ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    16 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    16 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    487
تعداد کل بازدید ها :
    24901363
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
مهارت شغلی مدیر آموزشگاه
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,علوم انسانی,مدیریت
حجم فایل : 294.82 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 128 صفحه
تعداد بازدید : 656 مرتبه


قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 6

فروشنده ی فایل

honarmand
سایر فایل ها
توضیحات :
این فایل دارای فرمت word و کامل می باشد.
 
 
                                       موضوع:مهارت شغلی مدیر آموزشگاه
 
 
 
فهرست
 
 
مقدمه                                                                                                                           
 
فصل اول                                                                                                                 
 
1 ) توانایی تشخیص مفهوم مدیریت و اصول آن ؛                                                              
 
 1/1 ) آشنایی با مفهوم سیستم و انواع آن ( سیستم های باز و بسته و کارکردهای آن ها )؛        
 
 2/1 ) آشنایی با مفهوم سازمان و انواع آن و کارکردهای سازمانهای رسمی و غیررسمی ؛    
 
 3/1 ) شناسایی سبک های مدیریتی، آشنایی با اصول مدیریت و کاربرد آنها ؛                                  
 
فصل دوم                                                                                                                   
 
2 ) توانایی تشخیص مفهوم مدیریت آموزش و کارکردهای آن                                          
 
1/2 ) شناسایی : مفهوم آموزش و آموزشهای رسمی و غیررسمی سازمان نیافته ؛                               
 2/2 ) شناسایی ویژگی های آموزش های فنی و حرفه ای و شناسایی نقش سازمان                  
 
آموزش فنی و حرفه ای در نظام آموزشی کشور ؛
 
 3/2 شناساییی مفهوم مدیریت آموزشی و اصول آن، جایگاه مدیریت آموزشی در                   
 
آموزشگاههای فنی و حرفه ای و آشنایی با اصول مدیریت آموزشی و کارکردهای آن؛
 
 
فصل سوم                                                                                                                    
 
توانایی اجرای مقررات و آیین نامه های موسسات کارآموزی ؛                                            شناسایی : ویژگی ها، قوانین و مقررات تأسیس ؛                                                                   
 
 فرایند اخذ مجوز ؛                                                                                                          
 
 اصول اجرای مقررات وآییم نامه های تأسیس آموزشگاههای فنی و حرفه ای ؛                                  
 
 آشنایی با مسایل و مسئولیت های حقوقی مدیریت آموزشگاه.                                            
 
3 ) قوانین و مقرّرات تأسیس آموزشگاه های فنی و حرفه ای :                                                        
 
 
 
فصل چهارم                                                                                                               
 
توانایی برنامه ریزی و نظارت بر اجرای برنامه ها ؛                                                       
 
 1 . 4 ) دوره های اجرائی قابل اجرا در آموزشگاه ؛                                                                    
 
 2 . 4 ) اصول تشخیص و انتخاب کار در آموزشی آموزشگاه ؛                                         
 
 3 . 4 ) فرآیند برنامه ریزی آموزشی استاندار مهارت آموزشگاه ؛                                     
 
 4 . 4 ) اصول تدوین اهداف کلی و جزئی دوره آموزشی آموزشگاه ؛                                               
 5 . 4 ) اصول تحلیل محتوای دوره آموزشی آموزشگاه ؛                                                
 
 6 . 4 ) اصول تأمین امکانات آموزشی آموزشگاه ؛                                                       
 
 7 . 4 ) اصول مدیریت بر اجرای دوره های آموزشی آموزشگاه.                                        
 
 
 
فصل پنجم                                                                                                             
 
توانایی ارزشیابی از دوره های آموزشی ؛                                                                       
 
 شناسایی :                                                                                                                    
 
 اصول ارزشیابی جامع و فراگیر ( ارزشیابی پایانی، نظرسنجی از فراگیر و مدرس)؛          
 
 اصول ارزشیابی از اثربخشی آموزشی.                                                                               
 
 
فصل ششم                                                                                                                   
 
1 ) پایه های اساسی آیین نگارش ؛                                                                                             
 
 2 ) مقررات مکاتبات اداری ؛                                                                                       
 
 3 ) اصول استناد به قوانین و مقررات ؛                                                                       
 
 
فصل هفتم                                                                                                                
 
توانایی برقراری روابط انسانی ؛                                                                                     
 
 - مفهوم ارتباط و عوامل تشکیل دهنده آن ؛                                                                
 
-  عوامل موثر ارتباطی ؛                                                                                            
 
-  موانع ارتباطی ؛                                                                                                           
 
 - اصول برقراری روابط انسانی ؛                                                                                     
 
 - آشنایی با اصول روان شناسی عمومی ؛                                                                         
 
 - آشنایی با جامعه شناسی عمومی.                                                                                             
 
فصل هشتم                                                                                                                 
 
1 ) اصول مقدماتی حسابداری عمومی ؛                                                                             
 
 2 ) مراکز مالی و اداری مرتبط با آموزشگاه ؛                                                            
 
 3 ) تعرفه های آموزشی ؛                                                                                                   
 4 ) درآمد و هزینه ها ؛                                                                                                
 
 5 ) اصول نظارت بر امور مالی آموزشگاه.                                                              
 
 
فصل نهم                                                                                            
 
توانایی پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی و بهداشت کار ؛                                
 
 1 ) حوادث شغلی و علل بروز آنها ؛                                                                          
 
 2 ) بهداشت محیط کار با وسایل ایمنی و بهداشت کار وکاربرد آنها ؛                                           
 
 3 ) شناسایی اصول پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی و حفاظتی                          
 
 بهداشت کار؛
 
4 ) عوارض جانبی و اصول انجام کمک های اولیه ؛                                                                     
 5 ) آتش سوزی و اصول انجام آتش نشان ؛                                                                             
6) منابع و ماخذ                                                                                                      
 
 
مقدمه :
 
 تغییر ساختار زندگی اجتماعی از زندگی گروهی و محدود خانوادگی و ایلی و قبیله ای به زندگی در جوامع گسترده و متنوع در نهادها و سازمان ها با تکالبف و وظایف مختلف افراد و ایفای نقش انسانها در فرآیند اداری سازمان ها و نهاد به عنوان یک عضو از هزاران و میلیونها عضو باعث به وجود آمدن کارکردهایی در درون سیستم های سازمانی گردید و امروزه شاهد صدها اداره و سازمان و نهاد و موسسه و شرکت و ... هستیم که هر کدام با هدف ایفای بخشی از نیازهای اساسی و غیراساسی درصدد تأمین نیازهای متنوع و سیری ناپذیر انسانی در دنیای خاکی تحت عنوان ادامه زندگی تشکیل یافته اند و خود اعضای این تشکل ها در عین تأمین نیاز دیگران خود نیز از موهبت و امتیاز زندگی برخوردارند و روابط و مناسبات و رویکردها و کارکردها و نگرش ها و گرایش ها و انتظارات و توقعات و تکالبف و وظایف و ایفای نقش و برنامه ریزی و سازماندهی و نظارت و کنترل و ارزیابی ها و حتی شکل گیری و حیات و انحلال و تغییر هویت محتوایی و یا تقویت و توسعه حوزه کاری آنها همه و همه تحت عنوان آشنایی مدیریت مفهوم و تبیین می شود و خود مدیریت دارای پیچیدگی ها و شرایط و مقتضیات پیچیده و گوناگونی است که از زمان شکل گیری سازمان ها و نهادها تعاریف و وظایف و حیطه و شرح وظایف و فلسفه و معانی فراوانی برای مفهوم مدیریت به صورت نظریه و تئوری و مبانی و نحوه اجرا و محاسن ومعایب آورده اند. و امروزه مدیریت آنچنان اهمیت و اثربخش است که اگر همه مبانی و امکانات و بودجه و نیروی انسانی لازم در گردش و اداره مجموعه ای مهیا و برقرار باشد اما مدیریت و رهبری سازمان دارای دانش و معرفت مدیریت نباشد.
 
 علیرغم همه مقدمات و حتی اقبال از محصولات و کارکردها به زودی جایگاه خود را از دست خواهد داد. و برعکس اگر مجموعه ای فاقد امکانات لازم و منابع و مأخذ اولیه و فرآیند درونی سازمان هم آشفته و برون داد و نتایج و محصولات و تولیدی تقاضا و مقبولیت لازم را نداشته اما مدیریت آن دارای تدابیر رهبری و توانایی لازم در اداره همه جانبه مجموعه و عالم به شرایط و مقتضیات زمانی و مکانی باشد. با اتخاذ اصول و روش های و متدها و سازماندهی های خاص و بکارگیری از عوامل انسانی در ساعات خاص برای مقام و منزلت خاصی باشد. به زودی شاهد اوج و شکوفایی مجموعه و جذب و جلب دیگران و توسعه و رشد فرآیند درونی سازمان و مجموعه در تولید و توزیع و ارائه خدمات و نیز رضایت شغلی کارکنان و بهره وری درونی سازمان و تأثیرگذاری در اجتماع می گردد. به همین دلیل در این گزارش به بخشی از تعاریف و زمینه ها و عوامل و کارکردهای درونی و بیرونی مدیریت در سازمانها و تشکل ها می پردازیم.
 
 
 
 
ادامه ی فایل بعد از خرید آن
 
 
 
 
 
 
 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.