ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    5 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    5 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    240
تعداد کل بازدید ها :
    24888560
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,243 كاربر
مقاله بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,مدیریت
حجم فایل : 112.53 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 136 صفحه
تعداد بازدید : 383 مرتبه


قیمت: 5,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -30

فروشنده ی فایل

maghale33
سایر فایل ها
توضیحات :

عنوان : مقاله بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان

این فایل با فرمت word و آماده پرینت می باشد

فهرست
فصل اول: ۱
کلیات تحقیق.. ۱
مقدمه: ۲
فرضیه های تحقیق: ۵
هدف تحقیق: ۵
ضرورت تحقیق.. ۷
محدودیت ها و مشکلات تحقیق.. ۸
تعریف واژه ها و اصطلاحات: ۹
فصل دوم: ۱۱
ادبیات موضوع.. ۱۱
تاریخچه موضوع.. ۱۲
مدیریت در دوران باستان.. ۱۲
تعریف مدیریت: ۱۴
اهمیت مدیریت:. ۱۵
مدیر و مدیریت موفق و موثر: ۱۵
سطوح مدیریت: ۱۶
مهارتها ی مدیریتی:. ۱۷
نقش های مدیریتی:: ۱۹
مدیریت مشارکتی: ۲۱
فلسفه مدیریت مشارکتی: ۲۲
پیش نیازهای نظام مشارکت: ۲۲
مزایای حاصل از مدیریت مشارکتی: ۲۴
محدودیت های مدیریت مشارکتی: ۲۵
انواع برنامه های مدیریت مشارکتی: ۲۶
۱- نظام پیشنهادها: ۲۶
مراحل پیاده سازی نظام پیشنهادها: ۲۸
۲-نظام مدیریت کیفیت جامع: ۲۹
ارکان مدیریت کیفیت جامع: ۳۰
فلسفه ادوارد(دمینک). ۳۱
۳-گروه های کنترل کیفی: ۳۲
پیش فرض ها وفلسفه کنترل کیفی: ۳۳
و چگونگی شکل گیری گروه کنترل کیفی تاثیر اهداف آن.. ۳۴
۴- تیم های خودگردان: ۳۵
۵- طراحی های مالکیت کارکنان.. ۳۶
۶- مدیریت بر مبنای هدف.. ۳۶
۷- دیگر برنامه های مدیریت مشارکتی.. ۳۷
مدیریت منابع انسانی.. ۳۸
وظایف مدیریت منابع انسانی.. ۳۹
برنامه ریزی منابع انسانی: ۳۹
برنامه ریزی نیروی انسانی، کارمند یابی و گزینش. ۴۰
استخدام: ۴۰
۲- آموزش و توسعه نیروی انسانی.. ۴۱
۳- نظام ارزیابی عملکرد نیروی انسانی.. ۴۳
۴- نظام جبران خدمات و انگیزه. ۴۵
اهداف: ۴۶
۵- برنامه ریزی و پرورش مسیر پیشرفت شغلی.. ۴۷
۶- بهبود ارتباطات منایع انسانی: ۴۸
عناصر فراگرد ارتباطات.. ۴۹
عناصر فرستنده یا منبع خبر. ۴۹
به رمز تبدیل نمودن و خارج ساختن از رمز. ۴۹
دریافت کننده: ۴۹
بازخور: ۵۰
موانع ارتباطات موثر: ۵۰
اثرهای دراکی.. ۵۰
مفاهیم کلمات.. ۵۱
تفاوت در سطح سازمانی.. ۵۱
دیگر موارد: ۵۲
موارد دیگر در مورد ارتباطات: ۵۳
۷- نظام ایمنی و سلامتی کارکنان: ۵۴
نظام حقوق و مزایا ۵۷
شرح شغل: ۵۷
روش طبقه بندی. ۵۸
نظریه های متداول در زمینه حقوق و دستمزد. ۵۹
۱- نظریه عرضه و تقاضا ۵۹
۲- نظریه هزینه زندگی.. ۵۹
۳- نظریه قدرت پرداخت… ۶۰
۴- نظریه کارائی.. ۶۰
الف- روش های تعیین مزد کاران انفرادی.. ۶۲
۱- روش کار مزدی تکه کاری.. ۶۲
۲-روش پرداخت بر مبنای استانداردها: ۶۲
ب: روش های مزد کارانه گروهی.. ۶۳
ج: روش های تعیین مزد کارانه سازمانی: ۶۳
د: طرح های تشویقی سرپرستان.. ۶۴
رهبری اثر بخش… ۶۶
هر سربازی حق دارد یک فرمانده لایق داشته باشد.. ۶۶
رهبری.. ۶۶
منظور از  رهبری و  ویژگی های آن.. ۶۷
فرق رهبری با مدیریت… ۶۸
منابع قدرت رهبری.. ۶۹
وظایف رهبری.. ۷۰
ویژگی های یک رهبر موثر. ۷۱
سبک های عمده رهبری.. ۷۳
سبک رهبری اثر بخش از دیدگاه فیدلر: ۷۳
نظریه سبک رهبری رینسیس لیکرت.. ۷۴
مدل شبکه رهبری یا سبک سنجش رهبری.. ۷۵
(۱-۱) مدیریت ضعیف… ۷۶
(۱-۹) مدیریت وظیفه مدار: ۷۶
تلحیلی در زمینه اثر بخشی رهبری سازمانی : ۷۷
انگیزش: ۷۹
تعریف انگیزش: ۷۹
تئوریهای انگیزش: ۸۰
تئوری سلسله مواتب نیازهای مازلو: ۸۰
تئوری دو عاملی هرزبرگ: ۸۲
تئوری های نیازهای زیستی و تعلق و رشد: ۸۳
تئوری انتظار روم. ۸۳
تئوری برابری.. ۸۴
تئوری تقویت انگیزش… ۸۴
مدیریت و انگیزش… ۸۶
شکاف وابستگی: ۸۷
اندازه گیری میزان بهره وری: ۸۷
پنج مرحله برای کامیابی.. ۸۸
فصل سوم: ۸۹
روش تحقیق.. ۸۹
فرضیات.. ۹۰
تعریف فرضیه: ۹۰
فرضیه های این تحقیق.. ۹۰
جامعه آماری و نمونه گیری: ۹۲
تعریف جامعه آماری.. ۹۲
جامعه آماری این تحقیق: ۹۳
تعریف نمونه گیری: ۹۳
انواع نمونه گیری: ۹۴
نمونه گیری این تحقیق.. ۹۵
روش های تحقیق.. ۹۵
تعریف روش تحقیق.. ۹۵
انواع روش های تحقیق.. ۹۶
روش بکار گرفته شده در این تحقیق.. ۹۹
روش های جمع آوری اطلاعات.. ۹۹
مشاهده. ۱۰۰
پرسشنامه. ۱۰۰
مصاحبه. ۱۰۱
روش آماری: ۱۰۱
سیستم کتابداری: ۱۰۱
روش جمع آوری اطلاعات این تحقیق.. ۱۰۱
فصل چهارم: ۱۰۶
تجزیه و تحلیل اطلاعات.. ۱۰۶
تجزیه و تحلیل فرضیه ها با جدول فراوانی و رسم نمودار ستونی.. ۱۰۷
تجزیه و تحلیل فرضیه اول: ۱۰۷
تجزیه و تحلیل فرضیه دوم. ۱۰۸
تجزیه و تحلیل فرضیه سوم. ۱۰۹
تجزیه و تحلیل فرضیه چهارم. ۱۱۰
تجزیه و تحلیل فرضیه پنجم. ۱۱۱
فصل پنجم: ۱۱۲
نتیجه گیری.. ۱۱۲
نتایج این تحقیق.. ۱۱۳
نتیجه فرضیه اول: ۱۱۳
نتیجه فرضیه دوم. ۱۱۴
نتیجه فرضیه سوم. ۱۱۵
نتیجه فرضیه چهارم. ۱۱۶
نتیجه فرضیه پنجم. ۱۱۷
ارائه پیشنهادات : ۱۱۸
منابع و مأخذ: ۱۲۵
پیوست: ۱۲۶
 
 
مقدمه: 
مولفه هاي جز دستمزد وجود دارند كه نيروي كار برتر را حفظ مي كند عاملي ديگري جزء بهاي نازل كالا نيز وجود دارند كه مشتريان خود را حفظ مي نمايند همچنين در توسعه و اقتصاد كشور به جزء ثروت و منابع موجود در آن عوامل وجود دارند كه پيشرفت را تضمين مي كند. چه بسا كشورهايي كه با در دست داشتن معادن، منابع مختلف از جمله كشور هاي با درآمد كم و اقتصاد ضعيف تك محصولي به شمار مي روند و كشورهاي كه با فقر منابع طبيعي داراي اقتصادي كار آمد و تاثير گذار مي باشند و البته فاكتور اصلي و مهم ديگري به نام مديريت نيز به كمك مي آيد. 
 
مديران موثر، رهبران موثري هستند كه با اعمال مديريت اصلي و كار آمد خود مي تواند نقش به سزايي در جامعه از طريق مشاركت در صنايع و ارائه خدمت مطلوب ايفاء نمايند و مديران موثر و موفق مديرانی هستند كه ملبس به جامعه علم و تجربه باشند ديگر زمان آن كه مدير در يك برج بلند و لوكس بنشيند و از راه دور كنترل و دستور دهد سپري گرديده است حال زمان آن فرا رسيده است. 
كه مردان و زنان سخت كوش و مستعد و اثر بخش با ايجاد انگيزه و تقويت حس همكاري و جلب مشاركت و روابط هم سطح زمام امور را در دست گرفته و مديريت سازمانهاي وسيع و گسترده پيچيده كنوني را به عهده گيرند چرا كه بدو مشاركت همگاني و بكار گيري كليه عوامل و امكانات راه رسيدن به موفقعيت بس دشوار و خطير است. 
مديريت را مي توان متشكل از علم و هنر دانست به طور كه بخشي از دانش مديريت را مي توان از طريق آموزش فرا گرفت و بخش ديگر را ضمن كار بايد آموخت و در واقع بخشي را كه با آموزش فرا گرفته مي شود علم مديريت و ديگر بخش را كه موجب به كار بستن اندوخته در شرايط گوناگون مي شود هنر مديريت مي نمايند. 
فرايند مديريت متشكل از 5 عنصر به نام هاي برنامه ريزي، سازماندهي، هدايت، كنترل، كارگزيني مي باشد. كه در بخشه هاي مختلف جامعه از جمله دولتي، صنعتي، بازرگاني و آموزش فعاليت مي كند. 
افراد به منظور تامين زندگي مادي و معنوي خود همه فعاليتهاي اقتصادي در اقتصادبازار را انجام مي دهند اين امر طبيعتا هنگامي كه فاليت اقتصادي در جهت الگو و نظم تشكيلاتي باشد نيز صحت دارد خواه آنها خودشان گاه درگير فعاليت اقتصادي شوند خواه عمدتا ويژگي اقتصادي داشته باشند و خواه تنها فعاليت اقتصادي را نظم دهند، عجيب اين كه اين امر اغلب به حساب نمي آيد و نفعي كه در به حداكثر رساندن درآمدها در اقتصاد بازار وجود دارد قدرت محرك كليه فعاليتهاي اقتصادي است زيرا هر فعاليتي كه نيازمند كالاها و خدماتي باشد اما به عنوان كالاهاي آزاد در اختيار عاملان نباشد مستلزم اين است كه جهت كسب و درآمدهاي آتي كنترلي بر روي آنها باشد. 
قبل از قرن هفدهم علم و فلسفه با يك ديگر در قلمرو معارف بشري مورد تحقيق واقعي مي شوند و مرز مشخص ميان آن دو وجود نداشت. تا آن كه در دوران رنسانس فرهنگ اومانسم زمينه هاي شناخت مسائل اجتماعي را از طريق عقل و تجربه به وجود آورد اين روند در خلال قرن 17 آنچنان شتاب يافت كه باعث شد در ابتداي قرن18 زمزمه ي استقلال و جدايي علوم اجتماعي از فلسفه آغاز شود و پديده استقلال انفكاك علوم اجتماعي از فلسفه نيز به طور طبيعي اين انديشه را نمودار ساخت كه پديده اجتماعي ويژگي هاي منظمي دارند و قانون حاكم بر رفتار اجتماعي همانند قانون مندي حاكم بر جهان ماده و طبيعت است در مورد اقتصاد هم انديشمندان اقتصاد معتقد بودند كه فعاليتهاي انسان در توليد توزيع و مصرف تابع قوانين طبيعي است كه بايد آنها را شناخت تا آن كه بتوان و روابط علمي بين پديده هاي اقتصادي را تبين كرد. 
 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.