ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    6 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    6 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    422
تعداد کل بازدید ها :
    24899457
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
مقاله سیستم ترمز سالنهای مسافری از نظر سوپاپهای سه قلو سوپاپهای اضافی EB3 تبدیل فشار SH2 MTZ ضد لغزش
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,مهندسی مکانیک
حجم فایل : 23.1 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 39 صفحه
تعداد بازدید : 157 مرتبه


قیمت: 900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 4

فروشنده ی فایل

maghale33
سایر فایل ها
توضیحات :

عنوان : مقاله سیستم ترمز سالنهای مسافری از نظر سوپاپهای سه قلو سوپاپهای اضافی EB3 تبدیل فشار SH2 MTZ ضد لغزش

این فایل با فرمت word و آماده پرینت میباشد

فهرست
مقدمه
تعريف ترمز:
مخازن اصلي هوا
سيستم ذخيره هوا و انتقال به لوله اصلي لكوموتيو و قطار در لكوموتيوها
آشنايي به سيستمهاي ترمز لكوموتيو و تجهيزات آن:
ترمز سه دنده
ترمز شش دنده يا ترمز قطار
شرح سيلندر ترمز:
سوپاپ سه قلو KE :
انواع سوپاپ سه قلوها
اتوماتيك:
مخازن هوا در واگنها:
اهرم بندي ترمز
خودكار ترمز:
سيستم باز و بسته كردن درب ها:
شرح تجهيزات ترمز ديسكي:
صفحه باري مسافري واگنهاي اكسپرس:
مكانيزم سيلندر CK10:
سوپاپ ضد لغزندگي:
فرق بين سوپاپ M3,M2
سوپاپ MTA:
سوپاپ اطمينان:
سوپاپ SH2:
 
مقدمه
اين تحقيق در مورد سيستم ترمز سالنهاي مسافري – از نظر سوپاپهاي سه قلو، سوپاپهاي اضافي، EB3 ،‌تبديل فشار، MTZ-SH2 (ضد لغزش) – مي باشد.
 
تعريف ترمز:
ترمز نيروي مقاومي است در خلاف جهت حركت، كه از آن به منظور تقليل سرعت و يا توقف وسائط نقليه استفاده مي شود.
ترمز در قطار از نوع ترمز هوايي است كه بوسيله لكوموتيو به قطار فرستاده مي شود. يكي از تجهيزات مهم لكوموتيو كه جهت تهويه هواي قطار مي باشد كمپرسور ناميده مي شود. كه در مدلهاي مختلف مي باشد. در راه آهن جمهوري اسلامي ايران مدل WXO و WBO در لكوموتيوهاي GM و مدل كمپرسور لكوموتيوهاي WABCD – 3DCL,GE و مدل كمپرسور لكوموتيوهاي آلستوم موجود در ايران WLNA9CE ميباشد.
مخازن اصلي هوا:
در لكوموتيو اين هواي فشرده تهيه شده توسط كمپرسور به مخازن اصلي فرستاده مي شود و در آنجا ذخيره مي شود. اين مخازن در لكوموتيوهاي مختلف حجم هاي مختلفي دارند.
در GM بصورت دومخزن به حجم 400 ليتر در طرفين لكوموتيو مي باشد. (GT26CW)
در لكوموتيوهاي GE نيز دو عدد بوده كه يكي داخل موتور خانه زير پروانه خنك كننده (عقب لكوموتيو ) و حجم حدود 600 ليتر و ديگري زير شاسي لكوموتيو سمت لكوموتيوران قرار گرفته و داراي حجم 200 ليتر مي باشد.
در لكوموتيوهاي Alstom بصورت دو عدد مخزن با حجم 400 ليتر در طرفين لكوموتيو زيرشاسي مي باشد. اين مخزنها داراي شيرهاي ورودي و خروجي بوده و جهت تخليه آب موجود در مدار ترمز براي هر كدام شير تخليه بصورت دستي و اتوماتيك در نظر گرفته شده است.
 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.