ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    14 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    14 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    555
تعداد کل بازدید ها :
    24899590
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
مقاله تاثیر استخراج داده ها بر CRM
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,کامپیوتر
حجم فایل : 400 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 88 صفحه
تعداد بازدید : 164 مرتبه


قیمت: 4,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : -4

فروشنده ی فایل

maghale33
سایر فایل ها
توضیحات :

عنوان : مقاله تاثیر استخراج داده ها بر CRM

این فایل با فرمت WORD و آماده پرینت می باشد

فهرست مطالب
 
بخش اول : تأثير استخراج داده‌ها بر CRM 1
فصل اول : روابط مشتري
مقدمه 2
استخراج داده‌ها چيست 5
يك نمونه  6
ارتباط با فرآيند تجاري  8
استخراج داده‌ها و مديريت روابط مشتري  11
استخراج داده‌ها چگونه به بازاريابي بانك اطلاعاتي كمك مي‌نمايد 12
امتياز دهي  13
نقش نرم‌افزار مديريت مبارزه 13
افزايش ارزش مشتري  14
تركيب استخراج داده‌ها و مديريت مبارزه  15
ارزيابي مزاياي يك مدل اسخراج داده ها  15
فصل دوم: استخراج داده‌ها و ذخيره داده‌ها- يك منظره مرتبط به هم
مقدمه  17
استخراج داده‌ها و ذخيره داده‌ها ، يك ارتباط  18
بررسي ذخيره داده‌ها 21
ذخيره داده‌ها ROI 21
ذخاير داده هاي علمي واطلاعاتي  23
 تعريف و خصوصيات يك مخزن اطلاعاتي  30
معماري انبارداده‌ها  34
استخراج داده‌ها  38
استخراج داده‌هاي تعريف شده  38
قملروهاي كاربرد استخراج داده‌ها 40
مقوله‌هاي استخراج داده‌ها و كانون تحقيق  41
فصل سوم: مديريت رابطه با مشتري
مقدمه 48
سودمندترين مشتري  49
مديريت رابطه مشتري 50
بانك اطلاعاتي متمركز برمشتري  53
اداره مبارزات  54
تكامل تدريجي بازاريابي  56
بازاريابي حلقه بسته  57
معماريCRM 57
نسل بعديCRM 58
بخش دوم: بنياد - تكنولوژيها و ابزار  60
فصل چهارم : اجزاء ذخيره سازي داده‌ها
مقدمه  61
معماري كلي  62
بانك اطلاعاتي انبار داده‌ها  63
ابزارهاي ذخيره‌سازي، تحصيل، تهذيب و انتقال  64
متاديتا 65
ابزار دسترسي  70
دسترسي و تجسم اطلاعات  71
اصول مشاهده يا تجسم داده‌ها  72
ابزار بررسي و گزارش  76
كاربردها  77
ابزار OLAP 77
ابزارها استخراج داده‌ها  78
 
 
مقدمه 
بازار ابزار استخراج داده ها از دو راه ابتدايي خود در حال ظهور مي‌باشد . بسياري از ابزارهايي كه در اينجا توضيح داده مي‌شوند ، در مرحلة اول انتشار مي‌باشند. 
اين اشتباه، با ماهيت بسيار ديناميك خود بازار كه يك فعاليت قابل رويت تحكيم مشتري، شركتهاي ادغامي‌و تمليك ها را تحمل مي‌كند، بيشتر مي‌گردد. علي رغم كل اين چالشها، باز رو به تكامل مي‌رود و فروشندگان، پيشرفت مهمي‌در علمي‌بودن ابزار، قابليت استفاده و قابليت اداره‌ كسب مي‌كنند. 
اولين بخش اين فصل ، به كاربردهاي بسته بندي شده  استخراج داده ها مي‌پردازد. اين كاربردها ، بر اساس چندين تكنيك استخراج داده ها  ادغام شده در ابزارهاي بهتر مي‌باشد . همراه با بهترين عملكرد ها ، اسلوب شناسي هاي خوب تعريف شده و فرآيندها، راه خود را در محيط هاي توليد شركتها كه در آن استخراج داده ها بخشي از يك فرآيند موسسه اي شده مي‌شود مي‌يابند كه شامل رشد و يادگيري سازماني مي‌شود . 
 
بازار استخراج داده ها 
بيائيد بازار استخراج داده ها را از نقطه نظر منحني اقتباسي تكنولوژي در نظر بگيريم ايمني به اقتباس كنندگان اوليه ، از تكنولوژي لبة يادگيري براي دستيابي به مزيت رقابتي استفاده مي‌كنند ؛ هنگاميكه تكنولوژي تكامل مي‌يابد ، شركتهاي بيشتري آن را اقتباس مي‌كنند ، و در يك حالت تجارت زماني و عادي درج مي‌نمايند . همچنين مناطق عملي بودن ابزاهاي استخراج داده ها بزرگتر و بزرگتر مي‌شوند. به عنوان مثال ، تكنولوژي وايت اوك ( يك شركت استخراج داده ها در مريلند)  از جانب كميسيون فدرال الكترون، مجوز فروش سيستم گچين ماينر Capain Miner را كسب كرده است كه بي نظمي‌در دخالتهاي سياسي فدرال را كشف مي‌كند . نورتل، يك بسته كشف كلاهبرداري را توسعه داده است به نام سوپر اسلوت فراود ادوايسور ، كه از تكنولوژيهاي شبكة عصبي استفاده مي‌كند . 
صنعت ابزار استخراج داده ها ، برخلاف تكنولوژيهاي استخراج داده ها ، در مرحلة عدم تكامل قرار دارد و مي‌كوشد تا بازار را تعيين نمايد . و وجودش را تائيد كند . به همين دليل است كه در مي‌يابيم بازار ابزارهاي استخراج داده ها تحت تاثير موارد زير قرار دارد: 
ادغام پيوسته و مداوم ابزارها با اتكاء به تكنولوژيهاي مكمل و به عنوان مثال OLAP  
 ظهور كاربردهاي بسته بندي شدة عمودي و يا اجزاء استخراج داده ها براي توسعة كاربرد .
 استراتژيهاي بسيار اقتباس شده شركت بين فروشندگان ابزار استخراج داده ها و فروشندگان تهيه كنندگان راه حل جامع و ادغام كننده هاي سيستم ها : فروشندگان  مقياس مؤسسه ، همانند IBM NCR ، اوراكل ، ميكروسافت ) به عنوان مثال ، اوراكل چندين شريك متعدد استخراج داده ها به عنوان بخشي از او را كل ويرهاوس اينتيشيتيو از جمله آنگاسن ديتا مايند ، ديتاپكيج اينفورميشن ديسكاوري ، SRA , SPSS اينترنشنال و تينكينگ ماشينز را انتخاب كرده است . 
 
اصول طبقه بندي ابزارهاي استخراج داده ها 
ما مي‌توانيم كل بازار ابزارهاي استخراج داده ها را به سه گروه اصلي تقسيم نمائيم ؛ ابزارهاي داراي هدف كلي ، ابزارهاي ادغام شدة استخراج داده ها DSSOLAP ، و ابزارهاي به سرعت در حال رشد و براي كاربرد.
ابزارهاي هدف كلي بخش بزرگتر و كامل تر بازار را اشغال مي‌كند . آنها بنا به تعريف و براي كاربرد نيستند و حوزه آنها از نظر ماهيت افقي است . اين ابزار شامل موارد زير مي‌شود . 
SAS اينترپراز ماينر
IBM اينتليجنت مايننر
يونيكا PRW
SPSS كلمنتين 
SGI ماين ست
اوراكل داروين
آنگاس نالج سيكر
بخش ابزار مركب يا اداغام شدة استخراج داده ها بر شرط تجاري بسيار واقعي و اجباري داشتن ابزار چند منظورة تقويت تصميم تاكيد مي‌كند كه گزارش مديريت ، پردازش تحليلي روي خط ، و قابيت هاي استخراج داده ها در يك قالب كاري عادي را فراهم مي‌كند . نمونه هاي اين ابزار هاي مركب شامل كاكنوس  سيناريو و بيزينس آبجكت مي‌شود. 
بخش ابزارهاي ويژة كاربرد ، به سرعت در حال حركت است ، و فروشندگان در اين فضا ، مي‌كوشند تا خود را با ارائة راه حلهاي تجاري به جاي جستجوي تكنولوژي براي يك راه حل ، از سابرين متمايز نمايند . حوزة اين ابزار ، بنا به تعريف از نظر ماهيت عمودي است . در بين اين ابزارها ، موارد زير قرار دارند:
KD1 ( متمركز بر خرده فروشي است )
حق انتخابها و انتخابها ( بر صنعت بيمه متمركز است )
HNC ( بر كشف كلاهبرداري متمركز است )
يونيكا مدل 1 ( بر بازاريابي متمركز است )
 
ارزيابي ابزار : صفات و اسلوب شناسي ها
كل اين عوامل ارائه يك توصيف بهينه از ابزارهاي استخراج طولاني تر موجود را مشكل ساخته است . بنابراين . بطور كلي ابزارهاي استخراج داده ها را مي‌توان با استفاده از صفات زير ، توصيف نمود : 
تكامل محصول و ثبات و استحكام شركت . به دليل عدم تكامل كلي بازار تجاري براي ابزارهاي استخراج داده ها ، اين مقوله محصولاتي را توضيح مي‌دهد كه براي جنبش از چند سال وجود داشته اند. 
 سكوها و معماري. سكوهاي متنوع از نظر تجاري موجود را تقويت كنيد ، مدل چند تأبيري مشتري / خادم را تقويت كنيد . هدف قابليت سنجش، دسترسي به سرعت نزديك به خطي و سنجش زمان اجرا ، به عنوان ميزان داده ها ( اندازة بانك اطلاعاتي ) ، تعداد متغيرها ، و تعداد كاربران متصل به هم مي‌باشد كه در حال رشد هستند . 
 تداخلهاي داده ها ، قابليت ابزار براي دسترسي به بانكهاي اطلاعاتي ارتباطي ، فايلهاي يكنواخت و ساير فورمتها.
 قابليتهاي استخراج داده ها از جمله تكنيكها ، الگوريتم ها و كاربردهاي تحليلي ،‌ تكنيكهاي استخراج داده ( ANN ، CART ، ايفاء قانون و غيره ) با تداخل عادي كاربر كه ابزار مي‌تواند آن را تقويت نمايد، توانايي ايجاد و مقايسة چندين مدل ؛ و توانايي براي تقويت تعدادي از انواع مختلف تجزيه و تحليل از جمله طبقه بندي ، پيشگويي و كشف اتحاد. 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.