوئي فردي 30
ج) آموزش مهارتهاي اجتماعي: 31
د) مراقبت و ارزشيابي تعامل دانش آموز: 32
1- وابستگي مثبت: 33
2- جوابگويي فردي: 33
3- مشاركت يكسان:. 33
4- تعامل همزمان: 33
ديدگاه هاي اصلي در مورد يادگيري مشاركتي 33
ديدگاه هاي انگيزشي 33
ديدگاه وابستگي اجتماعي 35
ديدگاه هاي شناختي 37
ديدگاه هاي رشدي 38
وظايف معلم در روسش يادگيري از طريق مشاركتي 40
الف) حمايت ارتباط متقابل و موثر ميان اعضاي تيم: 42
ب)تسكيل و تركيب تيمها. 43
ج) دعوت از صاحبنظران موضوع درسي 43
د) ارزشيابي پاياني كلاس 43
1- گروه هاي دانش آموزي با سطوح مختلف پيشرفت 46
2- روابط و سابقه تيمي 47
3-يادگيري انفرادي با يادگرفتن از تيم 47
4- قرائت و نگارش تلفيقي و مشاركتي 48
5- تقسيم موضوع به بخش هاي مختلف ( جيگ ساو) 48
6- روش جيگ ساو(2) 49
7- روش آموختن با هم 50
8- پژوهش گروهي 50
سازماندهي يادگيري مشاركتي 51
مزاياي يادگيري مشاركتي 53
عزت نفس 62
عوامل موثر بر عزت نفس 63
محيط روش هاي تدريس و تأثير آن بر عزت نفس: 66
عزت نفس تحصيلي و پيشرفت تحصيلي 66
نفس يادگيري مشاركتي در رشد مهارتهاي اجتماعي 68
تعريف مهارتهاي اجتماعي 72
مهارتهاي اجتماعي از نظر واكر و همكاران 73
مهارتهاي اجتماعي از ديد اليس و والن 74
ويژگي هاي مهارتهاي اجتماعي 75
بررسي پژوهش هاي انجام شده در زمينه يادگيري مشاركتي 79
نتيجه گيري و پيشنهادات 89
خلاصه تحقيق 89
 
مقدمه  :
 امروزه مهندسي مجدد ( باز انديشي بنيادين و طراحي نو و ريشه‌اي فرآيندها) براي دستيابي به بهبود و پيشرفتي شگفت‌انگيز در معيارهاي حساس، دستيابي به كيفيت جهاني ( استانداردهاي ISO 9000  ) و تشكيل واحدهاي فعال پژوهشي نوآوري در محصول و فرآيند) لازمه توليد و عرضه كالاهاي با كيفيت بهتر و قيمت مناسبتر به بازارهاي جهاني و منطقه‌اي است.
از سوي ديگر ساختارهاي گروهي سازمانها تا به آن حد پيشرفته‌اند كه جزء اصلي سازمانهاي نوين را به جاي « تك شغل سنتي » گروه‌هاي موضوع روز مقوله «تواناسازي» افراد و گروه‌ها و فلسفه «خود رهبري» است. و افزودن بهره‌وري مؤسسات تنها با توجه به استفاده از حداكثر توانايي‌هاي كاركنان، ترغيب آفرينندگي آنان، ارتقاء انگيزه و بكارگيري سبكهاي رهبري صحيح و كسب رضايت آنان ممكن مي‌باشد. 
بنابراين، رهبري سازماني موضوع بسيار پراهميت و پيچيده‌اي است و پژوهشگران و انديشمندان كشورهاي توسعه يافته مساعي بسياري را صرف شناخت و بهبود آن مي‌نمايند. به عنوان مثال «پژوهشگران ژاپني با دقت بسيار روند مدلها و تئوري‌هاي رهبري سازماني را زير نظر دارند، وبه محض انتشار و ارائه مدلي جديد، آن را در سازمانهاي مدلها و تئوري‌هاي رهبري سازماني را زير نظر دارند، و به محض انتشار و ارائه مدلي جديد، آن را در سازمانهاي ژاپني آزمون مي‌كنند و نتايج حاصل ار با موشكافي به بحث مي‌گذارند، باشد كه گامهاي آنها را، در تمدن جهاني سرعت بخشد» ( نقل از خليلي، صفحه 183). 
«ليكن روشنفكران و صاحبان انديشه در كشورهاي توسعه نيافته اكثراً‌ از فعاليت‌هاي علمي كاربردي و پژوهش‌هاي ميداني بومي دور مانده‌اند. هنوز بر ما روشن نيست كه سازمانهاي موفق كشورمان كدامند، چه ويژگي‌هايي دارند، تاريخچه و سابقه رشد آنها چيست. نقش مديران در آنها چه بود، شيوه هاي مديريت، آموزش، ارتقاء، استخدام و… در آنجا چگونه است. و صدها پرسش ديگري از اين دست بدون پاسخ باقي مانده است» ( نقل از خليلي، صفحه 182). از طرفي « پژوهش به ويژه در زمينه‌هاي سازمان و مديريت علاقمندان چنداني ندارد، و انگشت شمار علاقمندان هم ابزار و امكانات اجرايي كافي در اختيار ندارند» ( نقل از خليلي، صفحه 182). « لذا ضروري است كه بخش دولتي به صورتي سازمان يافته تحقيق و توسعه را در زمينه مديريت و سازمان با جديت تمام آغار نمايد، تا از اين رهگذر به توان راه حلهاي بومي سازمانهاي كشور را چشم داشت» ( خليلي، صفحه 183). 
 

 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.